100 Questions TAG! ♥

by - фебруар 08, 2016

Heyyy!
Paa,dugo nije bilo mene,od januara,i zaista mi je zao... Ali zato vam danas donosim jedan predugacak post..U pitanju je 100 questions TAG..Pa da ovaj post ne bude mnooooogo duzi nego sto bi trebalo,krenimo odmah na post! :)

1. Da li spavas sa zatvorenim ili otvorenim vratima u svojoj sobi?
Otvorenim :D


2. Da li si nekada ukrala kesice sampona i balzama iz hotela?
Nisaam.

3. Da li se ususkas posteljinom kada legnes u krevet?
Neee,ja se uvek otkrijem,jer je meni uzasno vruce uvece.

4. Da li si nekada pocepala neki plakat koji je bio zalepljen negde?
Jesam,ali ako je vec bilo malo pocepano xd

5. Da li volis da pises beleske u telefonu?
Ne.

6. Da li si nekada isekla neki kupon iz casopica i nikada ga nisi iskoristila?
Daa,ali to stalno radim. Ako citate casopis 'HEJ' znate da oni daju neke kupone da se osvoji nesto i tako too...Ja vecinu kupona isecem,i kazem,sutra cu da posaljem,sutra kazem sutra cu da posaljem,i tako sve do sledeceg meseca. A nekad kada bas zelim nesto odem odmah u postu (ako je dan,naravno)

7. Da li bi da te radije napadne veliki medved ili jato pcela?
Nijedno ni drugo. Ali kad vec moram da biram,onda su to pcele. Medvedi su prestrasni,i prejaki,tako da,da pcele..

8. Da li imas pege?
Nemam,ali meni je to bas slatko.

9. Da li si uvek nasmejana kada se slikas ili kada te neko slika?
Pa ponekad,kada se slikam bezveze,onda se nasmejem onako otvorenih usta(znate na sta mislim),a kada se slikam onako za skolsku fotografiju,onda zatvorim usta. xd

10. Sta najvise mrzis da radis za svog ljubimca (misli se na davanje hrane, vode, kupanje, setanje...)?
Moja mama uglavnom vodi brigu o nasim kucnim ljubimcima,ali tu i tamo i ja im sipam vode,i dam im da jedu. 

11. Da li si nekada brojala koliko koraka prepesacis?
Jesam,i dan danas to radim.

12. Da li si nekada "isla u WC" u sumi ili u nekom nepredvidjenom mestu za to?
Nisam,zapravo,mozda jesam kada sam bila jako mala,ali sad ne.

13. Da li si nekada usla u WC misleci da je prazan, a u stvari je neko bio unutra?
Jeste jednom u skoli,kada mi se bas islo u toalet,i ja sam otisla,a jedna 'kabina' je bila zatvorena,i ja sam mislila dda nema nikog,i otvorila sam,a unutra je neko gurnuo vrata,i ja sam samo pobegla....

14. Da li si ikada plesala bez muzike?
Svaki dan to radim...

15. Da li ponekad zagrizes svoju olovku na nekom casu?

Kada sam isla u nize razrede,grickala bih onaj metal gde stoji gumica na olovci,ali sad ne.

16. Koliko puta slusas jednu pesmu?
Uglavnom dok mi ne dosadi,ili dok slucajno ne pustim neku drugu.


17. Omiljena youtuber-ka?
Volim da gledam dosta mladjih yt-ra (Irina,Jana,Marija...),ali od ovih malo ''starijih'' obozavam da gledam Vinu,i svaki put prvo udjem na njen kanal. 
P.S. Vina je otvorila svoju online prodavnicu kozmetickih proizvoda (Beauty UK),tako da obavzno je posetite- http://vina.style/ . ♥

18. Koju pesmu si najvise slusala ove nedelje?
Pesma od Justina Biebera- Sorry...Iako nisam neki Beliber,opsednuta sam ovom pesmom.

19. Da li mislis da je u redu za decake/momke/muskarce da nose roze boju?
Ako se nekom svidja sto da ne.

20. Da li i dalje gledas crtane filmove?
Pa uglavnom je to Sundjer Bob,ali ako Jessie,Austin&Ally, Liv&Meddie, ANT farm itd...spadaju u crtace,onda stalno.

21. Koji film koji si pogledala u poslednjih 2-3 meseca ti se najmanje dopao?
Zaista se ne secam..Uglavnom sam gledala serije,koje su mi se svidele.

22. Gde bi zakopala ili cuvala neko blago da ga posedujes?
Hmmm.....Zakopala bih ga u nekom parku,kod necega( klupe,drveta...)i nacrtala mapu,kako bih uvek znala da je tu.

23. Sta obicno pijes dok veceras?
Paa,nista..

24. Da li jedes pileca krilca?
Neeeee......nikad nisam probala,a i ne izgleda mi previse ukusno.

25. Koja ti je omiljeno jelo?
Ima zaista mnogo,i kada bih rekla samo jedno jelo,znala bih da lazem.

26. Koji film mozes gledati iznova i iznova a da ti pritom ne dosadi?
Mrs. Bean, Mrs. Douptfire,Titanik.....

27. Poslednja osoba koju si poljubila u obraz je?
Sestru,jer je pustila pesmu kooju sam htela.

28. Da li si nekada posmatrala parove?
Nekoliko puta sam ih i uhvatila dok su se ljubili,ali nikada nisam onako buljila u njih,k'o tele u sarena vrata.

29. Da li bi ikada pozirala gola pred foto-aparatom?
Nee,ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne.....Nikad,nikad,nikad,cak ni tad!

30. Kada je bio poslednji put da si ti nekom napisala neko pismo?
Nikad nikom nisam pisala pisma,bar se tako secam.

31. Da li mozes promeniti ulje u autu sama?
Znam da okrecem volan,i to je svo umece koje mogu da uradim.Naravno ako su kola iskljucena.Kada sam bila mala,tata bi me stavio u krilo,i zajedno bi smo vozili kola,ali jednom se to zavrsilo tako sto sam ja volan okrenula previse u desnu stranu,i zamalo nismo zavrsili u jarku..... XD

32. Da li znas da vozis auto?
Ne znamm..

33. Da li si nekada bila u situaciji kada je nestalo gorivo u automobilu i ko je tada vozio auto?
Ne kontam ovo pitanje..


34. Kakav sendvic najvise volis?
Kifla,u njoj salama i neki suhomesnati proizvod,i mozda krastavcici odozgo.Ali leti volim da u tosteru istostiram hleb,salamu,i onda na hleb namazem malo margarina da omeksa,stavim istostiranu salamu,i pospem kecapom.. Njami..

35. Sta najvise volis da jedes za dorucak?
Neki sendvic.

36. Kada obicno lezes da spavas?

Legnem oko 23h,ali nikad ne zaspim pre ponoci,retki su trenuci da zaspim pre ponoci,jedino ako sam bas umorna.Jednom uopste nisam spavala,tek ujutru oko 7-14h.

37. Da li si lenja?
Pa onako..

38. Kada si bila dete da li si se maskirala i isla u "bele babe" (to je slicno kao noc vestica)?
Nisam.

39. Sta je tvoj kineski horoskopski znak?
Koza.. XD

40. Koliko jezika govoris?
Srpski i Engleski.

41. Da li se pretplacujes za neki magazin (misli se na pretplatu od nekoliko meseci, kako bi ti casopis stizao postom)?
Ne.

42. Sa kojom igrackom si se najvise igrala kao dete?
Barbi girl...

43. Da li si tvrdoglava?
Pa ne bas.

44. Da li slusas Metallicu?
Ne.

45. Da li si ikada gledala neku seriju na TV-u (indijske, turske, spanske sapunice...)?
Kao mala sam gledala i indijske i turske serije,jedino nikad nisam gledala spanske.

46. Da li se plasis visine?

Pa nikad nisam bila na nekoj velikoj visini.

47. Da li pevas u autu kada cujes neku dobru pesmu na radiju?
Da.

48. Da li pevas dok se tusiras?

Uvekk,uglavnom se setim nekih pesama koje nisam cula 100 godina.

49. Da li smatras da pleses dobro?
Daa,planiram i da se upisem na neke casove plesa,jer zaista to volim da radim.

50. Da li si ikada videla uzivo pravi pistolj?

Nisam.

51. Da li si nekada isla na profesionalno slikanje?

Nisamm xd

52. Da li si ikada odgledala neki mjuzikl, ako jesi, koji?
Nisam.

53. Da li smatras da je priprema hrane za Bozic stresno i tesko?
Pa mislim da i nije tako jednostavno kako se svima cini. ♥

54. Da li si nekada probala supu sa knedlama?
Pa mogu reci da sam je jela milion i kusur puta.

55. Od cega najvise volis da jedes pitu?
Od slatkih,obozavam sa visnjama,a od slanih,pitu sa krompirom,i sa zeljem.

56. Da li si ikada pozelela da postanes uciteljica, nastavnica ili vaspitacica?
Kada sam bila mala,to sam zelela sve da budem.

57. Da li verujes u duhove?
Ne.

58. Da li si ikada osetila adrenalin, ako jesi, kakav je bio osecaj i gde ti se to dogodilo?
Pa mozda i jesam,ali se ne secam.

59. Da li si nekada uzimala vitamine (misli se na to da li si nekada pila vitamine)?
Nekoliko puta.

60. Da li nosis papuce?
Da.

61. Da li nosis bade mantil kada se okupas/istusiras?
Ne,neudobno mi je.

62. Kako izgleda tvoja pidzama koju nosis dok spavas?
Imam nekoliko pidzama,trenutno nosim neku belu,sa ljubicastim detaljima,a leti nosim obicno neku laganu spavacicu,ili sorc i neku laganu majicu na bretele.

63. Ciji koncert si prvi posetila?
Jos nisam bila ni na jednom koncertu,ali bih volela u skorije vreme.

64. Dis, Maxi ili Idea?
Meni je totalno svejedno,meni su svi marketi isti. xd

65. Nike ili Adidas?
Uf,tezak izbor...Ali ajde neka bude Adidas za patike,a Nike za odecu.

66. Da li znas od cega se pravi pasteta?
Znam, iako se pravi od toga od cega se pravi,ja volim da je jedem.

67. Kikiriki ili suncokret?
Kikirikiiii!!!

68. Da li si ikada cula za grupu Tres Bien?
Evo ovo mi je prvi put.

69. Da li si ikada pohadjala casove plesa?
Jesam.

70. Da li vec sada znas kojom bi se profesijom bavila u buducnosti i da li se ona razlikuje od profesije koje si htela da se bavis pre nekoliko godina? 

Volela bih da postanem plesacica,i da,to se razlikuje od stvari koje sam htela da budem pre.

71. Da li mozes da uvijes svoj jezik na razlicite nacine?
Evo sad sam isprobala,i mogu na nekoliko nacina. :D

72. Da li znas englesku abecedu?
Znam? :)

73. Da li si nekada plakala od srece, ako jesi, kada i zbog cega?
Nisam. xd

74. Da li posedujes neke originalne CD-ove nekog izvodjaca/nekih izvodjaca?
Verovatno da.

75. Da li posedujes neke stare ploce, ako da, koje?
Neverujem..

76. Da li si se skoro opekla, ako da, na sta?
Dosta puta,ali trenutno ne mogu da se setim poslednjeg.

77. Da li si ikada bila zaljubljena?
Jesam,

78. Na ciji koncert bi volela da ides?
OneDirection,Justin Bieber,Selena Gomez,Ariana Grande,Taylor Swift...

79. Poslednji koncert na kojem si bila?
Nisam bila xd

80. Vruc ili hladan caj?
Onako,da je mlak. :)

81. Caj ili kafa?
Caj.

82. So ili biber?
A? Ajde recicu so?

83. Da li sebe smatras dobrim plivacem?
Iskreno,ne znam da plivam. xd

84. Da li mozes da zadrzis dah a da pritom ne drzis nos (ne misli se u vodi, vec ovako)?
Mogu,hahaha..

85. Da li si strpljiva?
Ponekad,zavisi.

86. Da li bi vise volela da na tvom venacanju bude DJ ili neki bend?
Pre bih izabrala neki dobar bend.Ako OneDirection ostane zajedno dok se ja budem udavala,zvacu njih... (Iako nema teorije da bi dosli) xd xd xd...

87. Da li si ikada pobedila na nekom takmicenju (ne mora u skoli, na bilo kojem takmicenju)?

Pa,ako je ovako nesto sto se trenira i onda se ide da se takmici,onda nisam,ali ako je ovako da se nesto osvoji,onda jesam.

88. Da li ikada razmisljas o nekoj plasticnoj operaciji u buducnosti, ako da, sta bi operisala?
Ako ja ikadda to budem uradila,ubijte me.

89. Da li vise volis crne ili obicne zelene masline?
Ne volim masline.

90. Da li umes da pletes?
Ne...

91. Da li posedujes kamin u svoj kuci, ako da, u kojoj sobi se nalazi?
Nemam kamin.

92. Sa koliko godina zelis da se udas (otprilike)?

Mozda sa 26....Bog ce ga znati...

93. Da li smatras da je u redu da se dvoje ljudi razvedu ukoliko se ne slazu?
Mislim da je to u redu,ako se ne vole,i ne slazu,zasto da budu zajedno?

94. Da li sada smatras da je tvoja prva simpatija ruzna?
Mislim da su sve moje dosadasnje simpatije ruzne,i nemam pojma sta sam videla u njima.

95. Da li cmizdris i deres se sve dok ne dobijes ono sto si trazila?
Nee,mislim da su takvi postupci pokazatelji koliko je neko razmazen.

96. Da li imas brata ili sestru, ako imas, kako se zove/zovu?
Imam stariju sestru-Anju,i starijeg brata- Milosa.

97. Kada se budes udala, da li bi vise zelela da imas musko ili zensko dete?

Zaista ne znam,a i nije mi bitno.

98. Koja je tvoja omiljena boja?
Zelena ali u poslednje vreme,obozavam crnu i belu boju.

99. Da li nosis carape dok spavas?
To sam uradila samo jednom.

100. Da li ti iko nedostaje bas sada?
Bas sada,niko.

Iiii,to bi bilo to sto se tice ovog taga...Bas je dugacak,ali ja sam se zabavila pisajuci,a nadam se da ste se i vi citajuci... Jos jednom se izvinjavam sto postovi nisu izlazili od pocetka januara.. :( Trudicu se koliko mogu,da budem redovnija. ♥

Vidimo se u sledecem postuu! Byee ♥♥♥

Instagram- https://www.instagram.com/ja_sam_mala_x3/

Komentarisite! ♥

You May Also Like

10 comments

  1. Za ovo je bilo potrebno punoo volje i truda, svaka castt! Ja bih stala negde na pola xd . Ali zaista se isplati da uradis ovaj tag jer je jako zanimljiv. Odgovori su ti odlicni

    Tabla na moj nacin ---> DIY board

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odgovori su super,a još sa time da ovaj Q&A cijela vječnost.Post je odličan.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Velika je muka odgovoriti na sva ova pitanja, znam to jer sam i ja radila ovaj tag. Inace pitanja su jos i bila na engleskom pa sam ih i prevodila... Uzas. Ali svejedno sam se zabavljala dok sam odgovarala na njih. Zaista su pitanja veoma interesantna i tvoji odgovori su zaista odlicni. ♥

    Internacionalni GIVEAWAY ----> *OVDE* ! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Hahahaha,bas si me nasmejala u nekim delovima. Inace,omiljena si mi bloggerka,i izvini sto nemam gugl nalog. :( ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo,jao nista,boze,zasto se izvinjavas :* ♥

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥