School TAG! Volim sve predmete? Prvi kec?

by - мај 10, 2016

Hey girls!

U poslednje vreme sam najviše posvećena školi, i ispravljanju ocena, zbog toga što sam se u prvom polugodištu "glupirala" i ništa nisam shvatala ozbiljno, sad ispaštam.
Škola je mnogo bitna i od nje vam zavisi šta ćete upisati kao i čime ćete se baviti u životu.
Za danas sam odlučila da napišem jedan TAG, pošto nisam dosta dugo, a volim da ih pišem.
U pitanju je School TAG ima 10 pitanja, i mislim da možemo početi!

1. Jesi li ikad pobegla sa časa?
Ne nisam nikad pobegla sa časa. Ako se ubraja ono odlaženje sa časa kada te boli glava ili nešto tako, onda jesam par puta, ali ovako nikad.

2. Kada si dobila prvog keca?
Mislim da je to bilo u trećem razredu iz matematike. 

3. Srednja škola ili osnovna?
Ovo pitanje baš ne razumem, da li se odnosi pitanje da li ja idem u OS ili SS ili sta je bolje, tako da ću odgovoriti u dva oblika.
Ja idem osnovnu školu. A kada bi birala između osnovne i srednje, izabrala bih srednju. Ne znam, nekako mi se trenutno čini boljom srednja škola.

4. Ako ideš u srednju koju si školu upisala, a ako ideš u osnovnu šta želiš da upišeš?
Idem u osnovnu kao što sam već rekla. A volela bih da upišem za dizajnera odeće.

5. Koji ti je prosek?
Eh, to se svaki put menja, ali sam uvek vrlo dobra, tj. na granici sa odličnim. Uvek mi fali jedna ocena.

6. BFF?
Naravno! Imam nekoliko devojčica sa kojima se družim ali samo je jedna Jana. Uglavnom, mi u razredu smo "podeljeni", tj. oni "popularni" se druže sa "popularnima" a mi koji nismo "popularni" se družimo sa svim ostalim devojčicama koje ne spadaju u prvu grupu, jer one ne primaju devojčice koje nisu "popularne". Znam, to je mnogo glupo i to nas "nepopularne" devojčice mnogo nervira, ali, šta je tu je. Kako ja sad ne bih skrenula sa teme, ukoliko želite post o grupama u školi i šta ja mislim o tome, pišite mi u komentarima. 
Naravno da imam bff i retki su oni koji je nemaju. Mi smo toliko različite, a opet tako slične.

7. Najbolji nastavnik/nastavnica?
Najbolja nastavnica je definitivno moja razredna koja predaje srpski, a pored nje i nastavnica fizike. A nastavnik.. Možda nastavnik geografije i nastavnik br. dva fizičkog. (imamo dvoje nastavnika iz fizičkog).

8. Najgori nastavnik?
Hmm... Ako se ovo odnosi i na nastavnice i nastavnike, onda.....Pa  nema. Jer, svi su dobri na svoj način.. Nema..

9. Omiljeni predmet?
Engleski i srpski! Ta dva predmeta najviše volim!

10. Najgori predmet?
Pa nemam sad neki predmet koji mrzim, ali ima predmeta koji mi baš ne leže i ne volim da učim a to su matematika, biologija i nemački.

I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Za ovaj tag bih tagovala neke bloggerke, a evo i spisak tih bloggerki:
Tijana Cvetanović- Tijana queen of fashion
Sandra Đukić- Misseslandy
Jana Mihailović- Wonderland
Milica Stanišić- Style On First Place
Katarina Jelinić- Catherine here

I to je to. Tagovala sam 6 bloggerki, ali naravno svi oni koji žele da odrade ovaj tag, slobodno!
Bloggerke koje sam tagovala, nadam se da će odraditi tag, i jedva čekam da čujem vaše odgovore!
Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim i vidimo se! ♥

Moj instagram- __nialler__03
Twitter- Zeljana_Horan
We ♥ It- fashionyou

Vaša,




You May Also Like

12 comments

  1. Hej hvala ti na nominaciji, uradicu tag sto pre! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post! Tag je odličan... Ja matematiku i biologiju volim, ali zato ne volim istoriju, aa. :D

    Novi post ---------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post ... pogledaj i moj blog (kada imaš vremena) :?

    ОдговориИзбриши
  4. I meni je iz matekatike bio prvi kec ^^.Odlican post,i mi imamo te grupice,sto me mnogo nervira,jer svi smo isti sa istim pravima.Takodje mi ne leze nemacki 😂😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhaha... To je nešto najgore, slažem se sa tobom! ♥

      Избриши
  5. Odličan post. I ja najviše volim srpski i engleski, a na polugodištu mi je takođe falila jedna ocena za odličan. Te grupice su nešto najgore...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nina! Eto još nekoliko stvari po kojima smo slične. Tako je! ♥

      Избриши
  6. Hvala ti na nominaciji! Nadam se da cu stici napraviti post o tome, stvarno je zanimljiv. Super post sve mi se svida kako si odgovorila :D

    catherinehere.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥