Kako organizujem svoje obaveze? Collab with Tijana ♥

by - август 11, 2016

Hellou girls!

Za danas sam vam pripremila jedan jako uzbudljiv post. U pitanju je "Kako organizujem svoje obaveze"... Ali, on ne bi bio toliko uzbudljiv da ga ne pišem sa jednom predivnom osobom.
U pitanju je Tijana sa bloga Tijana queen of fashion. Obavezno posetite njen blog jer je devojka fenomenalna blogerka, i piše fantastične postove tako da obavezno kliknite na ime bloga i posetite ga i naravno učlanite.
Mi smo odlučile da vam pišemo o tome kako organizujemo svoje obaveze, tako da sve stignemo da uradimo na vreme.
Obavezno pročitajte i njen post i pogledajte, kako ona organizuje svoje obaveze.

 A sad počnimo sa mojim postom! :)
Za organizovanje mojih obaveza koristim svoj planer. On je ključ mog organizovanja, i bez njega ne bih mogla da funkcionišem.
Kada znam da tog dana imam mnogo obaveza, uvek dan pre ih organizujem u svom planeru, tako da za sve imam dovoljno vremena. Uzeću za primer školu.
Ako imam neki bitan test, ili odgovaranje, uvek dan pre sve isplaniram tako da imam dovoljno vremena da naučim sve što je potrebno za taj predmet, a i da ipak imam vremena da se posvetim drugim predmetima.

U svom planeru imam kalendar za celu godinu, tako da uvek mogu da zapišem ili zaokružim neki važan datum kako ne bih zaboravila. Nisam od onih osoba koje brzo zaboravljaju, ali mi se desi da tu i tamo ponekad zaboravim nešto što sam trebala tog dana da uradim.


Takođe ispod svakog meseca imam napisano "VAŽNO" i tu uvek zapišem ono što nije povezano ni sa jednim datumom, a bitno mi je da znam da je tog meseca to i to.

Onda imam i "odeljak" gde organizujem svoje domaće zadatke i gde pišem sve što je bitno za  školu.

Molim vas da zanemarite što u planeru imam lica Harryja i Nialla...

I na kraju imam "odeljak"  Other, u kom pišem ono što nije vezano za školu. Npr, kad menjam izgled bloga, ideje za nove postove, rubrike, recepte itd...

I to bi bilo to. Nadam se da vam nije bilo dosadno čitajući kako ja organizujem svoje obaveze. Inače planer sam sama napravila na početku godine, ali planiram da kupim novi kada krenem u bts kupovinu.
P.S. Ako neko zna gde ima da se kupi neki lep planer u NS neka mi molim vas javi! :) 

Ukoliko niste već, obavezno idite i pročitajte Tijanin post klikom na njeno ime.

Mi se vidimo za koji dan do tada vas ljubim i volim i vidimo se! ♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,

You May Also Like

24 коментара

  1. Odličan sistem organizacije. Nisam sigurna konkretno za NS, ali planeri uglavnom imaju u malo poznatijim knjižarama (Vulkan, Delfi...), a imaš i FB stranicu "Uređeni haos" gde možeš poručiti. Zapravo, malo su skuplji, ali veoma funkcionalni i dobro osmišljeni.

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Andjela! Planiram da pogledam tamo. Pogledacu tu stranicu :) ♥

      Избриши
  2. Odlican post, veoma koristan
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post draga moja,ja obicno sama nacrtam ceo planer u svesci,jer nisam bas vidjala da imaju da su kupe po Srbiji,a i ako imaju previse su skupi <33!Moj ti je savet da ga sama ukrasis i ispises,imas bas lepe videe na jutjubu <3 :)!

    novi diy post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Andjela! Ja sam ovaj privremeno ukrasila i sve to. Hvala na savetima! ♥

      Избриши
  4. Odlican post! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post!Veoma je divan!Ne znam tačno gde ima da se kupi,ali pogledaj po knjizarama,Laguni,Vulkanu....


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja za organizaciju. Ja takoder imam biljeznicu u koju pisem sta moram napraviti. Volim zapisati sve obveze koje imam jer ne volim kada mi se desi da nesto zaboravim. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se post mnogo dopada. A pre svega, to syo si planer napravila sama. :D Suoer je post. Mozes li mi malo objasnuti kako si povezivala stranice planera? I ja svakaki planuram da napravim jedan svoj, uglavnom sam mu osmislila izgled, sad mi samo treba nacin da stranuce pivezem u celinu. :))
    Unapred hvala na pomoci. :* ♡
    Poseti: Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnoogo Ana! Uzela sam busac papira, izmerila sam koliki je razmak izmedju te dve klipse i samo izbusila svaki papir tako ubacila unutra i to je to. Nadam se da sam ti pomogla! :)♥

      Избриши
  8. Divnoo, jako mi se dopada... Bilo mi je zadovoljstvo :* <3
    https://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post, draga. :) Stvarno sma odusevljena tvojim planerom i malo je reci da izgleda fenomenalno. :) Inace, posto ne zivim u Novom sadu, ne mogu ti pomoci po tom pitanju, ali mozes naruciti sjajne planere sa insta/facebook stranice Uredjeni haos. :) :**

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Mnogo mi je pomogao s obzirom da sam imala svoje metode. I ja sam napisala post na ovu temu, pa bih volela da ga pročitaš

    Novi post - #BTS - Organization tips

    ОдговориИзбриши
  11. Super post.Ja ne koristim plater i uvek sve radim u poslednjem momentu.Inace bas su ti super slicice Niall-ove i Harry-jeve glave(bas su slatkiiiiiiii) ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Jako mi se sviđa tvoj planer, i mislim da ću i ja napraviti!

    Novi post na mojem blogu, no ovaj put nisam ja pisala post nego... : petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥