TMI TAG! ♥

by - јануар 14, 2016

Hellou! ♥

Ne znam da li ste primetili novi look bloga,ali meni je preprepredivan!I oko bannera sam se najvise pomucila,iako ne igleda tako.xd
Upravo sam shvatila da vam nisam napisala tag TMI (Too much information)..Tako da cu vam ga danas odraditii.
Kako ne bi duzili,hajde da pocnemo!

Šta imaš na sebi?
Imam belu majicu na neke krugove(kratki rukavi) i sive helanke.

Da li si ikada bila zaljubljena?
Da,i mislim da su svi bar jedanput bili.

Užasni raskid?

Nop.

Koliko si visoka?
149cm..Daaa,jako sam niska.. :(

Koliko kilograma imaš?
38kg...Hehheheheheh...


Imaš li tetovaže?

Ne..Ali mi je to lepo,ali u umerenim kolicinama. Kolicinama? 
Imaš li pirsinge?
Nooooou....  

OTP?
OTP-otprilike??? Sorry guys ali ne znam sta znaci ova skracenica...

Koliko imaš godina?
12,za 7 meseci 13. :)

Omiljena serija?
FRIENDS definitivno!!! 

Kvalitete koje tražiš od partnera?Odanost,poverljivost,da zna da peva,da zna da plesee...i takoo..

Omiljena izreka-qoute?


Hmmm,pa i nemam bas omiljenu izreku,ali neka bude
'Ne obecavaj ono sto ne mozes da ispunis'.
            

Omiljeni glumac?
Hjoj.....Tesko pitanje...

Omiljena boja?
Zelena,mint zelena.

Glasna ili tiha muzika?
Glasna muzika. Forever and ever!

Gde ideš kada si tužna?
Pravac kupatilo da se lepo isplacem,a da me niko ne vidi..

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
Ponekad (UVEK) se malo oduzi,i onda posle neki clanovi moje porodice nemaju tople vode za tusiranje...UPS...

Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru?
Oko 15-20 minuta.

Jesi li se ikada potukla?
Jos pitate...Da jesam...xd

Turn on?
STEAAA???

Zašto pišeš blog?
Jednostavno,to me ispunjava,i osecam se srecno dok to radim,a pre svega se zabavim,i mislim da je to i najbitnije od svega.

Strahovi?
Vise njih.

Šta te je poslednji put rasplakalo?
Znam da sam pre neki dan plakala,ali sam zaboravila zasto..

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?
Juce,mami.

Značenje iza naziva tvog bloga?
Jednostavno moje ime,i dodala sam samo jos jedno 'n'.

Poslednja knjiga koju si pročitala?
'Leto kada sam naucila da letim',knjiga je predobra i preporucila bih svima da je procitaju.
Knjiga me je osvojila odmah na pocetku kada sam videla da glavna junakinja voli OneDirection.

Knjiga koju trenutno čitaš?
Trenutno nista.

Poslednja serija koju si odgledala?
Iskreno se ne secam..

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
Sa mamom.

Omiljena hrana?
SVE! Ali sam za 'divno' cudo mrsava.Ima par stvari koje ne volim da jedem.


Mesto koje želiš da posetiš?
Hmmmm....Irsku,Njujork,London,Pariz,Italiju i tako....
            
Imaš li simpatiju?
Trenutno ne.Osim ako se Niall Horan racuna u simpatije,onda da.

Kada si poslednji put poljubila nekoga?
Sestru.

Kada te je poslednji put neko uvredio?
Hmmm......

Omiljeni slatkiš?
SVE SVE SVE!


Sviraš li neki instrument?
Na zalost ne.Ali bih volela da sviram klavir.


Omiljeni deo nakita?
Narukvice.

Treniraš li neki sport?

Nee,na zalost. Ali bih jako zelela da se bavim plesom. Mozda se na leto upisem.

Pesma koju pevušiš?
"Lady marmalade","S&M", " A little party never kill nobody" 


Omiljena pick up rečenica?
To znaci uzrecica? Ako da onda ''najs''. U poslednje vreme dosta koristim rec najs.

Da li si je ikada upotrebila?
Daaa...

I drage moje to bi bilo tooo.. Veoma sam se zabavila dok sam radila ovaj TAG,a nadam se da ste se i vi zabavili citajuci...Kao sto rekoh post koji kasni vec 2 nedelje ce biti objavljen sledece nedelje,a to je TAG potrosi 5 do bozica.

Nadam se da ste uzivali,i obavezno podelite samnom vasa misljenja u komentarima!!! ♥♥♥

Vidimo se! Byeee....♥


Pogledajte sta ima novo:

You May Also Like

20 коментара

  1. OTP mislim da znači One true pairing što je valjda tvoj omiljeni par. :) Inače po slikama vidim voliš Džoija, i prijatelje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii..Sad sam se setila da kada sam gledala neki video da je to too...Hvala ti! Pa volim ih sve ali on mi je najsmesniji,i ima te smesne momente,tako da ima puno njegovih slika na internetu.. ♥♥♥

      Избриши
  2. Super Tag.Izvrstno si odgovarala.Baš sam uživala.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi se učlanila u moj blog:)

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Super odgovori :)
    Pick-up line je nešto kao rečenica s kojom počinješ da flertuješ s nekim <3

    ОдговориИзбриши
  4. Preezabavan post. Blog ti izgleda odlično.
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu i ako ga zapratiš javi mi u komentarima, ja tvoj blog već pratim :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan tag :) Pitanja su fenomenalna :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, neke slike su me čak I nasmijale :') I stvarno ti moram pohvaliti sjajan izgled bloga!

    ♥ kreativanblog.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  7. I ja sam se zabavila dok sam čitala odgovore,stvarno si zanimljiva osoba. ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako si zanimljiva, odlican tag. Postala sam clan tvog bloga
    Sutra internacionalan giweaway,uclani se ako zelis♥ ----> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  9. Tag mi se mnogo sviđa!
    Možda ga i ja uradim!

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan tag Željana! Odlično si odgovorila na pitanja. :) Ti si dobra što se tiče spremanja ujutru, meni treba minimum 25min. :D ♥


    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, ako želiš da i dalje primaš obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnoogo bi mi značilo! -> innisall.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥