#BTSwithzeljana| 3 outfits for 1st day of school!

by - август 27, 2016

Hello girls!
Jesam li jedina koja i dalje ne veruje da se raspust završava za 6 dana? Nadam se da nisam. Uglavnom, danas sam odlučila da vam pokažem 3 outfita za prvi dan škole. Napravila sam 3 outfita, i mislim da je svaki za svačiji ukus tako da... Krenimo!


No.1





Košulja: Rame It
Pantalone: ---
Majica: Zara
Patike: All Star Converse
No.2











Košulja: ---
Farmerke: Love Rise Skinny
Majica: ---
Patike: All Star Converse
No.3





*Slika ovog outfita ima manje jer su mi oči bile jako naduvene jer mi je upala buba u oko, i plakala sam jer je peklo, i izgledala sam kao žaba, tako da nemojte zameriti* 
Majica: Atmosphere
Helanke: X-mail
Patike: All Star Converse
Choker: Dresslink.com

Photos by: @_njanjara


I to bi bilo to! Nadam se da su vam se outfiti svideli. Obavezno mi recite šta mislite u komentarima, i kakvu ćete vi kombinaciju nositi prvog dana. Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim i volim iii vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,


You May Also Like

25 коментара

  1. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju tvoje kombinacije za prvi dan škole *-* Preslatka si :D

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju! Hvala mnooogo! ♥♥♥

      Избриши
  2. Svi outfiti su predivni, ali kao favorit moram izabrati drugi, farmerke ju genijalne. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Marsa. Drago mi je da ti se svidjaju! ♥♥♥

      Избриши
  3. Sjajan post!Ne nisi jedina koja ne veruje da će za 6 dana škola!Drugi outfi mi je najlepši!Farmerke u drugom outfitu su top!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ehh, malo mi je laknulo. Bas mi je drago da ti se svidjaju! ♥♥♥

      Избриши
  4. Odličan post! Ja još uvijek ne znam što ću obući prvi dan škole, ali imam još vremena :) Najviše mi se sviđa prvi outfit, ali majica u trećem je preslatka :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bernarda. Tacno tako. Drago mi je da ti se svidja. ♥♥♥

      Избриши
  5. Super post, svidjaju mi se outfiti. Najviše mi se dopao drugi zato što su farmerice sjajne! :)

    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sva tri outfita su jako lepa i baš prikladna za školu. Najviše mi se sviđa drugi! :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Outfiti su prekrasni. Drugi mi je najljepši, a ovaj zadnji ne bih smjela nositi u školu jer su kod nas zabranjene majice na bretele. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo! Nama dozvoljavaju da prvu nedelju, i poslednjih dana skole nosimo majice na siroke bretele :) ♥♥♥

      Избриши
  8. Outfiti su prelepi, ali drugi mi je favorit :) Inače, imamo identične starke. Ja moje već dugo ne nosim, ali nekada sam ih jako volela i baš su mi očuvane. Podsetila si me da mogu početi da ih nosim opet :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Bas mi je drago da sam te podsetila na njih. :) ♥♥♥

      Избриши
  9. Outfiti su prelepi!Zadnji je po meni najlepsi!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Outfiti su super kao i post! Ako želiš zaprati me jer sam i ja tebe! <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Super post.Ja ne mogu da verujem da cu se za nekoliko dana naci u skoli i vec par nedelja se psihicki pripremam.Outfiti su odlicni i prvi mi je omiljeni.Inace,prelepa sii ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Takodje, to je veoma stresno hahahhaah.. Drago mi je da ti se svidjaju! Hvala jos jednom mnogo. ♥♥♥

      Избриши
  12. Ovo definitivno nije stil doeće koje ja nosim, i koji ja preferiram, ali moram priznati da sam se oduševila kako to tebi stoji. Zaista si slatka devojčica i imaš dobar ukus kada je u pitanju odevanje tvoje malenkosti. Dobro to radis. Prvi put sam na tvom blogu ali moram priznati da si me kupila ovim postom tako da cu od sad nastaviti da te pratim..

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooj, hvala ti mnogo na ovako divnom komentaru! Hvala jos jednom! ♥♥♥

      Избриши
  13. Kombinacije su prelepe.Najviše mi se svidja druga.Stvarno se divim kvalitetu slika i teksta.Pravi više outfit postova jer su prelepi.

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥