Komentarisite :) ♥

by - септембар 28, 2016

Hey ljudi!
Is it too late now to say sorry?
'Cause I'm missing more than just blogging, oh

Is it too late now to say sorry?
Yeah, I know-oh-oh, that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?


Da... Znam, znam, znamm... Nije me bilo 25 pet dana. Ni sama ne znam zašto. Neću vam se nešto posebno izvinjavati jer iskreno, kao što rekoh, ni sama ne znam razlog svog ne pisanja. Ko me prati i na mom instagram profilu, zna i da tamo nisam bila nešto posebno aktivna. Ali, to ne znači da sam vas zaboravila. Baš naprotiv, redovno sam smišljala ideje za postove, fotografisala za postove, pravila bannere, i naravno, dočekala jesen. A da, i pobrinula sam se i za izgled bloga. Nadam se da vam se sviđa :D Tokom ove pauze, pripremala sam svakakva iznenađenja za vas, ukoliko nastavite da pratite moj blog, neke od njih ćete videti vrlo ubrzo. Jedan takav post vam spremam danas. :D

Well, jesen je tu. Moram priznati da mi malo prija ova promena, ali nista ne može zameniti leto! Kako god, želim samo da vam kažem nešto. Ispod ovog posta, komentarišite bilo šta. šta god, to može biti jedno srce, smajli, pa čak i tačka. A moze biti i neka porukica upućena meni ili bilo šta drugo. Zaista bilo šta! Pitate se koja je pojenta ovoga?
Pa ovako. Ne znam ni sama kako ovo da nazovem. Ali svaki komentar koji vi ostavite ću napisati na papirić, i ubaciti u jednu teglu, i svaki komentar koji mi bude stigao, zajedno sa vama cu sve citati 01.01.2017.
Možete me i pitati nešto, ma šta god želite. čak ne morate ni da komentarišete. :)
To je to sa ovaj kratki post.

P.S. Javite dojmove kako vam se sviđa novi izgled bloga, i sličice iz ovog posta! :D ♥
Mi se vidimo uskoro, a do tada vas sve puno ljubim, i grlim ii vidimo se! ♥
Instagram- @_dark.girl03

Vaša,
Željana ♥


You May Also Like

11 comments

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Slike iz ovog posta su jako lepe, a i sviđa mi se novi izgled bloga. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Fotke su predobre,kao i izgled bloga drago mi je sto si se vratila <33!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, zaista sam presrećna što si nam se vratila, sjajno je ponovo čitati tvoje postove ;) <33 Fotke su sjajne, a novim izgledom bloga sam apsolutno oduševljena. <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Welcome back! Svima nam je ponekad potreban odmor.☺ Izgled bloga j epreeedivan! *-* ♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Izgled bloga je fenomenalan!!!!!!Ja sam samo htela da napisem sledeci komentar: Niall Horan te voli ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Jesu li slike tvoje? Prelepe su! Takođe, novi izgleda bloga je super! Radujem se novim postovima! ☺❤

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post!
    Supeeer si
    A moj komentar o bilo cemu je: zivotinjeeee su naaaaj❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥