7 trendova u svetu 2016 - moje misljenje!

by - јул 01, 2016

Hello loves!
U svetu (okej.. ne znam zašto mi je sad odjednom u glavi pesmica "u svetu postoji jedno carstvoo..")  se stalno menjaju neki trendovi, i svaku godinu obeleži nešto novo što je te godine bilo hit, a što će se već sledeće godine zaboraviti, uzmimo za primer kupaći na rese. Prošle godine ga je svaka devojka nosila na plaži, a već ove godine je on bačen u zaborav i njega je zameno triangl kupaći.
Na YouTube-u sam dosta gledala videe o trendovima na Balkanu ali i u svetu. Ali kao i svaka osoba, i ja imam svoje misljenje, tako da se nisam slagala sa baš svim rečima neke youtuberke koja je prokomentarisala neke trendove.
Zato sam za danas odlučila da vam napišem post o 7 trendova u svetu, i da vam kažem moje mišljenje.

#1 Adidas superstar patike

Dok nisam ugledala ove patike, nisam znala kako izgleda savršenstvo (pored one directiona, naravno). Ove patike su vrh! Da, da, znam da ih sad svaka druga devojka nosi na ulici, i da treba biti originalan, ali hajmo iskreno, i vama se svidjaju patike, ne vredi da poričete. Ove patike nameravam da kupim ovog leta, i to ću sigurno i uraditi!

#2 Bokserske pletenice

Svi ove pletenice zovu Kim Kardashian pletenice, ili Zorannah pletenice. Ali to nisu niti Kim niti Zorannah pletenice to su, koliko ja znam, bokserske pletenice. One se ništa ne razlikuju od običnih "ribljih kosti" pletenica, osim to što se pletu naopačke. Amerikanci su te pletenice "krstili" kao Kim K. pletenice zato što je ona započela taj trend u Americi, Zorana je videla od nje, isplela ih je, izašla napolje, neko je video, i odmah "krstio" te pletenice kao Zorannah pletenice. Meni se iskreno ovo dopada, i često kažem mami da mi ih napravi. Mnogo su slatke, ali još bolje izledaju na plavušama, jer se mnogo bolje vidi.

#3 Choker ogrlice

Mogli ste zaključiti u nekoliko mojih postova da sam ja apsolutno opsednuta ovim ogrlicama. Kada je moja sestra kupila prvu choker ogrlicu, meni se to ni malo nije dopadalo, ali mi se u medjuvremenu dopalo, i počela sam stalno da ih nosim. Skoro svaka devojcica ih nosi na ulici. Prestala sam da nosim često ove ogrlice, ali kada mi zatrebaju da mi upotpune outfit, rado im se vraćam.

#4 Doggy face

Znam, znam..Ovo su najsladji doggy face ikada!!! I znam da lažete ako kažete da nisu! I da, ovo nije nikakav trend, ali sam eto želela i ovo da prokomentarišem. Iskreno, ja ovo ne volim, i glupo mi je do bola, ali to toliko slatko izleda na Niall-u i Liam-u da sam se prosto otopila. No, da se vratimo na temu. Meni se ovo uopste ne dopada, i glupo mi je i svesvesve...

#5 Triangl bikini

Ako ćemo iskreno, a hoćemo, meni se ovaj bikini baš nešto i ne dopada. Svi su ovog leta poludeli za njim, ali meni nije ništa "WOW" niti ništa slično. Ne kažem ja da je on odvratan, daleko je od toga, ali samo kažem kako ne vidim ništa specijalno u njemu. Ovog leta ga svaka druga devojka nosi na plaži, i izgledaju kao uniformisane.

#6 Ombre hair

Meni je ombre kosa vrh! I sama želim da uradim ombre kad porastem (ako mi se bude dopadalo tada) jer mi je to preprepredivno i... Ali, neke devojke nisu nikad videle šta je zapravo ombre, ili su otišle kod nekog vrlo lošeg frizera da im uradi ombre, i to se nije baš najsjajnije završilo.

#7 Crop-top majice

Zaljubila sam se u ove majice! *Rodjendan mi je 21. 07. da se zna ako neko ima ovakve majice*
Crop top majice su vrh. Meni se mnogo dopadaju, iako nemam nijednu. Mada, te majice su stvorene, kako bi devojke pokazale svoj vitak stomak, ali neke punije devojke nisu čule za to, pa i one nose jer je to sada hit.

I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Iskreno se nadam da vam se svideo, jer sam se trudila da iznesem svoje iskreno misljenje. Nadam se da nikog nisam uvredila ovim postom, jer je ovo moje mišljenje.
Mi se vidimo za koji dan, a do tada vas ljubim i grlim, i vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,

You May Also Like

34 comments

  1. Super ti je post *-* obožavam adidasice i crop topove :D

    😍KAKO NA PRIRODAN NAČIN POSVIJETLITI KOSU😍petra-s-life-blog.blogspot.hr😍

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se Superstar patike, crop top majice i (dobro urađene) ombre jako dopadaju, dok npr. choker ogrlice ne volim, Triganl kupaći ne stoji baš svima, a pletenice izgledaju lepo samo od nazad (u većini slučajeva). No dobro, trendovi se stalno menjaju i definitivno sam jedna od onih osoba koja ih prati, mada mi se ne dopada apsolutno sve što je trenutno popularno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anjice! Slažem se sa tobom da triangl kupaći ne stoje svima! :) ♥

      Избриши
  3. Odlican post!Meni se bas dopadaju bokserske pletenice,bas sam ih pre neki dan imala na sebi,hehe! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Da nisi gledala Jasminin video na temu balkanskih trendova? ☺ ( hah samo pokušavam da pogodim :D ❤ )
    I slažem se sa gotovo svime, adidas patike i bokserske pletenice su mi favoriti što se tih trendova tiče. ❤ Naravno i crop - top majice, iako imam samo dve. ☺ Takođe ne vidim ništa specijalno u triangl kupaćim kostimima.
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  5. Ja takodje obozavam ove adidas patike i planirala sam da ih kupim,ali kada sam usla u radnju izabrala sam starke(haha).Takodje volim ove Zorannah,Kim ili bokserske pletenice (kako se god one zvale) i naravno crop top majice.
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post.♥

    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Sve što si navela je meni prelepo. Pletenice i patike su mi najdraze ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Iskreno, ja sama sam opsjednuta s nekim od ovih stvari ali iskreno mi se sviđaju :D
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - new post :)
    👙 Use code 'FOREVERBLOGM' on Todiefor.com to get 15% OFF on any of their bikinis 👙

    ОдговориИзбриши
  9. Doggy face na Nialu je sve u zivotu!!Slazem se sa bukvalno svime sto si rekla,i jeste glupo do bola,najjace mi je kada neke devojke pevaju pesmu i stave te face sa snapchata a nemaju pojma tekst.I ja volim bokserske pletenice btw 😁.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja obožavam superstar tenisice.Odlično si napisala post.

    ОдговориИзбриши
  11. Fenomenalan post! Baš sam i ja u skorije vrijeme mislila da napišem nešto ovako.
    Nemam superstar patike, ali mi se jako dopadaju. Bokserske pletenice nosim svaki dan. :) ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Pronašla si prelepe slike!


    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/07/summer-tag.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Super post.<3Pogledaj moj blog & zaprati me. <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-meslani-muffini-sa-sirom-i.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Dorotea, drago mi je da ti se svidja! ♥

      Избриши
  15. Savrsen post!♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Slazem se sa ovime sto si napisala! Inace meni je ovaj bikini malo dosadio i nikada mi se nije ni dopadao iskreno. Odlican post :)
    pogledaj moj blog i postani clan ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Marija, i drago mi je da se slazes samnom! ♥

      Избриши
  17. Odličan post sa gotovo svime što si napisala se slažem :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥