6 načina kako da provedete letnji dan!

by - јун 28, 2016

Heyy my loves!
Danas sam puna inspiracije, tako da ću vam danas napisati nekoliko postova!
Za danas sam odlučila da vam dam 5 saveta/ načina  kako da se opustite tokom letnjeg raspusta i tokom paklenih dana..

#1 Slušanje muzike
-Mene lično muzika uvek opusti i oraspoloži. Ukoliko vam je previše dosadno tokom dana (kao što je to slučaj samnom) jednostavno napravite playlistu sa vašim omiljenim pesmama na vašem telefonu ili na youtube-u, pojačajte muziku i uživajte. Lično volim da skačem i igram po sobi dok slušam muziku, i to me uvek zabavi, i brzo mi prođe vreme što je najbitnije.


#2 Odlazak na bazen
- Jedna od mojih omiljenih stvari tokom leta jeste bazen. Ukoliko nemate bazen kući, možete jednostavno otići na bazen u vašem gradu. A ako ni u vašem gradu nema bazen, možete napraviti sebi opuštajuću kupku u kadi, sa mirišljavim svećama i muzikom.


#3 Šetnja sa prijateljima
- Šetnja je najbolji način da uživate tokom raspusta, ali i da ostanete u kontaktu sa vašim prijateljima pored svih društvenih mreža. Ja se svako veče dogovorim sa nekoliko drugarica da se nadjemo negde i da idemo da se šetamo, u park, na sladoled itd.. Mislim da je to mnogo bolje nego da se samo dopisujem sa njima.


#4 Pravljenje DIY projekata
- Tokom raspusta sam najkreativnija, i tad imam najviše vremena da tražim razne DIY projekte. Zato budite kreativni i nađite na internetu kako da napravite šorc, svesku, narukvicu itd..


#5 Šminkanje
- Pošto je počeo raspust, i neidemo u školu. Možete odvojiti jedno poslepodne da se posvetite sebi, i da lakirate nokte, da se šminkate, mažete kremicama i sve druge stvari. Volim leti da se igram sa šminkom tako da za jedan dan isprobam 3 nova izgleda. I naravno, pošto je leto, a svaki dan je sve više vrućina, moj vam je savet da tokom dana ne stavljate mnogo šminke.


#6 Gledanje serija/ čitanje
- Na internetu pronadjite neki sajt koji vam nudi besplatno gledanje serija ili filmova, pustite vašu omiljenu seriju/film uzmite nešto za grickanje i uživajte. Ovog leta sam započela ponovo da gledam sa sestrom seriju FRIENDS. To je kao naša tradicija svake godine. Pored gledanja serija možete se prošetati do biblioteke i uzeti neku knjigu da pročitate. Ja iskreno volim i da čitam i da gledam serije.

I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da sam vam dala bar jednu ideju kako da provedete dosadan dan i naravno da ste uživali čitajući ovaj post! Obavezno mi recite vaše mišljene u komentarima, i ne zaboravite da mi napišete kako vi provodite vaše letnje dane. Mi se vidimo za koji dan, a do tada vas ljubim i vidimo se!

Instagram- _zeljanap_

Vaša,



You May Also Like

12 коментара

  1. Fenomenalne ideje! Meni bazen nije potreban, pošto živim pored mora, pa bih ga zamijenila Aqua Parkom. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. super ideje, jako mi se dopadaju slike koje si odabrala :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične ideje!:)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideje!:)

    ●POSETI MOJ BLOG●
    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/5-june-favorites-2016.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideje!♥

    Moj blog ,zaprati me -> http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥