Pocinje sezona zvana....BOZICNI PRAZNICI #5- Decorating the Christmas tree-Collab with Milica. ♥

by - децембар 30, 2015

Hey devojke!

Dugacak naslov,ha?
Jos ne mogu da verujem da je sutra poslednji dan ove godinee,aaaa,plakacu... ♥♥♥ (Ne zapravo necu xD)

Well,za danas vam donosim jedan uzbudljiv post,koji radim u saradnji sa predivnom bloggerkom Milicom sa bloga Style On First Place. Obozavam da citam,i komentarisem njene postove,jer su zaista jako kvalitetni. ♥
Kad sam kontaktirala Milicu za collab,imale smo istu ideju za post,ludo zar ne?

Ideja nam je bila da podelimo sa vama kako mi ukrasavamo nasu Novogodisnju jelku,jer smo mislile da je to zaista originalno,i da ce vam se dopasti. Obavezno posetite,i procitajte Milicin blog i post klikom ovde.


P.S. Odlucila sam da cu pobednika giveawaya birati random,jer ste zaista svi napisali prelepa pisma,i mislim da necu moci da se odlucim!

Let's go!


Moja jelka nije nesto preterano velika,ali meni i mojoj porodici ni ne treba veca.Prvo sam jelku stavila na postolje,i stavila lampice i ove kao kuglice..
Tu je taman dosao i moj pomocnik. (Vidite li ga?)

I posle stavljanja osnovnih stvari,prelazimo na ukrase.
Ukrasi nisu toliko stari,tako da sam odlucila da ne kupujem nove ove godine.
Vise mi je odmogao nego pomogao.. Rekla sam Milici ovo na fejsu,ali evo i vama cu.Ona je rekla da je on mali slatkis,ali taj mali slatkis za malo nije sve srusio...
Posle nekoliko partija igranja sa Ciletom,vracam se ukrasavanju..






I dragi moji to bi bilo to sto se tice ovog collab posta. Mogu vam reci da sam jako uzbudjena jer sam u saradji sa mojom omiljenom bloggerkom. ♥ I zelim da vam se izvinim na losem kvalitetu fotografija,ali sta je,tu je.
Na jelki preovladavaju zlatna i crvena boja,ali nadje se i po koja druga boja. Jelku sam stavila na sto. ♥
Zelim da se zahvalim Milici sto je pristala na collab,i nadam se da cemo imati jos dosta zajednickih postova u nasim ''karijerama''..

Dok vam sad ovo pisem,vidim da smo dobili novog clana,i time stigli do 80 clanova. ^^ Za 100 clanova vas ceka jos jedan giveaway. ♥

I da,kao sto rekoh gore,na pocetku,odlucila sam da pobednika ipak biram random,jer je tako najpostenije,a i toliko su mi se svidela vasa pisma Deda Mrazu,da zaista ne mogu da se odlucim koje pismo mi je najlepse.

I to bi bilo to sto se tice ovog posta,nadam se da vam se dopao,i obavezno procitajte i Milicin post klikom ovde.

A mi se vidimo za koji dan,a do tada,pogledajte sta ima novo na drustvenim mrezama:

Vidimo se!

Komentarisite! ♥

Vasa,


You May Also Like

5 коментара

  1. Od silnog posla ni nisam stigla da uzivam u ukrasavanju jelke, tako da sam to uradila u brzini.
    Pozdravi Cileta, haha. ☺

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Cile je presladak!Bas si lepo okitila jelku!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post.♥
    Pratim te ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Cile je preprepreprepresladak,joj tako je sladak XD
    Hahhaha,nasmijala si me sa ovim postom.
    Jelka ti je baš super,stvarno ste je lijepo ukrasili..

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥