Kiss, marry, kill challenge- collab with Jana!

by - јул 05, 2016

Hey my loves!

Danas sam mnogo uzbuđena zbog ovog posta, jer je to collab sa dragom Janom sa bloga "Wonderland", ali i zbog toga jer radimo jednu jako zanimljivu temu. U pitanju je "kiss, marry, kill challege".
Svaka ima po 4 "kruga" i u svakom krugu se nalaze po tri osobe. Ona je meni zadala neke poznate ličnosti, takodje i ja njoj, i sad trebamo da odlučimo od te tri osobe, za koju bismo se udale, koju bi poljubile i koju ubile.
Verovatno ste svi barem jednom gledali ovaj video na yt, tako da znate o čemu se radi.
Kako ne bi dužila, hajde odmah da vidimo koje osobe je ona meni zadala.

#1 krug:
- Jude Law
- Cameron Diaz
- Leonardo Di Caprio
Ovako.. Poljubila bih Jude Law-a, udala bih se za Lea, a ubila bih Cameron.

#2 krug:
- Justin Bieber
- Drake
- Benji Madden

Da mi dovedete Justina ovde, bez razmišljanja bih se udala za njega, tako da, udala bih se za Justina, poljubila bih Drake-a, a pošto ne znam ko je Benji njega bih ubila.

#3 krug:
- Beyonce
- Shakira
-Rihanna

Ovo je zaista preteško... Obožavam sve tri. Možda bih se udala za Rihannu, poljubila Shakiru, i na žalost, ubila Beyonce. Sorry..

#4 krug:
- Kim Kardashian
- Kendall Jenner
- Kilye Jenner

Ovo je na neki način i lagano. Udala bih se za Kilye jer mi je najlepša, i najprirodnija, poljubila bih Kendall, a ubila bih Kim jer mi je od svih njih najružnija.


I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Nadam se da vam je bilo zabavno koliko i meni, a nadam se i Jani dok smo pisale. Želim da se zahvalim Jani jer mi ni u jednom krugu nije dala da biram izmedju momaka iz 1D-a, jer bi mi se srce pokidalo :"D.
Pročitajte Janin post ovde*.
Takođe želim da joj se zahvalim jer je odradila ovaj post. Inače, ovo je naš drugi zajednički post.
Još jednom, hvala što ste čitali, mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim i volim i vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_

P.S.- Ukoliko želite, u komentarima i vi odgovorite koju bi od ovih osoba ubile, koju poljubile, a za koju se udale! ♥

Vaša,

You May Also Like

17 коментара

  1. Ovi videi su dosta popularni na jutjubu,super ideja sto ste se setile da vi to uradite na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divna ideja za post! Ja bih se udala za Kendall, ubila bih Kim i poljubila Kylie. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I tebi i Janin post je super, ja bih isto ubila Kim :D

    Novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. I ja bih se udala za Rihannu mislim ko ne bi. Hahahah

    Na mom blogu novi post o Vukovcima pa pogledaj. :) I ako mozes uclani se.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Jaooj Kim je odvratna.Ja bih se udala za Kendall,a poljubila Kilye.Inace izmedju 1D momaka se nikada,ali nikada ne moze birati,jer su apsolutno svi savrseni. ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! NIKADA, NIKADA, NIKADA, pa cak ni tada! ♥♥♥

      Избриши
  6. Mnogo mi se sviđa tvoj blog. Odlični odgovori kao i post!♥

    73# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijep post !
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post,jako dobra ideja,posto vecinom to na youtubu samo rade :) Slazem se za Rihannu... i za JB-a... Ali se ne slazem za kardashianke,smatram da je Kendall najprirodnija hah al to je samo moje misljenje :) Super post i nadam se da ces posjetiti moj blog te se uclaniti,ako se uclanis javi da uzvratim :*

    New post --> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Post ti je stvarno odličan,ali stvarno. Dobro si smislila ideju zato što retko ko objavljuje to na blog,tako da ideja ti je so perfect!Odlično ti ide blogovanje i samo tako nastavi. Sve u svemu,post ti je odličan nadam se da ćeš posetiti moj blog i pročitati ga,ukoliko želiš i komentarisati jer sam nova! Lyy ♥
    New post --> http://belablogss.blogspot.rs/2016/07/things-about-for-me.html

    ОдговориИзбриши
  10. Jako dobra ideja za post ♥☻

    New post -->http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!Blog ti je divan,jako lepo pises,ako zelis uzmclabi se na moj blog pa javi da ti uzvratim!

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥