Happy Easter! ♥

by - мај 01, 2016

Hey girls!
Paaa srećan Uskrs/Vaskrs svima koji ga danas slave! Hristos Voskerse! ♥
Kao mala sam obožavala Uskršnje jutro zato bih se uvek budila pre svih ali bih ostajala u krevetu i pravila se da spavam dok svi ukućani ne ustanu iz kreveta! I dan danas to ponekad radim. Sigurna sam da ste svi čuli za Uskršnjeg zeku koji nam donosi paketić koji je pun slatkiša. E pa ja sam u njega verovala sve do pre 4-5 godina. "Uskršnji zeka" mi i dan danas ostavlja paketiće i svaki put me vrati u detinjstvo.
Dok sam bila mala, noć pre Vaskrsa bih zajedno sa mojom sestrom i mojim bratom od tetke, punila korpicu travom i ostavljali bi tu korpicu u dvorištu.
 Kada bi ustali u korpici bi nas čekale kese na kojima su napisana naša imena a u kesama sve i svašta, od slatkiša, slaniša pa do jednog jajeta na kom je napisano naše ime, i naravno dok smo bili mali, čekala bi nas i neka igračkica. Svi smo sada prerasli igračke zato ih sada ni ne dobijamo.
Želim svima koji slave ovaj dan da ga provedu u miru i sa svojom porodicom i svojim najmilijima!
Sve vas volim i ljubim a mi se vidimo za koji dan! ♥
P.S. Srećan svima 1. maj! ♥♥♥

Vaša,




You May Also Like

13 comments

  1. Srećan Vaskrs! :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan Vaskrs! :) Divan post,jako sladak blog!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Vaistinu Voskrese! Mnogo si slatko napisala post, i opisala svoje uskrsnje jutro kada si bila dete u nekoliko recenica! Novi izgled bloga je jako lep, jednostavan ali opet tako ozbiljan!
    Volela bih kada bi napisala post o tome sta sve treba jednom pocetniku za blog, posto zelim da otvorim blog, a i volela bih kada bi napravila post na temu kako pravis bannere za svoje postove i blog! ♥♥♥

    -Milica

    ОдговориИзбриши
  4. Srecan Vaskrs i tebi i tvojoj porodici, takodje srecan vam i 1. maj! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo Melani, u ime cele moje porodice! ♥

      Избриши
  5. Srecan Vaskrs,sa malim zakasnjenjem.Ja nisam imala obicaj sa uskrsnjim zekom,uvek su mi poklone roditelji davali licno.Izgled bloga je prelep,mislim da je ovo najlepsi izgled do sada.Divan post kao i uvek <3

    ОдговориИзбриши
  6. Srecan Vaskrs, sa zakasnjenjem. Ja nikada nisam imala taj obicaj, ali mi se cini veoma zanimljivim. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥