Bedtime TAG! + I'm sorry..

by - мај 26, 2016

Hej girls!

Well... Dugo se nismo čuli. I sama sam primetila da su pregledi bloga opali, i niko drugi nije kriv, nego ja sama. Iskreno, u poslednje vreme sva inspiracija za postove mi je nestala. I sami znate da ja imam takvih momenata, i da će mi se inspiracija vratiti.
No, ja nisam želela da me vi zaboravite, pa sam odlučila danas napisati jedan tag.
U pitanju je "Bedtime TAG".
Kako ja po običaju ne bih dužila sa uvodom, predlažem da odmah krenemo sa pitanjima.

1. Koja je tvoja omiljena pidzama?
Ja imam dve vrste pidzama, za leto, i zimu. Zimska pidzama je belo ljubičasta sa jagodicama u istim bojama, a letnja pidzama je šorc i neka široka majica u kojoj se osećam najprijatnije i najudobnije.

2. Da li čitaš pre spavanja?
Ne.. Ja sam osoba koja ne voli da čita pre spavanja, jer zbog toga ne mogu da zaspim i uvek kada čitam pre spavanja, sebi kažem, još samo jedna stranica, još samo jedna.....i malo po malo stignem do kraja knjige i onda razmišljam šta će se desiti u nastavku i ne mogu da spavam zbog toga. Više volim da pre spavanja slušam muziku ili pogledam neki film.

3. Omiljeni miris pre spavanja?
Pa nemam neki omiljeni miris, i nisam neki tip koji će paliti mirišljave sveće pre spavanja.

4. Šta ti se nalazi na noćnom stočiću?
Voda, sat i razne druge gluposti.


5. Kad se obično budiš i kad zaspiš?
Obično se probudim oko 9:00-9:30. A zaspim oko 23h. Osim kada idem ujutru u školu, tada se budim u 7:00.

6. Top tri proizvoda koja koristiš pre spavanja?
Krema za hidrataciju, micelarna voda i neki baslam za usne kako bi ih hidrirala tokom noći.

7. Najčešća poza u kojoj spavaš?
Obično spavam na desnom boku, i tako mi je najudobnije.

8. Neke čudne rutine pre spavanja?
Mislim da nemam neke čudne rutine pre spavanja, ali uvek pre spavanja poljubim mamu i sestru.

9. Da li voliš da ti nekoga zagrliš ili da tebe neko zagrli?
Možda da ja nekog zagrlim (mog medu). ^^


I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Nadam se da će mi se inspiracija ubrzo vratiti jer mi zaista nedostaju vaši komentari.
Ukoliko vi imate neke predloge za dalje postove volela bih da ih čujem.
Mi se vidimo za koji dan, a do tada vas ljubim, ii vidimo se! ♥

Novi instagram- _zeljanap_

Vaša,


You May Also Like

7 comments

  1. Predivan tag, odlično si odgovorila na pitanja. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super tag, imaš presavršen blog :*
    Ako hoćeš učlani se u moj blog.
    >petra-s-life-blog.blogspot.hr<

    ОдговориИзбриши
  3. Super tag.Potpuno se slazem sa tobom sto se tice citanja pre spavanja.Bukvalno ostanem dva sata citajuci knjigu i posle se kajem sto nisam ranije zaspala.

    https://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma zanimljiv tag! :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Tag je prezanimljiv! Odlično pišeš! Pogledaj tvoj mail. Poslala sam ti poruku pa big volela da mi odgovoriš. Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥