DIY- mini jar with note!

by - август 18, 2016

Hey girls!

Primetila sam da sam ja jedva i pisala neke DIY postove, pa sam zato odlučila da ne zapostavim to, jer sam od onih ljudi koji obožavaju DIY-ove. Pregledala sam tako tumblr stvari, i naišla na jednu super slatku teglicu sa porukom. Odlučila sam da napravim sama jednu takvu, a ako vas zanima kakva teglica je u pitanju, nastavite da čitate!

Potrebno vam je:
-Konac
-Teglica
-Papir
-Selotep /lepak
-Makaze, hemijska, cimet

#1

Prvo što treba da uradite jeste da isečete kvadrat od papira, neka bude malo veći, posle ćete videti zašto.

#2
Zatim uzmite upaljač i spalite ivice. Treba da bude veći kvadrat od veličine koju želite jer ako isečete veličinu koju želite, kad spalite ivice, biće manji.

#3
Nakon toga, uzmite hemijsku i napišite neku kratku motivacionu poruku. Ja sam odabrala ovu koju je izgovorio Niall James Horan. (Izvinite, morala sam reci njegovo puno ime, bilo je jače od mene hahahhahaha)

#4
Probušite malu rupicu na vrhu, i proturite kanap ili končić.

#5
Na početku sam napisala da vam treba selotep, zato što sam fotografisala selotep, ali sam posle tek videla da se stalno odlepljuje, a lepak nisam imala, tako da sam se poslužila voskom. Uglavnom, samo zalepite konac tako da papirić ne dodiruje dno teglice.

#6

Za dekoraciju teglice ja sam odabrala cimet, jer mi je izgledalo mnogo lepo, ali vi možete da ukrasite vašu teglicu kako god želite.

I to je to, na kraju, samo zavrnite poklopac i to je too..
Ja sam napravila istu za poklon sestrinom dečku za rodjendan, samo sam je drugačije ukrasila, tako da ovo može da bude fantastičan poklon za rođendan!

To bi bilo to, nadam se da vam se svideo DIY i obavezno mi recite šta mislite u komentarima. Ukoliko pokušate da napravite ovo, pošaljite mi fotkice na mail: preradoviczeljanap@gmail.com 
Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim i grlim iii vidimo see! ♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,


You May Also Like

26 comments

  1. Super je DIY, ja imam neku slicnu teglicu u kojoj stavljam motivacione poruke. :)

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična ideja!! :)
    Vesna - Home Chic Club
    new post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastican DIY! OMG tako lepo pisess ❤

    Misseslandy.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra! Na papiricu nisam pokazala svoj najlepši rukopis, ali hvala hahah ♥♥♥

      Избриши
  4. Divan post draga <33!Diy je preeesladak :)!Moracu da ga naprvim u buducnosti :)!

    bts haul post perfecthigh136.blogspot.blogspot

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puuuno Andjela! Drago mi je da ti se dopada. ♥♥:*

      Избриши
  5. Kreativno! Baš mi se sviđa i jednostavno je. :)x


    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ova ideja mi se jako sviđa i mislim da ću ju isprobati!:)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! Obavezno mi pošalji, ili javi kako ti je ispalo! ♥

      Избриши
  7. Fantastičan Diy! Jako mi se sviđa teglica i baš je kreativna *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnoogo Petra! Drago mi je da ti se svidja. ♥♥

      Избриши
  8. Predivan post! Diy je fantastičan! Mnogo mi se dopada!Da li bi mogla češće da pišeš diy postove? Na mom blogu ima takođe diy projekata,pa ako želiš pogledaj. ♥♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Drago mi je da ti se dopada. Naravno, potrudiću se da ih češće pišem. Pogledaću! ♥♥♥ :**

      Избриши
  9. Stvarno je preeeslatko, moraću da probam da napravim. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divna teglica! Već planiram da napravim ovu teglicu narednih dana! Blog ti je divan♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Mico! Ako napraviš, šalji fotkice! Hvala još jednom. ♥♥♥

      Избриши
  11. Odličan post, super ideja! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super ideja.Inace motivaciona poruka je vrh.Niall James Horan hahahhaha

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥