#BTSwithzeljana| Morning routine- First day VS. Second day!

by - август 13, 2016

Hey girls!

Još jedna subota, što znači još jedan BTS post. Odlučila sam da za ovu seriju postova fotografišem sve slike sama, tako da se nadam da će vam se sve fotkice dopasti.

Današnja tema je morning routine, ali ja ću upoređivati rutinu kakvu imamo za prvi dan škole, a kakva je rutina već drugog dana.
Odlučila sam da napravim da sve bude malo smešno i zanimljivo, i ovo ne mora uvek da bude ovako, tako da nadam se da će vam se svideti, i naravno, uzmite nešto da grickate, jer će ovo biti duuug post!

First day of school morning routine!

-Ustajanje-
8:30
Good morning, time to school! Sigurna sam da se većina vas budi dosta rano za prvi dan škole, ili sam samo ja ta osoba. Kako god, kada se probudim, odmah znam da je danas prvi dan škole, jer sam prošle noći samo o tome mislila. Ustajem iz kreveta i pravac kupatilo.

-Kupatilo-
Čim uđem u kupatilo, proverim u kakvom stanju mi je lice. Vežem visoki rep, umivam se, i uzimam kremu "Avon Care" jer je dosta hidratantna, i mažem je na svoje lice. Nakon toga, sledi pranje zuba, dok perem zube više pevam i pravim se da sam Selena Gomez nego što perem i to zna da ponekad potraje dosta duuugo. Pošto sam gotova sa koncertom, puštam kosu, češljam se i izlazim.

-Nameštanje kreveta-

9:30
 Nakon lične higijene, vraćam se u sobu, uključim kompijuter, i pustim muziku. Nakon toga sledi nameštanje kreveta. I onda obuvam svoje čarapice-dokolenice, i pravac kuhinja da napravim doručak.

-Doručak-
10:00

*ukoliko me pratite na instagramu, ovu sliku ste mogli da vidite ranije, ukoliko ne, zapratite me, zovem se @_zeljanap_ *

Trudim se da za doručak ne jedem ništa teško. Uvek uzmem neku voćku ili napravim ovsenu kašu. Uvek doručkujem u svojoj sobi dok slušam muziku.

-Šminkanje-
11:00


Što se tiče šminke, idem 7 razred, i smatram da mi je još rano da stavljam bilo kakve pudere na lice. Uvek koristim samo maskaru, uvijač za trepavice jer volim kada su podignute, i naravno neko hidratantno labelo ili balsam. Koristim dve maskare iz razloga sto jedna ima savršenu četkicu koja mi mnogo dobro raščešlja trepvice, a druga ih čini bujnim. Ukoliko nekog zanima, koristim "Golden Rose- City Style mascara", a druga je " Avon- Big&False Lash".

-Odeća-
11:30

Nakon šminkanja izvlačim se iz pidzame, i oblačim outfit koji sam pripremila prošlo veče. I da, kao što vidite, spavam u 1D majici i rozom šorcu.
Nakon što se obučem, vraćam se u kupatilo, češljam, perem zube, našpricam malo dezodoransa vraćam se u sobu, i slušam muziku do 12:40 ili se dopisujem sa prijateljima.

-Odlazak u školu-
12:40
Obuvam se, uzimam ranac, novac za užinu, i krećem.

I to bi bila neka rutina za prvi dan škole, ali nije to sve, hajde da vidimo, kakva je rutina već nakon što vidimo ponovo našu školu, tj. kakva je rutina drugog dana škole.

Second day morning routine of school!

-Ustajanje-
10:30

Drugog dana, situacija je već malo drugačija. Alarm zvoni, ali ga mi odložimo i nastavimoo da spavamo jer se setimo zašto zvoni. Ali nakon što vidim koliko je sati, otkrivam se, i vučem se do kupatila.

-Kupatilo-
U kupatilu samo operem zube, i zavežem kosu, jer mi se previše spava da bih bilo šta drugo radila. Ali pre nego što operem zube, obavezno sedim na WC šolji jedno 15 minuta i dremam.

-Nameštanje kreveta-
11:50
Nakon što se vratim u sobu, samo nabacam moje carstvo životinja na jednu gomilu, jastuke na drugu, a od pokrivača napravim loptu i stavim ga pored.


-Doručak-
12:00
Nakon što shvatim da nemam vremena za doručak, bacam se na krevet i valjam se po njemu kukajući kako je škola grozna, i što se raspust završio, to potraje jedno pola sata. Naravno, krevet posle toga bude u haosu, tako da ga ostavim da bude tako jer, kao što sam rekla, nemam vremena ni za doručak.

-Šminkanje-
12:30

Kada već vidim da je 12:00, uzimam šminku, ali onda shvatim da nema potrebe da se šminkam, jer, koga pokušavam da zadivim, tako da samo stavim balsam.  I odlazim do ormara puzeći..

-Odeća-
12:40
Na brzinu skidam pidzamu, oblačim odeću koju sam prvu ugledala, vežem kosu i odlazim da se obuvam jer shvatam da ću zakasniti. 

-Odlazak u školu-
12:50
Nakon što odem da se obujem, uzmem pare za užinu, gledam na sat, vidim da je već 12:45 i izlećem iz kuće, ali se onda vratim, i shvatim da sam zaboravila ranac. A posle 10-15 minuta se vratim jer shvatim da sam zaboravila da obujem patike i da sam za malo koraknula u školu u mojim papučama.

I to bi bilo too! Iskreno se nadam da ste se nasmejali i uživali to ste čitali, jer ja jesam dok sam sve pisala i fotografisala. Obavezno mi ostavite u komentarima šta mislite o fotkicama, i da li želite da nastavim sama da fotografišem za postove, ili želite da skidam slike sa interneta. Mnogo mi je važno vaše mišljenje.

Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim, šaljem vam tonu zagrljaja iii vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_


Vaša,

You May Also Like

30 comments

  1. Odličan post, do sada još nikada nisam pročitala tako kreativan i dugačak post! Jako mi se sviđa *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Petra, stvarno mi je drago da ti se dopada! :* ♥

      Избриши
  2. Jako kreativan post! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv i originalan post hehe,isti slučaj je i kod mene posebno što mi idemo u jutarnju smenu prve nedelje.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Janci! Hhaahahah, ti bar znas koja si smena! :* ♥

      Избриши
  4. Hah lepo sam se nasmejala. :D ❤ Inače veoma realno. :D Fotkice su sjajne.
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nadja! Dragoo mi je da sam uspela da te nasmejem! :* ♥

      Избриши
  5. Odlican post! Slike su super, ja prve nedelje idem popodne u skolu hah. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anastasija! Ja ni ne znam koja sam smena :D :* ♥

      Избриши
  6. Odličan post, ovo sve je totalno istina haha! I da, slike su ti super♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post i totalno realan♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam se toliko udubila ,da sam se skroz priblizila ekranu i citala tvoj post (da nisam ni trepnula).Sve pohvale za mene,uspela sam da procitam toliko dugacak post.Bas je interesantan i jako kreativna ideja za post. U ovom drugom delu opisala si mene,samo sto ja uvek razmisljam o obuci,a cesto mi se desava da stignem do kraja ulice i onda shvatim da sam zaboravila ranac ili blok. To ti je zivot xd.

    https://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awwwwwwww... Mnogo mi znace ovakvi komentari! Hahahaahah, slicna situacija se i meni desila jednom prilikom! Hvala Miljo. :* ♥

      Избриши
  9. Odličan post. Odličan tema za post i jako orginalna. Slike su odlične i bolej bi bilo da su slike tvoje nego sa interneta jer bi blog bio orginalniji. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikniovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  10. Aaaa, post je fenomenalan! :) Slike su stvarno perfektne, bas aam uzivala. :) Svaka cast, Zeljana! :) :**

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo! Bas mi je drago da si uzivala, hvala jos jednom Marsa! :** ♥

      Избриши
  11. Predivan post!Ideja je veoma originalna!Baš mi se dopada!Uživala sam čitajući!♥♥


    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Super su ti slike i odlično si napisala ovaj post. Zakon je! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Divno si odradila ovaj post,iskreno jesi me nasmejala <33!Nastavi da fotografises sama,prelepe su slike <33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo Andjela! Drago mi je da sam uspela u tome. Vazi, hvalav na misljenju, jer mi mnogo znaci da to cujem od tebe! :** ♥♥♥

      Избриши
  14. Super post i odlicne fotografije.U mojoj skoli od prosle godine postoji samo jedna smena i to prepodnevna.Mozes onda da zamislis taj haos svaki dan.Inace spavas u 1D majiciii aaaaa totalno si my girl.I daa imamo isti jastuk ovaj narandzasti ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnoogo! Ne bih zelela da se to desi i kod mene. Daa, directioner sisters! Super. :D :** ♥♥

      Избриши
  15. Fenomenalan post!! Slike su savršenee. Što se same rutine tiče, ima par izmena, ali dosta smo slične. Ovaj post mi se baš jako dopao, upečatljiv tekst i predivne slike! Svaka čast!! :)



    Smoothie Glam Pogledaj i moj blog i učlani se ako ti se dopada

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥