100 Members Q&A!-Omiljeni deo Nialla? 1D kao opsesija? Majonez nije ukusan?♥

by - март 06, 2016

Hej dragi moji!

Kao sto su neki primetili, a neki i ne juče je naš blog dostigao cifru od 100 članova i ja sam presrećna!
Povodom toga, odlučila sam da danas objavim Q&A post, pošto mi se čini da više neće biti pitanja, a ima ih dosta tako da...krenimo!


Danica Nikolic pita:
1.Voliš li da čitaš?
-Da volim da čitam. Posebno kada je leto i kada nemam šta da radim, odem do biblioteke, uzmem nekoliko knjiga i pročitam ih vrlo brzo.

2. Koja ti je omiljena knjiga?
-Moja omiljena knjiga je 'Zvezda je rodjena' i 'Leto kada sam naučila da letim'. I svima bih preporucila ove dve knjige, jer su zaista odlične! ♥

3. Omiljeno jelo?-Meh, volim da jedem svašta, ali ako bih baš morala da biram onda bih izabrala.......hm, hm, hm.. pizzu možda, ne znam stvarno.

4.Omiljeni slatkš?-Sladoled!

5.Čime fotografišeš?-Telefonom

6.Koliko dugo u proseku pišeš postove?
-Pa ne znam. Kad mi dodje. xd

Anonimac pita:
7.Koliko godina imas?-U julu punim 13 :D

8.Kakve postove volis da citas?-Huh, pa znaš kako, volim razne teme, ali nekako najvise gledam videe i čitam DIY postove/videe. Tako da nek budu DIY postovi.

9.Da li volis Janu Dacovic?-Pa volim da gledam njene videe. Super je devojka.

10.Kada ponovo menjas izgled bloga?-Hah, tek što sam ga promenila, ali kod mene se nikad ne zna.

11.Mozes li pokazati kako pravis svoje bannere za blog?
-Sigurno ću napraviti post o tome :*

Amelia Believe Me pita:
12. 
Koji ti je nadraži predmet?
-Srpski i engleski definitivno.

13.Koji ti je nadraži blog?
- Style On First Place, Forever, Nina
's World, Miličin kutak, The Fashion Spell i ima ih još, ali ovo su oni koje trenutno najčešće čitam.

14.Šta misliš o svom blogu?
-Glupo mi je da govorim šta mislim o svom blogu...

15.Imaš li neku opsesiju?
-Pa ne znam..Sestra mi ponekad govori kako sam opsednuta OneDirectionom, tako da je 1D možda moja opsesija. *-*


16.Da li imaš neku poznatu ličnost,koja ti se nimalo ne dopada,i što ti je kod nje odvratno?(Uvijek pitanja ko je najdraži,e pa evo I suprotno)
-Volim ovakva pitanja koja nisu vezana samo za ono što volim. Pa nije baš sad da mi je odvratna, ali mi je blago rečeno ružna jer je sva plastična i sva je nekako ugh......a to je Kim Kardashian.. Ona je meni toliko.....Nekome se ona svidja, ali meni ne..


Zorana Miličić pita:17.Kao koja bloggerka bi volela da budes uspesna?-Eh...Možda kao Milica Stanišić, jer se ja njoj zaista divim tako da možda kao ona. Ali naravno pored nje bih želela da budem uspešna kao Tijana Minić i Anja Minić, Jasmina Dimitri a i kao Zorana/Zorannah.

18.Do kad planiras pisati blog?-Zaista ne znam...

19.Omiljeni online sajtovi za prodaju?-Ima ih dosta, ali neki od njih su Dress.link, Born Pretty Store, Yoins.....

20.Imas li smpatiju?-Daa...Niall Horan!

21.Sa kojim blogovima bi zelela collab post?-Forever, Style On First Place, Miličin kutak, Nina's World, The Fashion Spell....

22.Sta planiras u buducnosti da radis,mislim,jel planiras da i kad odrastes,da se bavis ovim?
-Definitivno!

Nina's World pita:
23.Omiljena boja?-Zelena.

24.Da li bi volela da si poznata licnost?-Eh ko ne bi voleo to?

25.Koji su tvoji najveci talenti?-Znam da plešem..xd

26.Omiljena knjiga?
-Već sam odgovorila na ovo pitanje :D

Smile Queen pita:
27.Omiljena TV serija?
 
-FRIENDS ZAKON! xd

28.Omiljeni kanal na TV-u?
-Disney, Nickelodeon, TLC, Discovery i tako ti naučni kanali.

29.Koliko si visoka?
 
-Negde oko 150cm, možda za 1cm-2cm niža.

30.Koliko imas kg?
 
-Ne znamm.

31.Da li si zaljubljena?
 
-Niall Horan!

32.Igras li neke igrice?-Ponekad..

Jana pita:
33.Da li volis Big time rush?-Ne.

34.Koja si u vrsti u tvom odeljenju?-Ne znam, s obzirom da mi od trećeg razreda ne stojimo u vrsti ako se misli na ono po visini-

35.Da li si ikad jesa sushi?-Nikad.

36.Omiljeni deo tela od Niala?-Izvinite na izrazu, ali WTF??? Hahahahhahhahahh......Omg.. Ne znam xd... Kosa, oči xd ♥

37.Omiljeni predmet?-Već odgovorila na ovo pitanje.

38.Omiljena boja?-I na ovo.

39.Omiljena drzava?-Svi znaju- Irska!

40.Omiljeni blogovi?-Odgoovrilaa.

41.Sta imas iz matematike?-Tri xd

42.Koju frizuru najvise nosis?-Pundju i konjski rep.

43.Omiljeni komad odece?-Helanke i farmerke.

44.Da li si ikad bila u Aziji?
-Nop, a ti?

45.Omiljena pesma od 1D-a?
-Hjooooojj... Sve su mi omiljene, ali trenutno najčešće slušam "Nobody Compares"


46.Omiljena igrica?
-Ponekad udjem na stardoll samo da bih se dopisivala sa tobom xd

47.Da li znas sta je minecraft?
-Da i ta igrica je glupa..

48.Najj drugarice?
-Andrijana i dve iz sedmog razreda Sara i Ivana.

49.Da li u skoli znaju za blog?-Jednom sam rekla BFF ali ona očigledno nije slušala xd...

Mia Ann pita:
50. Srećan broj?-21?
51. Omiljena boja?
-Zelena.

52. Kakav si đak?-Vrlo dobra.

53. Koliko si visoka?
-Odgovorila na ovo pitanje.

54. Ples VS gluma?
- Jaoooo...........Jako teško pitanje.... Plesogluma?

55. Kako su tvoji prijatelji reagovali na tvoj blog?
-Niko od mojih prijatelja ne zna za blog.

Milica Raca pita:

56. Čime bi volela da se baviš kada porasteš?-Da budem plesačica.
57. Koliko dugo imaš blog?-Za mesec dana će godinu!

58. Omiljena stvar koju poseduješ?-Ne znam..

59. Kako si saznala za 'svet blogovanja'?
-Preko Miličinog bloga.

60. Šta najviše ceniš kod ljudi?-Pa kada su iskreni i vole da pomažu drugima.

61. Omiljeni emoji?

MI LA pita:
61. Imas li sestru, ako da, da li bi napravila sister tag?-Imam i rado ću napraviti jedan tag sa njom ♥

62. Kako bi volela da se zoves?-Ana

63. U kom gradu bi zelela da zivis i da si se tamo rodila?
-Irskaa!

64. Omiljene bombone?
-Pa nije da sad imam neke odredjene...Ali najviše volim gumene bombone.

65. Koji keks ti je omiljeni?-Hmmm......

66. Sta od hrane ne volis da jedes?
-Majonez, spanat, boraniju.....

67. Omiljeni miris/parfem?-Obožavam Nivea i Dove mirise.

68. Koje talente imas?
-Ples.

I to je bilo tooo. Svih 68 pitanja koje ste mi vi postavili...
Nadam se da ste saznali dosta stvari o meni i ja lično obožavam da čitam ovakve postove jer kao što rekoh, saznajem dosta o drugima.

Obavezno komentarišite i recite mi koje pitanje vam se najviše svideo i koje vam je bilo najsmešnije. ♥


Komentarišite!

Mi se vidimo za koji dan, do tad..........byeee! ♥♥♥


Instagram-https://www.instagram.com/njanjara/

Vaša,

You May Also Like

17 коментара

  1. Odličan post, Niall život haha. I hvala tii, čestitam na 100 članova. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Cestitam na 100 clanova! I da, ja sma takodje opsednuta 1D-jem :) Dakle, sestra Directionarka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko volim kada upoznam nove sestre directionerke da ti ne mogu opisati! ♥♥♥

      Избриши
  3. Sjajni odgovori, svaka cast na strpljenju i hahah ja se zovem Ana i drago mi je da ti se svidja moje ime ali je i Zeljana lepo:D 1D i ja naravno obozavam i zaista mi se dopadaju odgovori dosta smo slicne(Npr. obe imamo 12 godina...) Sjajna si blogerka:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo.... ♥ Jos jedna sis! Drago mi je da imamo dosta slicnosti! Hvala ti puno ♥♥♥

      Избриши
  4. Odličan post! Čestitam na 1OO članova, zaslužila si jer si odlična blogerka! 1D živott, ofkors. *-*

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    ОдговориИзбриши
  5. Super odgovori, baš si imala puno pitanja :)
    Čestitam ti na 100+ članova i da se broj utrostruči u narednom periodu :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i zaista svaki put kada posjetim tvoj blog nikako ne prestajem gledati u dizajn bloga...Prelijep je :D

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post! :)

    ОдговориИзбриши
  7. followed #102 via gfc, please follow back :)
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    ОдговориИзбриши
  8. I ja isto obozavam seriju friends.Super Q&A <3

    ОдговориИзбриши
  9. Hej! Ostavljam još jedan komentar na ovom postu jer želim da te obavijestim da sam te nominovala za Liebster Award na mom blogu <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥