#ZeljanaAdvises- What you need to know about blog?

by - мај 04, 2016

Hey girls!

Danas sam odlučila da započnem novu rubriku koja se zove- #ZeljanaAdvises što u prevodu znači- #ŽeljanaSavetuje. U prethodnom postu jedna devojka je zatražila dva posta na temu kako da napravite banner, i savete za uspešan blog, tj. šta sve jedan blogger treba da zna. Ovog puta sam odlučila da vam napišem šta je sve potrebno da jedan blog bude kvalitetan, a išta to meni smeta kada vidim neki komentar!
Inače, ovo je moje mišljenje!
Prvo ću početi sa 5 saveta koje bi svaki blogger trebao da zna!

1#Blogger koji ne zna gramatiku, nije blogger

Ono što je najvažnije jeste da blogger zna osnove gramatike. Kada vidim da neko piše neznam, nemogu, nedam,, itd... kada vidim da to pišu zajedno, odmah izađem iz tog bloga jer ne podnosim kada neko ne zna osnove gramatike. Okej, jedno je kada neki blogger slučajno pogreši, ali svaki put?
Još je gore kada rastavljaju, nisam, neću, nikad, nemoj.. Nemojte to da radite.

2#Ne otvarajte blog zbog zarade

Lično ja, a i ostali bloggeri koje ja pratim, blog vode kao hobi. Kada vidim da neko od starta ima blog samo iz koristi, napustim taj blog, jer, ne želim da čitam neke postove ako u njih nije uložen trud i vreme. Kada sam dobila stvarčice sa dresslinka moja bff i još jedna drugarica iz sedmog su mi rekle da i ja njima otvorim blog da i one dobiju neke stvari, ja sam samo prevrnula očima, i ništa nisam rekla.. Ukoliko želite da otvorite blog samo iz koristi, moj vam je savet da to ne radite.

3#Izgled bloga je bitan
























Za neke je izgled bloga traćenje vremena pa i ne vode računa o njemu, ali on je itekako bitan čitaocima. Kada vidim da neko ima font slova koji ne mogu da pročitam, zamolim u komentarima ako može da promeni, ako ne, ne dolazim više na takav blog. Isto tako volim da vidim neki uredan banner na blogu, koji nije natrpan svime i svačim. Od srca do jednoroga. Bolje nemati banner, nego imati  neki koji nije uredan.
Takodje je isto bitna i pozadina. Ukoliko imate neku šarenu neon pozadinu, uz to ono dvoje što sam gore navela, to će 100% odbiti vaše čitaoce. Bolje se odlučite za neku nežnih boja ili neku jednostavnu belu.
Ja lično pozadine za svoj blog tražim na We ♥ It-u ili Pinterestu. 

4#Sadržaj posta

U postu je mnogo bitno da imate makar jednu fotografiju a ne samo tekst. Možete se poslužiti fotografijama sa We ♥ It-a ili Pinteresta, ali još bolja varijanta jeste da sami fotografišete! Takođe izbegavajte da u postovima pišete ružne reči, skraćenice itd. Skraćenice nekad mogu biti od pomoći ako ih svi znamo, ali izbegavajte da pišete "idk", "rly", "kk". Ne znaju svi šta znače te skraćenice. Takođe izbegavajte da u postovima pišete ružne reči.

5#Članovi i komentari

I poslednja stavka za danas jeste da ne budete opsednuti vašim članovima i komentarima. Okej je da želite da "upoznate" mnogo ljudi, ali ukoliko želite da imate 100, 200, članova kako bi se hvalili i kako bi mogli da imate saradnju, ne činite to. Isto to je vezano i za komentare, neko želi da što više osoba komentariše post, ali ne shvatam, čemu to? Ja volim kada vi komentarišete moj post i kada podelite samnom vaše mišljenje, ali nisam opsednuta time.

I to je to što se tiče saveta za blog, ja se nadam da sam vam pomogla makar malo. Sada sledi deo u kom ću vam navesti 2stavke koje ja ne volim kada vidim komentar.

1#Reklama+Super post


Okej je kada posle vašeg iskrenog komentara ostavite link vašeg bloga, to i ja radim. Ali, ukoliko vi, pod broj 1. ne pročitate post, odmah nakon posta kome ste samo pogledali naslov, pogledate šta su ostali komentarisali da bi videli o čemu se radi post, napišete " Super post! ♥ Molim te poseti moj blog izbacila sam novi post, uskoro će giveaway u kom ću poklanjati 5 stvarčica- ostanite uz mene i učlanite se."
Okej, nije meni problem posetiti tvoj blog, ali možeš biti siguran u to da se neću učlaniti.

2#Follow4Follow?

Ovo me baš nervira jer, ako ti je blog zaista dobar, zašto moraš da skupljaš članove na ovaj način? Nije meni problem da se ja učlanim u tvoj blog ako mi se dopadne, ali zašto to radiš? Ja lično, kada neko ostavi link svog bloga, uvek posetim taj blog jer obožavam da čitam druge blogove u slobodno vreme. Dovoljno je da ostavite link i budite sigurni daću posetiti vaš blog i učlaniti se ako mi se blog svidi.

I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta!
Ovim postom nisam želela da uvredim nikog i ponavljam da je ovo samo moje mišljenje!
Nadam se da sam nekima pomogla ovim savetima i da će ih uvažiti!

Mi se vidimo za koji dan a do tad vas ljubim ii vidimo se! ♥

Moj instagram- __nialler__03
Twitter- Zeljana_Horan
We ♥ It- fashionyou

Vaša,

You May Also Like

18 коментара

  1. Slazem se apsolutno. Ne volim kada mi neko napise follow for follow toliko da cak i ne pogledam blog. Lepo je sto si podelila svoje misljenje koje ce pocetnicima biti od velike pomoci <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Tijana! Takodje. Drago mi je da sam od pomoći! ♥

      Избриши
  2. Mnogo ti hvala sto si napravila ovaj post, mnogo ce mi pomoci u pravljenju bloga! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post Zeljana! Skroz se slažem. Nemam pojma sta me vise iznervira, kada vidim follow4follow ili follow+reklama. Ako je došao da čita blog, u redu, šta će mu taj followers sa komentarom iz tvog primera? Ja ne znam sta tada da radim jer mi je malo glupo kao da ignorisem komentar. Tada nastaje opšti haos šta ću napisati: okay (naravnoo, neću follow4follow) ili samo thanks! Baš mi je dobrodošao ovaj post. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo Sandra! Ni ja ne mogu da se odlučim. Slažem se sa tobom! Drago mi je da će ti pomoći! ♥

      Избриши
  4. Odličan post.Zaista ne razumem to follow for follow,i da neki se samo zbog toga učlane,da bi im ti uzvratio.Ja sam iskreno samo jednom uzvratila i više nisam,jer koja je poenta da budem učlanjena u blog koji mi se nimalo ne dopada.Retki su slučajevi kada je blog odličan,jer to okej bloggerke ne rade.Takodje mislim da je izgled bitan,i ti si mi mnogo pomogla u tome,jos jednom ti hvala ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jano! Ne rayumem ni ja! Nema na čemu draga! ♥

      Избриши
  5. Divan post i u svemu se slažem. Nova sam na bloggeru, ali dosta znam o samom načinu blogovanja, jer već dve godine pratim različite tipove blogova. Bukvalno si iznela sve najomraženije činjenice sa moje strane gledišta (naravno i tvoje :D). Zaista neka jednom za svagda ovo bude poenta mlađima. Jer, ukoliko, na primer, ne znaju osnove gramatike, zar se zaista od njih može očekivati da budu uspešni u svom hobiju/poslu nekada?

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anđela! Ako ne znaju osnove gramatike, ne treba ni da otvaraju blog. Drago mi je da se razumemo! ♥

      Избриши
  6. Ovim postom si doslovno sve objasnila kako treba da bude! Inace ja ne volim blogove koji su jako pretrpani i u kojima se od pozadine ne vidi tekst.

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post draga. Slozila bih se sa tobom po pitanju svega. Ja lico takodje ne volim kad na blogu vidim na primer zelen tekst na roze pozadini ili tako neku kombinaciju, jako je tesko za citanje. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mila! Upravu si, mnogo napreže oči! ♥

      Избриши
  8. Odlican post!Slazem se sa apsolutno svim stvarima koje si navela.Meni je kod bloga jako jako vazan baner i sam izgled po tome se nekako vidi na kom je nivou blog.

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anastasija! Upravo tako, slažem se sa tobom! ♥

      Избриши
  9. Ovo je jedan od najboljih postova koje sam pročitala u skorije vreme. Prvo, odlično pišeš. Drugo, u potpunosti se slažem sa tobom. Stvarno si obuhvatila sve moguće stvari vezane za blog i blogo-sveru. Svaka ti čast! ♥

    P.S. Možete li, molim vas, da kliknete na ovaj link ----> goo.gl/Gz8pEm ? Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo Milice, mnogo mi znače ovakvi komentari! Hvala ti! ♥
      Naravno! ♥

      Избриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥