Pocinje sezona zvana....BOZICNI PRAZNICI #2-Outfit and make-up ideas for New Year! ♥

by - децембар 10, 2015

Hey girls!
Ovaj post malo vise kasni,ali okej..Nadam se da oprastate! ♥
Pa evo i drugog posta iz moje serije postova vezane za Bozic. Danas sam odlucila da vam pokazem,nekoliko outfita,kao i make-up idea za docek nove godine.
Kako ne bi duzili,hajde da odmah krenemo! ♥

1.SPARKLE!



Ovo je clasican,ali itekako elegantan outfit za Novu Godinu. Crna majica+crne sljokicaste helanke su pun pogodak. Tu su i stikle,i baletanke,stikle su za one malo starije devojke,koje vec znaju da hodaju u njima,a baletanke za nas mladje. Tu je i elegantna bela tasnica u koju vam mogu stati neophodne stvari za zurku,nesto sminke,ogledalce,zvake i neizbezan telefon.
Tu je i veoma natural makeup,nije ni previse za nas tinejdzere,a taman je za malo starije devojke.

2. Black,is not sad!
Ovo je meni za sad najlepsi outfit. Haljina je dosta jednostavna,ali tu je beli siri kais oko struka koji ce malo osveziti haljinu.Torba/tasnica je dosta obicna,ali ipak elegantna,pismo tasnica. Tu su i crne stikle koje su mi presaavrsene,a i tu su baletanke,iz istog razloga koji je i u prvom outfitu.
Makeup nisam htela da bude klasican crno-beli smoke eye,pa sam pronasla ovaj,ne znam ni kako bih nazvala ovu tehniku sminkanja,ali je dosta elegantna. 

3. Girly
Ovo je bas jedan devojacki outfit. Tu je baby pink haljinica koja je zaista elegantna,ali pomalo dosadna. Kako bih malo osvezila haljinu ubacila sam ovaj crni kais oko struka sa masnicom koji mi je prekjut. Imamo i torbu na rame koja je zaista eleganta.Crne stikle,ili crne sandale,na vama je izbor. Sminka se slaze uz haljinu,zato sto su oci blago sljokicave,a obrazi i usne u neutralnoj boji.

4. Plaid style
Ovo je klasicna kombinacija tako da nemam sta puno da pricam o njoj. Crveno-crna kosulja koja je apsolutni hit ove godine,izderane crne farmerke na nkolenima,i crne starke pun su pogodak. Torbicu nisam dodavala,jer ne vidiim potrebu za njom,a i nema nijedne koja bi se lepo uklapala. Sminka je dosta klasicna,ali opet elegantna,i prikladna za docek Nove Godine. Oci su radjene tehnikom smoke eyes,a usne su natural pink.

5. Casual
Ovo je jedan opusten girly outfit. Nije nista preterano,a opet nije ni nista preobicno.Sve se nekako lepo uklapa. Nisam zelela ponovo da stavim crnu pismo tasnicu,jer bi onda crna boja preovladavala u outfitu,a to nisam htela. Zelela sam da ova pink nude boja dodje do izrazaja. Sminka je u skladu sa outfitom.

Iii to je to sto se tice ovog posta. Sve outfite sam sama pravila i slagala i nadam se da sam uspela lepo da ukombinujem stvari. 

Inace,otvorila sam facebook stranicu bloga,i mozete je posetiti klikom ovde.
Obavezno lajkujte stranicu,ukoliko vam se svidi.

Nadam se da vam se svideo post,ukoliko jeste obavezno komentarisite,a mi se vidimo za koji dan,do tada proverite sta ima novo na instagramu!

Komentarisite!
Vidimo se uskoro!
Vasa,

You May Also Like

5 коментара

  1. Odličan post Željana! Sve kombinacije su predivne! Moram pohvaliti tvoj izgled bloga - predivan je! <33

    Postavi mi pitanja za Q&A -> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    ОдговориИзбриши
  2. BOŽIĆNI GIVEAWAY!

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2015/12/bozicni-tjedni-s-anom-7-giveaway.html

    PRIJAVI SE I OSVOJI NAGRADE KOJE NE ŽELIŠ PROPUSTITI ♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!1,4 i 5 su najlepsi!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Izvrstan post!Predivne kombinacije!Najviše mi se dopada kombinacija 4..Posjeti moj blog i učlani se ,ukoliko ti se dopada:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥