Update-sta se desava na blogu! ♥

by - јануар 02, 2016

Pozdrav svima!
U ovom postu cu vam napisati sta se sve desava na blogu,kako bi bili obavesteni o svemu.
P.S. Dok ovo pisem,kod nas pada prvi sneg! Mozda je i prestao,ne znam.... ♥

Pre svega,srecna nova godina svima koji citaju moj blog,a i ostalima,neka vam se sve zelje ispune,i neka ste zivi i zdravi,lepi i nasmejani cele godine. Dan pred novu godinu videla sam Vinin video,gde se prisecala 2015 godine,i zaista je video jako emotivan,u jednom delu je rekla jednu recenicu,koju sam ja dobro upamtila,i postala mi je moto. ''...prvo se zapitajte sta ako ta osoba umre za 5 minuta,lupe je kola,ili jednostavno umre,da li cete plakati,i biti zao,i da li ce vam biti zao sto ste tako postupile..''. No,srecna vam nova godina!!!
Druga stvar koju sam htela da vam kazem jeste ta da je ostalo jos samo 5 dana do Bozica,znam da su ga neki vec proslavili,ali neki nisu,kao ja.Ja sam hriscanin.I jako volim tu Bozicnu euforiju,jer prosto,bude mi toplo oko srca. I jednostavno,jaaako volim bozic.Ukoliko zelite vlog za bozicni dan,obavezno mi to recite u komentarima,ali smatram da cu ipak napraviti vlog,iako mi ne napisete. :)


Treca stvar jeste obavestenje vezano za TAG-potrosi 5 do Bozica. Ovako,ja sam dosta zadovoljna sa nekim stvarima,medjutim,neke stvari nisam ni takla...ali sam uglavnom zadovoljna,kako napredujem.Rezultati ce najverovatnije izaci posle Bozica,ali ja cu sve uslikati za koji dan.

Cetvrta stvar jeste da ste dosta neaktivni,vidim da procitate moj post,cak ima i po 100 pregleda na jednom postu,ali komentara veoma malo,svega 3 komentara,ukoliko mi ne verujete,evo dokaza.
Tako da bih vas zamolila,da komentarisete postove,jer onda znam da ste ih procitali,i znam da li vam se svideo ili nije.Takodje onda znam i da pisem nekome,a ne svega 2-3 osobe.



Iiii,mislim da je to to sto sam htela da vam kazem.Mislim da sam vam sve rekla,sto sam htela,tako da cu ovde da zavrsim post.

Nadam se da vam se ovaj post svideo,ukoliko jeste obavezno komentarisite,i podelite vase misljenje samnom! Mi se vidimo za koji dan,a do tada,ostanite lepi,vedri i nasmejani! Byee! ♥

Instagram-https://www.instagram.com/cxsmilex3_blejara/


Vidimo se!

You May Also Like

9 comments

  1. Fenomenalan post :) Želim ti sve najlepše u novoj godini! :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Srećna Nova godina, Željana, želim ti sve najlepše, puno zdravlja, sreće i još uspeha u blogovanju i svemu što poželiš! :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  3. Sretna Nova godina! Super post. Taj citat je i mene naveo da razmišljam o svemu..kada nekog povrijedim ili slično.

    ОдговориИзбриши
  4. Sretna Nova godina! Super post. Taj citat je i mene naveo da razmišljam o svemu..kada nekog povrijedim ili slično.

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se ideja za onaj vlog za Božićni dan, tako da ga obavezno uradi. :) PS. Srećna ti Nova godina i želim ti sve najlepše. ♥

    blogopoznatima.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, svaka ccast<3 <3 Imas jako lep nacin pisanja i veoma kreativan blog i bas zato sam resila da se uclanim na njega :) Samo tako nastavi i zelim ti punooo uspeha u Novoj 2016. godini :)

    www.makeupnroses.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sada sam prvi out na tvom blog i jako mi se svideo! Kako način pisanja, tako i tvoja kreativnost i slike. Odmah ću se učlaniti, čim objavim komentar! Obavezno napravi vlog, sviđa mi se ideja. Srećna Nova godina i Božićni praznici! ❤

    moonsdreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥