Music playlist for February+Novi look bloga+100 citalaca?+Q&A? ♥

by - фебруар 14, 2016

Hey devojke!

Nikad duzi nalov nisam imala,zar ne? U naslovu vam je sve objasnjeno sta cete citati danas!
Glavna tema ovog posta jeste moja playlista za februar,ali sam odlucila pre nego sto pocnem da pisem o tome,da vam kazem neke novosti na blogu,koje ce se ubrzo desiti.

Kao prvo,verovatno ste primetili novi izgled blogaa! *~* 
Meni je predivan ova template,mada sam dobila mnostvo kritika da kopiram Merimu,sa bloga Forever.. Pa ovako,to nije istina,ja sam Merimu kontaktirala putem maila,pre nego sto sam stavila ovaj template,da je pitam,da li joj smeta sto cu staviti isti template kao ona,medjutim,ona je rekla da nema problema,i da uskoro planira stavljati novi izgled bloga. Probala sam danas jos neke template,ali stvari su se iskomplikovale,i zamalo nisam unistila ceo blog,pa sam se vratila ovom templatu,dok ne udjem u 'stos' kako da rukujem ovim.

Za vrlo kratko vreme(period od 4-5 dana) sa 87 citalaca stigli smo do 92,i ne mogu vam opisati kako sam srecna,jer uskoro stizemo do cifre 100 citalaca. I jako sam happy!

I poslednja stvar,pre nego sto krenemo na temu posta,jeste obavestenje da mi pocevsi od ovog posta,postavljate pitanja za Q&A,koji cu izbaciti kada dostignemo 100 citalaca! ♥

I sad mozemo da krenemo na temu danasnjeg posta,a to su pesme koje sam najvise slusala tokom Februara! 

1. Justin Bieber- Sorry

Ovu pesmu sam ubedljivo najvise slusala ovog meseca... Nikad pre me Justinove pesme nisu privlacile,ali poslednjih meseci ne mogu da se odlepim od istih...
Uz ovu pesmu obozavam da igram,da pevam,ma svee! Spot ove pesme mi je glup,i nema neko znacenje,lirika ove pesme je mnogo bolja.

2. Shawn Mendes- Stitches

U pocetku ova pesma me je smarala,i nije mi bila bas nesto,ali kako ju je moja sestra sve vise i vise slusala,ja sam odlepila za njom i obozavam je! Spot je extra,i jako mi se svidja.

3. One Direction- Perfect

Sve pesme od 1D sam slusala,ali ovu sam najcesce pustala. Inace,za one koji ne znaju,ja sam ogroman fan,i obozavam ih. Spot je crno-beli,i predivan je! ♥

4. One Direction- History

Ovu pesmu sam cula 3 sata nakon sto su je izbacili,a vec je imala preko 1.000.000 pregleda... Svi directioneri,pa tako i ja smo dugo cekali na spot za ovu pesmu,i izasao je nekoliko nedelja,nakon sto je 1D otisao na pauzu,pa su neki shvatili ovaj spot,kao oprostaj...Inace u spotu se prikazuju videi kroz istoriju 1D,takodje u nekim delovima je i bivsi clan 1D Zayn. 

5. Adele- Hello

Ovu pesmu sam 'otkrila' ne tako davno,cula sam da je jako dobra,ali nikad me nije privlacila. Prvi put kada sam je pustila da odslusam do kraja,odusevila sam se!

6. Selena Gomez- Same Old Love
Ovu pesmu obozavam,i ne prodje ni dan a da je makar jedanput ne pustim. Ja inace obozavam Selenu,i njen glas mi je predivan.

7. Selena Gomez- Hands To Myself
Ova pesma me je odusevila vec prvi put kad sam je cula...Svidja mi se ritam koji ova pesma ima,i redivna je,ne znam sta bih vise rekla,haha..

8. Miley Cyrus- We Can't Stop
Ja nisam neki fan Miley,i mogu vam reci da znam samo dve njene pesme. Ovu pesmu jako volim,i rado je slusam,ali spot joj nije jaca strana,i zato uvek odem na neku stranicu,ili na neki blog dok slusam ovu pesmu,jer je spot preglup... Inace sama po sebi pesma je supp..

9. Miley Cyrus- Wrecking Ball
I druga pesma jeste ova. Ovu pesmu obozavam,jednostavno obozavam..Kao sto rekoh,nisam fan Miley,ali ove dve pesme rado pustam. ♥

10. Jessie J,Ariana Grande,Nicki Minaj-Bang Bang ft. Ariana Grande,Nicki Minaj
Ovu pesmu obozavam,jednostavno je premocna,ako mogu tako da kazem,ali joj je tekst glup...Obozavam Jessin glas,jako je mocan,i to mi se dopada kod ove pesme. Uz ovu pesmu obozavam da igram,jer ima taj ritam kakav ja volim,i kakav je meni potreban.

11. Ariana Grande- Focus
Kao prvo,meni ne ide u glavu,kako Ariana moze onako dobro da igra u stiklama,a da pritom ne padne,ili ne polomi vrat.. :O Pesmu,spot,tekst pesme obozavam,i redovno je slusam.

12. Taylor Swift- Shake It Off
Ja Taylor-ine pesme obozavam,ali eto ovu sam nekako najvise slusala,i obozavam je! ♥
Iiiii,to bi bilo to sto se tice ovog posta...Ima jos dosta pesama koje sam slusala u februaru,bice ih i jos,ali ove su nekako najceste.

Nadam se da vam se post svideo,i NE ZABORAVITE da mi postavljate pitanja za Q&A! ♥

Vidimo se za koji dan,do tad mi postavljajte pitanja,i pratite moj blog.......byee ♥

Instagram-https://www.instagram.com/ja_sam_mala_x3/
Komentarisite! ♥
Postavljajte pitanja za Q&A! ♥

Vidimo se.


You May Also Like

25 comments

  1. Novi baner je odlican, cestitam ti na skoro 100 citalaca, zasluzujes! ♥
    Odlicna playlista, iz ove playliste najvise mi se dopada Focus od Ariane Grande, Miley Cyrus - Wrecking Ball i Bang bang :)

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se sviđa novi banner. :)
    Sa tvoje liste pesama najviše mi se sviđa History, Perfect (nekad sam bila veeliki fan 1Da, sada me je to prošlo, ali još uvek ih slušam) i Wrecking Ball. :)

    Pitanja za Q&A:

    1. Voliš li da čitaš?
    2. Koja ti je omiljena knjiga?
    3. Omiljeno jelo?
    4.Omiljeni slatkš?
    5.Čime fotografišeš?
    8.Koliko dugo u proseku pišeš postove?

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super playlista! Omiljene pesme su mi od Selene,i Ariane.

    Pitanja za Q&A-
    Koliko godina imas?
    Kakve postove volis da citas?
    Da li volis Janu Dacovic?
    Kada ponovo menjas izgled bloga?
    Mozes li pokazati kako pravis svoje bannere za blog?

    Eto,nemam inspiracije vise :D

    -Jovana

    ОдговориИзбриши
  4. Slušamo skoro iste pjesme.Imam 92 čitaoca kao I ti.Čestitam !Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaboravila sam na Q&A:

    Koji ti je nadraži predmet?
    2.Koji ti je nadraži blog?
    3.Šta misliš o svom blogu?
    4.Imaš li neku opsesiju?
    5.Da li imaš neku poznatu ličnost,koja ti se nimalo ne dopada,i što ti je kod nje odvratno?(Uvijek pitanja ko je najdraži,e pa evo I suprotno)


    ОдговориИзбриши
  6. Zeljana,blog ti je savrsen! Svidja mi se playlista,znam skoro sve pesme,ne znam jedino Hands To Myself i History,ali sam ih sad poslusala,i super su!

    Q&A:
    -Kao koja bloggerka bi volela da budes uspesna?
    -Do kad planiras pisati blog?
    -Omiljeni online sajtovi za prodaju?
    -Imas li smpatiju?
    -Sa kojim blogovima bi zelela collab post?
    -Sta planiras u buducnosti da radis,mislim,jel planiras da i kad odrastes,da se bavis ovim?

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan izgled bloga. :)♥
    Pitanja:
    Omiljena boja?
    Da li bi volela da si poznata licnost?
    Koji su tvoji najveci talenti?
    Omiljena knjiga?

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista mi se dopada izlged bloga! Playlist-a ti je extra :)
    Pitanja za Q&A :
    Omiljena TV serija?
    Omiljeni kanal na TV-u?
    Koliko si visoka?
    Koliko imas kg?
    Da li si zaljubljena?
    Koji telefon imas?
    Igras li neke igrice?

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Divan izgled <3

    Pitanja:
    Da li volis Big time rush?
    Koja si u vrsti u tvom odeljenju?
    Da li si ikad jesa sushi?
    Omiljeni deo tela od Niala?
    Omiljeni predmet?
    Omiljena boja?
    Omiljena drzava?
    Omiljeni blogovi?
    Koli telefon imas?
    Sta imas iz matematike?
    Koju frizuru najvise nosis?
    Omiljeni komad odece?
    Da li si ikad bila u Aziji?
    Omiljena pesma od 1D-a?
    Omiljena igrica?
    Da li znas sta je minecraft?
    Najj drugarice?
    Da li u skoli znaju za blog?

    Eto pitanja :) <3

    ОдговориИзбриши
  10. Prelep izgled bloga, pitanja:
    - Srećan broj?
    - Omiljena boja?
    - Kakav si đak?
    - Koliko si visoka?
    - Ples VS gluma?
    - Kako su tvoji prijatelji reagovali na tvoj blog?
    - Krajjj. :) <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Pitanja:
    1. Čime bi volela da se baviš kada porasteš?
    2. Koliko dugo imaš blog?
    3. Omiljena stvar koju poseduješ?
    4. Kako si saznala za 'svet blogovanja'?
    5. Šta najviše ceniš kod ljudi?
    6. Omiljeni emoji?
    ❤☺

    ОдговориИзбриши
  12. Super playlista!
    Evo pitanja:
    1. Kako bi volela da se zoves?
    2. Imas li sestru,ako da, da li bi napravila sister tag sa njom?
    3. U kom gradu bi zelela da zivis, i da si se tamo rodila?
    4. Omiljene bombone?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 5. Koji keks ti je omiljeni?
      6. Sta od hrane ne volis da jedes?
      7. Omiljeni miris/parfem?
      8. Koje talente imas?

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥