#BTSwithzeljana- tips for easy study!

by - август 06, 2016

Hey girls!

Škola počinje za manje od mesec dana, a mene uopšte ne hvata ta euforija. Ne znam, ali ove godine me je jedino uskršnja euforija zakačila i to je to, možda jer sam napunila 13 godina hahahahah. Videćemo šta će biti do kraja godine.
Kao što sam rekla, škola počinje za manje od mesec dana, i zato sam odlučila da pokrenem novu rubriku koju ću pisati jednom sedmično. Iskreno se nadam da će vam se ovi postovi pod nazivom #BTSwithzeljana dopasti i da ćete uživati. Postovi će izlaziti subotom u 10:00h.

Današnja tema jeste saveti za lakše učenje. Pronašla sam ih neke na internetu, a neke sam i sama prošle godine koristila tako da sam želela sve to da podelim sa vama!

Hajde da počnemo.

No.1 Šareni markeri

Šareni markeri vam mogu dosta olakšati učenje. Umesto da celu lekciju učite, podvucite samo najbitnije stavke, i njih učite. Verujte mi da će vam biti lakše i da će vam pomoći.

No.2 Hrana
Pročitala sam na internetu, da ako pre, i tokom učenja budete žvakali žvaku, jeli neko voće ili bombonu, i pre testa isto uzmete žvaku ili bombonu, ili pojedete po koji komaduć istog voća, lakše ćete se setiti nekih stvari.


No.3 Dezodorans/Parfem
Isti postupak kao i na prethodnom primeru. Ukoliko "namirišete" prostor u kom učite, i pre testa isti parfem našpricate, navodno će vam pomoći da se setite nekih stvari. Nisam isprobala tako da ne znam da i ovo funkcioniše, ali sam taj savet videla i po jutjubu i po raznim stranicama, tako da verovatno funkcioniše.

No.4 Muzika bez teksta
Ukoliko slušate neku pesmu bez teksta, po mogućnosti neku nepoznatu, i to veoma tihu, podstaći će vaš mozak da prima informacije koje učite. Takođe, možete uzeti i neku istu muziku bez teksta, i sami, od bitnih stvari iz neke lekcije, osmislite tekst i naučite pesmu napamet.

No.5 To do lista
Isplanirajte ceo dan, sve testove itd... Ukoliko napravite plan dana, pomići će vam da vidite koliko vam zapravo treba vremena za učenje, i ukoliko vam to nije dovoljno, samo napravite novi plan, i produžite vreme učenja.

No.6 Odmor
Svaome je ponekad potreban odmor, pa tako i našem mozgu. Između učenja, napravite malu pauzu tako što ćete odremati pola sata-sat, i onda nastaviti sa učenjem.

I to bi bilo to što se tiče današnjeg posta! Nadam se da su vam se svideli saveti, i da će vam pomoći pri povratku u školu.
Sve slike koje ste videli sam ja fotografisala, i nadam se da su vam se svidele slike.

Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim ii vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,

You May Also Like

28 comments

  1. Odlican post,za vecinu prvi put cujem tako da si mi dosta pomogla.Ovo sa mirisom je odlicna ideja i sigurno cu taj trik isprobati tokom skolske godine.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--zadnji summer post kod mene ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,za neke savete sam prvi put cula,pa cu bas da ih ispricam.Radujem se postovims iz ove serije <33!Divno draga :)!

    diy post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Andjelice! Nadam se da ce ti se postovi dopasti! :) ♥

      Избриши
  3. Super post.Ni mene ove godine nije uhvatila ta euforija pred pocetak skolske godine,pa te potpuno razumem.Saveti su odlicni i najvise mi se dopada ovaj poslednji ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Konacno neko ko me razume! I meni takodje, hiihihiih :D Hvala ti! ♥

      Избриши
  4. Odlični savjeti, prvi put čujem za ovo s parfemom♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Petra! Valjda ce se dobro pokazati taj trik :) ♥

      Избриши
  5. Odličan post, neke savjete i ja koristim, a za ovaj sa parfemom sam prvi put čula.
    Mene je već uhvatila ta "euforija" jer krećem u srednju školu pa je to ipak malo drukčije :)
    Jedva čekam ostale postove iz ove serije<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo! Sigurna sam da je drugacije. Nadam se da ce ti se dopasti kao i ovaj! :) ♥

      Избриши
  6. Odlične ideje i saveti! Svaka čast, vrlo originalno! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. I ja sam ove godine napunila 13. godina,koliko je ovo o pticama bilo dosadno,bar meni. Odlicni saveti,sigurno ce biti od koristi.Ovo za zvaku sam znala,a ovo za parfem nope.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni takodje, tako da sam morala to da strebam napamet! Nadam se da hoce. :) ♥

      Избриши
  8. Odlican post. Verujem da ce ovi saveti dobro doci u septembru.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post i fotografije! Vidi se da se zaista trudiš. Ja se baš razmišljam da li da započnem neku ovakvu seriju postova, i ne znam gde je kraj mojim mislima. Sve u svemu, odlične ideje :D

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Super post,ja planiram slican .Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati ☺

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear! I follow you now #134. Follow me back please :)
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post ! Nadam se da ce mi ove stvari pomoci kada krene skolska godina!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post :) Uvijek slusam muziku bez teksta i pravim to-do liste. Ostale savjete cu isprobati i iskreno se nadam da ce mi biti korisni <3
    Mnogo bi mi znacilo da pogledas moj blog i uclanis se ako ti se svidi :) ---------------------> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  15. Koristan post, zaista !
    Ako zelis pogledaj moj blog i učlani se uzvraćam → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥