The Liebster Award! + BIG SORRY!+new lookblog! ♥

by - март 16, 2016

Hey ljudi!

Da znam, nije me bilo doooooooooooosta dugo i ja vam se izvinjavam na tome, ali imam opravdanje.. Znam, sad će svi misliti da je razlog škola, nekim delom jeste, ali pravi razlog zašto nisam pisala jeste da nisam imala ama baš nikakve inspiracije i svaki put kada bih pokušala nešto napisati obrisala bih to jer znam da ja to mogu puno bolje.
Htela sam neki tag da vam napišem, jer je to moj izlaz kada ostanem bez inspiracije, ali nisam htela da se moj blog pretvori u blog gde ćete samo čitati tagove.

P.S. Da li ste primetili 'novi' izgled bloga.. Nisam nista preterano menjala samo banner ♥ Kako vam se svidja? Javite mi u komentarima!
Malopre sam videla komentar na prošlom postu i videla da me je moja draga koleginica Merima, nominovala za jednu
" nagradu ", tj. Liebster Award. 

*Za one koji ne znaju šta je TLA- The Liebster Award je nagrada koja se dodeljuje bloggerkama koje imaju manje od 200 pratioca kako bi što više ljudi saznalo za njih. Kao što je Merima rekla, ovo je odličan način podići gledanost i ovo je super ideja*

Ono što ja danas treba da uradim jeste da odgovorim na pitanja koja mi je postavila Merima sa bloga Forever . Tako da krenemoo! ♥

1.Koji je tvoj najdraži parfem koji si posjedovala?
Iskrena da budem..Nikada nisam koristila preterano parfeme, radije se "družim" sa mirisima.. Tako da nemam omiljeni parfem.
2.Kada si bacila najviše novca na jedan proizvod?
Bacila najviše novca na jedan proizvod?? Hmmm.... verovatno su to bile original starke.. Trenutno ne mogu da se setim, ali eto mislim da su to bile starke.
3.Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada nećeš zaboraviti?
Uspomena, uspomena, uspomena...hm hm hm... Verovatno je to moj prvi banner.. xD Da znam, zvuči čudno, ali prvi banner koji sam ja napravila je bio toliko neprofesionalan i toliko ne znam... Ali ja sam tad mislila da je to najbolji banner na celome svetu i on je izgledao ovako:

Da znam..... I dalje mislim da je presladak ali nije nešto što bih sad stavila na svoj blog, jer sam postala profesionalnija od tad, bar mislim, tako da je ovaj banner za neke početnike i eto...Ukoliko zelite, napravicu post na temu: moja kolekcija bannera.


4.Koji je tvoj najveći cilj koji želiš postići s blogom?
Da imam redovne čitaoce koji će me pratiti svakog dana... Ali smatram da je to trenutno nemoguće jer imam tek 103 čitaoca, ali polako, ima vremena ♥
5.Šta je ono što te najviše nervira kada je u pitanju blogganje?
Kada slušam muziku i pišem post i imam pored još neku stranicu koja mi nije potrebna i želim da je isključim i onda stisnem X i da, umesto da stisnem X na tu stranicu ja stisnem X na blog i tako obrisem ceo post, a pritom ga nisam sačuvala..
6. Koji je tvoj posao iz snova?
Mnogi ne znaju, ali ja sam opsednuta plesom i želela bih kad porastem da otvorim svoj plesni studio i podučavam made početnike kao što sam ja sad.
7.Šta ti misliš o tetovažama i da li bi ikada željela imati tetovažu?
Mislim da je to totalno okej imati tetovažu. Ali nekoliko njih. Meni je preslatko kada neko ima tetovažu-dve na nekom delu tela, ali mi je, pa mogu reći odvratno kada vidim da je neko istetoviran od glave do pete.
8.Plastične operacije : DA ili NE? - Zašto?
NE NE NE NE NE! Imala sam ovakvo pitanje u nekom tagu i ja sam vam rekla, ako mene budete videli da imam "napumpane" usne ili silikone da me slobodno udarite tiganjem u glavu i streljate znaci......Ja kad vidim one Mace, Ajfonke, bog te pita šta sve ne, meni se odmah smuči.
Kad smo već kod Tijane Ajfon, slušajte ovaj vic:
-Znate li kako se zove baba od Tijane Ajfon?
-Milunka Fiksni... xD
 Ja i sestra smo se mesec dana tome smejale... xd

THIS IS SCARY! O.o
9.Koji je tvoj najdraži film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji lik bi bila i zašto?
Hmmm...Omiljeni film mi je This Is Us- One Direction OFC, ali pošto ne mogu da budem muškarac...Hm možda bih izabrala "The Fault In Our Stars", to je toliko tužan film, da smo sestra i ja plakale kao kiša znači.....Izabrala bih da budem Hejzel, glavna junakinja u tom filmu.
Movie poster featuring Shailene Woodley and Ansel Elgort in character
10. Da li imaš neku zanimljivu ili smiješnu (kratku) priču za ispričati (koja se tebi desila) ?
Da imam ih više, ali eto sad se pokušavam setiti one najsmešnije...ii ne uspeva mi baš najbolje, ali eto ispričaću vam ovu koje sam se prve setila:
-Bila sam u školi i nastavnica je došla do kabineta otvorila vrata i mi smo krenuli da ulazimo. I neko me je gurnuo od pozadi, a ja kako nisam zavezala pertle, nego sam ih samo ubacila unutra meni je patika odletela 4 metra nazad i svi koji su bili iza mene su videli da imam Hello Kitty čarapice koje su probušene na peti....da..Ovo uopste nije smesno, ali sam se toga setila..

I tooo je to..  Nadam se da vam se svideo post.
E sad sta trebaju da urade bloggerke koje nominujem:
1.Postaviti u post link bloga koji vas je nominovao, ovog puta link mog bloga: http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/2.Nominovati 5-10 blogova koji imaju ispod 200 pratioca
3.Postaviti tim blogovima 10 pitanja
4.Obavestiti ih u komentarima da ste ih nominovali
5.Nominovani trebaju da odgovore na 10 pitanja koja im ja postavim.

Nominovani blogovi su:
Jana
Ana Bundalo
Hanna's messy corner
GirlsStuff
Milicin Kutak


A pitanja su:
1. Šta misliš o OneDirectionu?
2. Šta očekuješ od svog bloga?
3. Šta si u početku očekivala od svog bloga?
4. Da li si nekad želela da ga zatvoriš?
5. Kako si saznala da mozeš da imaš blog?
6. Planiraš li da otvoriš YouTube kanal?
7. Da li si zadovoljna svojim blogom, ako ne, šta bi promenila?
8.  Koji su tvoji ciljevi što se tiče bloga?
9. Da li si lenja?

10. Omiljena igracka kada si bila mala i da li je i dan danas imaš?

I to je to.. Sve sam vam objasnila i da, znam da nisam nominovala 10 bloggerki, ali jedino ove bloggove pratim a da imaju malo članova, svi ostali bloggovi koje pratim imaju preko 200.

Još jednom se zahvaljujem Merimi na nominaciji, baš me je iznenadila. 

To bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se svideo i obavezno podelite vaše mišljenje samnom u komentarima i dajte mi neke ideje za postove, tj. šta bi vi voleli čitati. ♥

Vidimo se!
Komentarišite! ♥
Instagram-https://www.instagram.com/njanjara/
Vaša,

You May Also Like

16 comments

  1. Hvala puno draga na nominaciji uradicu tag uskoro♡

    ОдговориИзбриши
  2. Novi banner je odličan! Jako dobri odgovori, predivno pišeš! :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post♡

    ОдговориИзбриши
  3. Novi banner ti je jaako lijep. Hvala ti što si uradila tag. Tvoji odgovori su baš zanimljivi i slažemo se u dosta stvar :D
    xoxo

    forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi sto si me nominovala! Drago mi je da ti se svidja banner ♥

      Избриши
  4. Hvala na nominaciji svakako cu ga uraditi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti puno na nominaciji,obavezno cu uraditi ovaj tag!Pitanja su super.Bice zanimljivo odgovarati na njih :)

    ОдговориИзбриши
  6. Olican post, uzivala sam citajuci tvoje odgovore, mislim da je i moj najskuplji predmet starke xD

    ☁✨ kreativanblog.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, jako mi se sviđa :D Novi sam član na tvom blogu, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljivi odgovori. :)
    Poseti moj blog i učlani se ako želiš-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥