The Oscars 2016. *Red Carpet*-Total failure and total star's! ♥

by - март 01, 2016

Hey dragi moji! ♥

Kao što znate u nedelju u 3 sata ujutru je održana dodela oskara za 2016 godinu.
Verovatno bih gledala da mi se nije onooooliko spavalo,da nisam bila umorna i da me nije bolela glava.
Baš sam malopre ušla na Miličin blog i videla da je ona izbacila novi post i to bas na ovu temu,pa sam i ja dobila inspiraciju da prokomentarišem nekoliko outfita.
Na kraju svakog prokomentarisanog outfita staviću ocenu i FAIL ili STAR.
*Čisto da se zna,ja nisam nikakav modni stručnjak i sve što budem rekla je lično moje mišljenje*

Ne zaboravite da mi postavite pitanja za Q&A *OVDE*.

#1 Taylor Swift

Tay je ovog puta odlučila da pokaže malo više tako što je odabrala haljinu sa dubokim dekolteom i "šlicom" sa jedne strane. Moram priznati da joj dosta lepo stoji. Jako mi se dopada kakvog je haljina kroja i kako zlatna torbica štikle i "ogrlica" pašu uz celokupan outfit. Iako je sve u samo dve boje moram priznati da je dosta eleganto, a opet jednostavno.
Moja ocena: 10/10
STAR

2# Selena Gomez

Koliko god ja volela Sel ova haljina mi se uopšte ne svidja. Kroj mi se veoma svidja medjutim, ne razumem koji  su to "dugmići" na sred haljine? Ne znam ni kako to da nazovem, bez toga haljina bi bila pun pogodak, ovako, ne razumem čemu to. Vrlo sam neprijatno iznenadjena jer znam kako Sel uvek blista na crvenim tepisima, tako da je ovo za mene pravi šok. Inače mene nekako privlače ovakve haljine koje se sijaju.
Moja ocena: 6/10
FAIL

#3 Jennifer Lawrence

Ova haljina mi se i svidja i ne. Jako smelo od nje što se odlučila za providnu haljinu. Bar mislim da je providna, ako nije, ispravite me. Uglavnom, dopada mi se to kako donji deo haljine, koji je sastavljen iz više slojeva, pada. Po meni tu nedostaje neka ogrlica ili narukvica. Bez toga mi outfit izgleda nekako prazno.
Moja ocena: 7/10
STARFAIL

#4 Lady Gaga

Gaga mislim da me je i najviše iznenadila. Pošto svi znamo koliko je ona otkačena i koliko je spremna da sve isproba. Izgleda da je Gaga odlučila da se malo "smiri" i obuče nešto jednostavniju haljinu. Ova haljina me podseća na onu uz koju je nosila i one crvene rukavice ako se sećate. Haljina je toliko jednostavna ali opet je prelepa i predivno joj stoji.
Moja ocena: 10/10
STAR

#5 Ashley Graham

Woahh.... Ovo je po meni tooooootalni promašaj. Kao prvo ova boja me totalno odbija, kao drugo ovaj izrez kod grudi mi izgleda kao da je sama izrezala i obukla neki crveni brus ispod i samo "proturila" grudi kako bi to ličilo na neku haljinu. Ovo mi se nimalo ne dopada. Jedino što mi se dopada jesu štikle. Stvarno ne bih vise da komentarisem..
Moja ocena: 1/10
FAIL!!!

#6 Leonardo Dicaprio

Pre izgleda želela bih da prokomentarišem to da je Leo posle 23 godine konačno osvojio oskara i baš sam srećna zbog njega. Što se tiče odela.Meh, skoro svaki muškarac na ovakvim dogadjajima obuče konobarsko odelo, tako da ništa novo kod suprotnoh pola. Moram priznati da Leu ovo odelo stoji fantastično, iako se mogao malo potruditi da bude originalan.
Moja ocena: 9/10
STAR

#7 Brie Larson

Ova haljina me je oduševila...Bukvalno. Izgleda mi kao neka diznijeva princeza ili tako nesto. Ova haljina joj odlično pristaje i mnogo mi se svidja kako se ova suknja pruža niz noge, baš onako elegantno.  Kako sve ne bi bilo previše obično (a bilo bi) Brie je dodala ovaj veliki kaiš oko struka koji baš paše uz ovakvu haljinu. Boja je predivna za oči i baš umiruje. Jedna od najboljih haljina koje su bile nošene na dodeli.
Moja ocena: 10/10
STAR

#8 Anne Hathaway

Ova haljina me mnogo podseća na haljinu koju je Jennifer Lopez nosila na prošlogodišnjoj dodeli Oskara.

Zar ne?
Uglavnom, haljina mi se dopada i lepo joj pristaje, u boji je breskve-njene kože i to mi se takodje veoma dopada. Svidja mi se kako se ove šljokice pružaju niz ovu haljinu i veoma lepo joj pristaje ovaj "princeza" kroj.
Moja ocena: 10/10
STAR

#9 Mindz Kaling

Ova haljina mi se nimalo ne dopada. Kao prvo ona je dosta "velika" i nimalo joj ne pristaje ova haljina koja ide uz telo i koja izražava koliko ona zapravo jeste velika. Iako svi znamo kako nas crna boja čini mršavijima, mislim da u ovom slučaju nije baš crna boja odradila posao najbolje.
Ne mogu a da ne prokomentarišem zadnji deo haljine.

Mislim....Ovo mi izgleda kao da je uzela neko ćebe, zavesu, stoljnjak, prišila za gornji deo haljine i zavezala ga u čvor.
Ne znam za vas, ali meni se ova haljina toliko ne dopada....No coment.
Moja ocena: 3/10
FAIL

#10 Alicia Vikander

Ovo mi se u neku ruku i svidja a u neku i ne. Boja, dizajn i štikle mi se dopadaju. Jedino što mi je ružno kod ove haljine jeste način na koji se ona završava. Izgleda mi kao da joj je predugačka pa je samo uvukla taj duži deo pod ostatak haljine i ušila. I po meni fali samo neka torbica ili neka ogrlica i bilo bi pun pogodak.
Moja ocena: 9/10
STAR
I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Kao što vidite imamo 6 njih koji su ocenjeni sa opcijom STARi  3 njih koji su ocenjeni sa opcijom FAIL i Jennifer Lawrence izmedju koje nisam mogla da se odlučim da li da joj dam FAIL ili STAR tako da sam joj dala dve opcije.

 
Nadam se da vam se ovaj post svideo. I ponavljam još jednom, ja nisam modni stručnjak i ne razumem se toliko u modu i ja sam isključivo ocenjivala prema mom mišljenu. 

Ne zaboravite da mi postavite pitanja za Q&A *OVDE*. 
Vidimo se u sledećem postu. Do tada......byeee ♥♥♥

 Komentarišite! 

Koji su vaši favoriti na dodeli Oskara?
 Koji look vam se najviše dopao i obrnuto? 
Instagram-https://www.instagram.com/njanjara/

 Vaša,

You May Also Like

13 коментара

  1. Po meni je najveći FAIL Mindz Kaling, koja je, kao što si i sama rekla obukla preusku haljinu koja ističe njene obline. :-) Odličan post, draga! ♥

    http://javelina03.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slažeš sa mojim mišljenjima. Hvala ti draga ♥♥♥

      Избриши
  2. Lijepo Željana,slažem se sa tvojim ocjenama. Najgore su se obukle Ashley Graham i Mindz Kaling. Haljine im nikako ne stoje. Ova Mindz moze da prođe,jer je preeeslatka *_*
    Najljepše su se obukle Taylor Swift i Lady Gaga.(Po meni su one uvijek najbolje). Nisam znala da je Taylor tako lijepa :o

    ОдговориИзбриши
  3. I ja nisam ovo ocekivala od Selene, Taylor se bas lepo obukla! ♥ Odlican post
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман03. март 2016. 19:10

    Najvise me je iznenadila Lady Gaga.. Covece,mislila sam da ce ponovo da obuce nesto ludo,ali kao sto ti kazes, odlucila je da se smiiri xD. Haljina Anne Hathaway mnogo podseca na haljinu JL, i bas lepo sto si primetila! Najlepse su mi je Taylor i Brie. ♥
    Super post!

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odličan, samo iznenadila sam se što je Selena za tebe FAIL. Ja lično mislim da je izgledala prelijepo baš kao i uvijek, no uredu, ako ne voliš takve haljine, valjda :)
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post :*

    ОдговориИзбриши
  6. I mene je iznenadila Selena Gomez. Haljina Jennifer Lawrence nije providna koliko ja znam! <3 Super post, postavicu ti pitanja za Q&A! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Kolko god mi se ne dopadao način na koji Lady Gaga privlači pažnju na sebe,niti ona sama,moram priznati da me ovaj put šokirala.Gledajući odabir haljine,ne bih nikada ni pomislila da ona može biti.Nešto se čudno dogodilo sa njome,pa se ili unormalila ili je ovo opet neki trik,ali najviše mi se dopala njena haljina.Odličan post!Prijavi se na moje veliko internacionalno darivanje:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-----> OGROMNI INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥