Internet friendship , yes or no ? -Collab with Jana!

by - мај 14, 2016

Hey girls!

Još jedna nedelja iza nas, a jedna pred nama. Da li se to samo meni čini, ili ovi meseci brzo prolaze?
Jedan dan je sunčano, drugi pada kiša i ništa drugo vam neostaje na raspolaganju, osim da po kišovitom danu ležite u krevetu gledajući filmove i dopisivajući se sa prijateljima.
Iskreno volim da upoznajem nove ljude ali sam jako stidljiva.
 Na internetu su vam dostupne mnoge socijalne mreže preko kojih možete da se čujete sa vašim prijateljima u bilo kom trenutku, ali i da steknete nove prijatelje!

Današnji post je vezan za internet prijateljstva, i kao što ste videli u naslovu ovo je collab post sa dragom Janom sa bloga My Wonderland. Inače Janin blog i post možete pogledati klikom na ime njenog bloga ili klikom ovde*.
Posle dužeg vremena, mi smo se odlučile da pišemo baš na ovu temu, jer smo upravo nas dve internet prijateljice.
Nas dve ćemo vam danas pisati o prednostima i manama internet prijateljstava, ali i kako smo se nas dve upoznale!
Uživajte.. ♥

Kao što rekoh u uvodu, na internetu možete upoznati mnogo novih prijatelja što je prednost, ali kao i sve na ovom svetu, ima u tome i nekih mana!
Ta devojka/momak sa kojim se dopisujete preko neke socijalne mreže, predtaviće se kao lepo vaspitano i kulturno biće (biće?), možda ono i jeste takvo, ali nikad se ne zna. Možda je neki dečak od 8 godina, a možda i neki deda od 88. Nikad se ne zna.
Iskreno, ja sam za internet prijateljstva, sve dok mi nije neprijatno da se dopisujem sa tom osobom. Ali nikad nisam za to da preko dopisivanja nekome kažem svoje puno ime i prezime, svoje godište, mesto gde živim itd....

Mislite da vam neko govori stvarno iskreno o sebi? Okej, uredu je da ne govori odakle je, svoje godine itd. već sam rekla da sam protiv toga, ali kada dođe do situacije da želite da upoznate tu osobu sa kojom ste se dopisivali 1-2 dana. On je sebe opisao da ima 18 godina da ima, ne znam, plavu kosu, crne oči itd... I sad dođe red na upoznavanje.. I vi ugledate neko dete od 10 godina ili nekog dedu od 80... Nije uvek tako, ali u većini slučajeva jeste.
Na primer, na fejsu se dopsujete sa nekim momkom. Ima njegova slika, godište sve... I vi se svaki dan dopisujete sa njim misleći da je to zapravo on, a možda je neki pedofil ili tako nešto.
Većina stavlja lažne slike na fejs jer su previše mladi ili prestari pa pronadju neku fotku na internetu i predstave se tako, i kad dođe red na upoznavanje- puf, pedofil ili neko malo dete.

O tome vam govorim...


I sada ćemo da pređemo na to kako smo se Jana i ja upoznale.
Nas dve smo se našle na zaista čudan način. Preko igrice. Mi smo se dugo dopisivale preko igrice, što nam je dalo dosta vremena da se upoznamo, i saznamo dosta toga jedna o drugoj. Medjutim, kada smo obe prerasle tu igricu odlučile smo da povremno udjemo na tu igricu u dogovoreno vreme i čujemo se. Medjutim, obema nam je to dosadilo tako da smo odlučile da se dopsujemo preko mail-chata, tako da i dan danas to radimo.
 Obe imamo iste hobije, interesovanja, obe volimo 1D, muziku, igru a što je najvažnije, obe volimo blog.
Na početku našeg druženja, mi se i nismo nešto puno dopisivale, naš razgovor na početku je izgledao ovako:
Ćao!
-Ćao.
Šta radiš?
-Slušam muziku, ti?
Ništa.

I to je to. Ali kada je ona otvorila svoj prvi blog, saznala je da imam blog, i takodje sam i ja bila na početku, možda 4 meseca, nas dve smo shvatile da ipak imamo nešto zajedničko, i počele smo da se družimo stalno. Ona je mene pitala za savete vezane za njen tadašnji blog- Summer Teenage,kao i ja nju mnoge druge stvari. 
Jednog dana, ja sam uredjivala svoj blog, i shvatila da ja nemam stranice npr. Kontakt itd.. I onda sam pitala nju da li zna kako se to stavlja, na žalost, nije znala. 
I onda smo mi celo popodne provele pokušavajući da shvatimo kako se to namešta. Kada sam ja uklavirila kako da ih stavim, brže-bolje sam javila Jani kako bi i ona mogla da stavi. Mi smo uvek imale o čemu da brbljamo, da ogovaramo poznate zvezde, razmenjujemo savete, i blebetamo o svačemu drugom, što bi Jana rekla, kod nas nikad nije bilo neugodne tišine. Nas dve imamo telepatiju, jednom sam joj rekla da posluša pesmu "NO" i da pusti jedan gif, a ona mi je samo odgovorila da je upravo pustila... *telepatija*


I to bi bilo to što se tiče ovog collab posta. Mogla bih vam pisati do sutra na ovu temu, ali neka, jer se i Jana raspisala na ovu temu!
Mnogo sam uživala dok sam pisala ovaj post, nadam se da je i Jana,  a nadam se da ste i vi uživali čitajući ga.
Ukoliko već niste, obavezno pogledajte Janin post klikom OVDE.

Moje pitanje za vas je, da li imate nekog internet prijatelja, i da li podržavate, ili ne internet prijateljstvo?

Mi se vidimo za koji dan, do tad vas ljubim, i vidimo se!

Moj instagram- __nialler__03
Twitter- Zeljana_Horan
We ♥ It- fashionyou

Vaša,

You May Also Like

12 коментара

  1. Odlican post.Jaoo secam se toga kada smo ceo dan istrazivale kako ubaciti stranice,i na kraju si ti shvatila XD.Drago mi je sto smo uradile collab i nadam se da ce ih biti jos ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha.. A ko drugi nego Zeljana? Takodje, naravno da ce ih biti! ♥♥

      Избриши
  2. Odlican post.Potpuno se slazem sa zobom.Nikada ne znas ko stoji iza profila i zbog toga internet prijateljstva mogu biti opasna,ali sa druge strane mozes upoznati divne ljude.Ja licno podrzavam takav vid druzenja,ali naravno doza opreznosti mora da postoji.Usput i ja obozavam 1D ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Upravo tako! Jos jedna sestra directionerka. hihiih ♥

      Избриши
  3. Odlična ideja posta! Sviđa mi se :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Mislim da je baš lepo imati internet prijatelja, kada znaš da ne to stvarno osoba kako se i predstavila. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! U potpunosti se slazem sa tobom! :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalna ideja za post! Ja imam puuuuno internet prijateljstava sa ljudima koje ne poznajem i mislim da je to odlična stvar! :) <3

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥