Music PlayList for March 2016. ♥

by - април 04, 2016

Hey girls!

Pre svegaaaaaa.....Želim da vam se izvinim zbog prošog posta, koji je bio prava katastrofa.
Prvobitno sam mislila da su slike loše zbog moje kamere, ali kada sam pregledala sve slike bile su savršene i nimalo nisu bile mutne.Ali sam ja odlučila da ih dodatno uredim i bile su još bolje. Postavila sam ih i stavila na najmanju rezoluciju, medjutim one su opet bile mutne, prevelike, blago rečeno- nikakve... Zato vam se još jednom izvinjavam! ♥

Za danas sam odlučila da vam pokažem moju playlistu za mesec mart... Mart mesec mi je brzinom svetlosti prošao.. Skoro ga nisam ni osetila.. Uspela sam da popravim neke ocene zbog čega sam dosta srećna, ali ima tu još mnogo da se radi kako bi se povratila stara slava, jer sam se poslednjih godinu ipo dana doooosta opustila..No vas to sigurno ne interesuje tako da pređemo na temu posta.

Ovo je top 10 pesama koje sam slušala najviše prošlog meseca! ♥

1# Meghan Trainor- NO

2# One Direction- Drag Me Down

3# One Direction- Nobody Compares

4# One Direction- She's Not Afraid

5# Selena Gomez- Me & The Rhytim

6# Katy Perry- Roar

7# Fifth Harmony- Worth It ft. Kid Ink

8# ZAYN- PILLOWTALK

9#  Justin Bieber- Love Yourself

10#  Little Mix- Love Me Like You


I to bi bilo to što se tiče moje playliste za mesec mart. Kao što vidite, ima raznovrsnih pesama ali ubedljivo ih najviše ima od 1D... x3
Pesme nisu išle redom, ali ako bih baš morala da kažem koju sam NAJVIŠE puta odslušala to bi bila definitivno Worth It jer sam uz nju uvežbala koreografiju jednu i pesma mi baš leži i ima super ritam.

Nadam se da će vam se barem jedna pesma svideti, ukoliko vam se svidi, obavezno podelite vaše utiske samnom u komentarima!

Mi se vidimo za koji dan a do tadaaaaa......Byeee ♥♥

Moj instagram- __nialler__03
Twitter- Zeljana_Horan
We ♥ It- fashionyou

Vaša,

You May Also Like

12 comments

  1. Imamo sličan ukus! Odlična playlista, kao i post! :-)

    javelina03.blogspot.com ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,sve pesme su super,takodje sam slusala Drag me down i No ☺

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Vecinu pesama i ja slusam ! Super post!
    Pogledaj moj blog i zaprati me :http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, zapratila sam te pa uzvrati ako ti nije teško, pusa :*

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥