My favourite blogs- top 10!♥

by - април 06, 2016

Hey girls!

Ja pratim sigurno više od 100 blogova i zaista se trudim da pročitam post od svakog bloggera kog pratim. Ali ipak, svaka od nas ima nekoliko bloggera koje redovno prati i čiji blog uvek posećuje, tako i ja.
Zato sam ja odlučila da danas napišem post, gde ću vam pokazati top 10 bloggerki koje redovno čitam i nadam se da ćete uživatii! ♥

1. Style On First Place
Style On First Place
Prva bloggerka, koja će zauvek biti moj broj jedan jeste najdraža Milica. Milicu "znam" dosta dugo još iz onih stardoll dana, što je prilično duuug period. Mislim da nema onog koji ne zna za ovaj blog.
Pre svega ispričala bih vam jednu priču, naime, ja sam jedno vreme stalno smarala Milicu oko jedne saradnje jer sam jos neiskusna i bukvalno nista nisam znala i tako sam ja nju stalno pitala za neke sitnice i ja se njoj zaista divim kako uspeva da izdrži mene.
Obožavam to što menja izgled bloga po svakom godišnjem dobu i kada počinje škola, za razliku od mene neodlučne Željane, koja menja svoj izgled bloga svake nedelje..
Zaista Milica je fantastičan blogger i ja njoj želim svu sreću ovog sveta. Čak, mislim da je ona naša buduća Zorana (Zorannah). Zaista joj se divim! ♥
Klik OVDE da posetite Miličin blog! 

2. Nina's World
Nina ' s World
Čisto sumnjam da neko nije čuo za našu Ninu. Za Ninu sam "otkrila" pre jedno godinu dana.
Nina je jedna prefantastična osoba koja kroz svoje postove zrači pozitivnom energijom! U poslednje vreme je nešto redovnija što se tiče postova na blogu i svaki put se razveselim kada vidim da je izbacila post. Njeni postovi su više nego fantastični. Ja nju potajno zovem Zoella, ne znam zašto. Možda zbog slike Zoelle koju ima. Zaista devojka je prefantastična i sve pohvale za nju. Kao i Milici i svim narednim bloggerkama koje budem prikazala, želim puno sreće u daljem pisanju! ♥
Klik OVDE da posetite Ninin blog! 

3. Zorannah's Fashion Corner
Zorannah's Fashion Corner
Naravno, ne bih ja bila ja kada ne bih ubacila Zoranu u top 10 omiljenih bloggera.
O njoj neću ništa preterano govoriti jer su sve reči suvišne za takvu devojku.
Ona je jedna preeeeeeeedivna, prelepa, presavršea modna bloggerka i svi su verovatno čuli za nju tako da... Kao što rekoh, sve reči su suvišne i zaista bi bilo glupo da ja komentarišem takvog profesionalca! ♥
Klik OVDE da posetite Zoranin blog!

4. Miljana Easy Skillful
Miljana Easy Skillful

Iako sam za Miljanu saznala tek pre nekih mesec-dva ja sam nju zavolela istog trena kada sam ušla na njen blog. Toliko pozitivnosti i slatkoće na jednom mestu vi niste videli. Ima preeekvalitetne slike i zaista joj se divim. Jednostavno OBOŽAVAM tu devojku. Obožavam da čitam njene postove, jer u svakom saznam nešto više o njoj. Ona je preeeslatka i predivna i svi trk na njen blog da je zapratite!♥
Klik OVDE da posetite Miljanin blog!

5. Miličin Kutak
Miličin kutak
Još jedna Milica u ovom postu. Milica ne da je savršena, nego je presavršena. Njeni postovi su nešto najsvaršenije što čitam i potajno sam ljubomorna na njene savršene fotografije.
Na njenom blogu uveeek nađem ono što mi treba i devojka stvarno piše fantastišno.
Ona je jedna preslatka i prevedra osoba i sva je umiljata da ne možete da je mrzite, prosto je morate voleti.♥
Klik OVDE da posetite Miličin blog! 

6. Anja's diary
Anja's diary
Predivna i predraga Anja, mislim, šta reći za nju? Ona ima toliko poučne postove i objavi ih baš u trenutku kada su mi najpotrebniji.
Toliko saveta daje svojim čitaocima i bukvalno, kao i svaku bloggerku do sada- morate je voleti.
Ima posebnu rubriku u kojoj odgovara na pitanja koja jooj mi postavimo, bilo da je to vezano za školu, faks, ženske probleme, probleme sa roditeljima, bff, biiilo šta, ona kao pravi psiholog, zrelo, odgovori na njih.
Pored poslova oko srednje škole, bloga, privatnog života, ona piše i tekstove za Famoza news. I zaista joj se divim kako uspe sve da postigne! ♥
Klik OVDE da posetite Anjin blog!

7. Fashionholic-yeahh
Fashionholic-yeahh
Ovo je pored drage Milice S. Zorana 2. Katarina je jedna, boginja, kraljica, sve na ovom svetu. Njeni postovi su toliko kvalitetni, slike presavršene da jednostavno uživam dok sam na njenom blogu. Dizajn bloga je sav u baby pink boji što je preeeeslatkoo, a svaki banner koji napravi je veoma profesionalan!
Katarinu pratim dooosta dugo i čak mislim da je medju prvim bloggerima koje sam zapratila! ♥
Klik OVDE da posetite Katarinin blog!

8. Forever
Forëver
Forever je blog, koji jednostavno obožavam da čitam. Vlasnica Merima je toliko simpatična i draga osoba da ja vama ne mogu to da opišem.
Obožavam njene postove, kao i savete koje daje svojim čitaocima!
A o njenim izgledima bloga ni da ne govorim, uvek ima neki jednostavan banner, a opet vrlo prefinjen što ja obožavam! Iako je tek pre nekoliko meseci napravila ovaj blog, već je uspela da stekne veliku popularnost i baš joj se divim na tome!♥
Klik OVDE da posetite Merimin blog!

9. GirlsStuff
GirlsStuff

Jedna predivna bloggerka Anastasija sa bloga GirlsStuff, nalazi se na mojoj listi top 10 omiljenih blogova. 
Moram priznati da sam za nju saznala skoro, ali mi nije trebalo puno da zavolim njen blog.
Piše vrlo kvalitetne postove, što mi se dosta svidja i vidi se da je baš posvećena blogu i da uživa dok piše postove i nekako baš se uživim u njene postove! ♥
Klik OVDE da posetite Anastasijin blog!

10. Hanna's messy corner
Hanna's messy corner
I poslednja, ali ne i manje važna jeset Hana! Za Hanu sam saznala pre oko pola godine i od tad mi je paš prirasla k' srcu. Ona je jedna jako draga i mila osoba i obožavam njene postove, iako ih retko izbacuje.
Jednom prilikom me je mnogo usrećila kada me je odabrala za pobednicu jednog od njenih giveawaya.
Vrlo je draga osoba i to sam mogla da zaključim mnogo puta, a jedan od njih je kada mi je ubacila i porukicu u paketić sa poklončićem.
Obožavam njene DIY projekte i skoro svaki sam odradila! ♥
Klik OVDE da posetite Hanin blog!



I dođosmo mi i do kraja današnjeg posta!
Post je dosta dug, ali sam zaista uživala dok sam ga pisala! ♥
Sve ove devojke redovno pratim i svaki njihov komentar me podjednako uskreći i oraspoloži. 
Naravno ima tu još bloggerki, ali ove su one koje reedovno pratim! ♥

To bi bilo to što se tiče ovog posta, ja se nadam da ste uživali i da ste saznali za neke bloggerke!
Vidimo se u sledećem postu, do tada ljubim vas i volim! Ćaoo! ♥

Komentarišite! ♥



Moj instagram- __nialler__03
Twitter- Zeljana_Horan
We ♥ It- fashionyou

Vaša,

You May Also Like

29 коментара

  1. Odlican post,citam sve ove bloggove i zaista su fantasticni.Slazem se sa tobom ☺❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti punooo, divna si stvarno, drago mi je što ti moji postovi pomažu! ❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Super post :D Od svih ovih mi je omiljeni Miljana Easy Skillful :D


    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj, puno ti hvala, ovo mi mnogo znaci, ulepsala si mi dan. :)♥

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno si mi ulepšala dan! Hvala ti puno što pratiš moj blog i hvala ti na svim ovim lepim rečima koje si mi uputila! Zaista si jedna predivna osoba! <33
    P.S. I ja obožavam da čitam tvoj blog. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znas koliko si me obradovala i usrecila sa ovim recima.Hvala ti puno,puno <3 Zaista si predivna osoba!Ja takodje jakoo volim da citam tvoje postove i da posecujem tvoj blog :) Jos jednom,hvala ti za sve draga <3333

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno na divnim recima i sto pratis moj blog! Bas si me oraspolozila,jako si mi draga! I ja pratim tvoj blog i redovno citam tvoje postove (i ako ih ne komentarisem bas redovno). ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post,skoro sve blogove pratim! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi je drago što sam se našla na ovoj listi. Hvala ti puno, drago mi je da ti se moj blog sviđa :* Tvoj blog je meni jedan od najdražih također :*

    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post. Svidja mi se nacin na koji pises.♥
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Većinu njih i ja obožavam! :) Super mi je što si za svaku od njih napisala nekoliko rečenica, baš si se potrudila. :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala ti puno puno da divnim rečima! Mnogo mi je drago da neko voli da čita moje postove i da uspevam da pomognem nekome svojim 'glupostima'. Ovo mi da je vetar u leđa, što bi se reklo, da budem još bolja. Još jednom, hvala ti punoo! ❤❤☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi mnogo na tvojim kako ih ti zoves 'glupostima'! ♥♥♥

      Избриши
  13. EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥