Šta ako sutra ne postoji?

by - новембар 12, 2016


Hey everyone!
Danas vam dolazim sa jednom malo ozbiljnijom temom, a to je razmaženost dece, deca kao glavna osoba u kući, upuštanje u svakakve stvari itd.. Ovaj post mi je duugo bio na radnoj verziji, i pošto sam danas inspirisana ovom temom, odlučila sam da ga dovršim i objavim. Dosta je dugačak, ali nadam se i poučan, tako da, obavezno nastavite sa čitanjem! 

P.S. Ovo je samo moje mišljenje, ne mora da znači, ako ja ovako mislim da  morate i vi! ♥

-Novac je svima na prvom mestu, ali, mislim da ne bi trebao da bude..
Okej, shvatam ja da je sada 21 vek i da se sve mora platiti kako bismo zadovoljili svoje potrebe i kako bi bili srećni, ali zašto da nam se na tome zasniva život?
Prava sreća nije u tome hoćeš li imati iPhone 7 ili original Nike patike, nego u malim stvarima.
99.9% tinejdzera plače zato što nema najskuplji telefon, patike, ranac itd... Ali neka deca plaču jer nemaju šta da pojedu svakog dana, što nemaju roditelje, naš najveći oslonac u životu. 
Oni se ne raduju kada im mama donese novi bicikli, oni se raduju kada im mama donese parče hleba.
To je upravo ono što sam rekla- sreća u malim stvarima.

Nedostaju mi ta vremena kada smo bili deca i hteli smo da što pre odrastemo, ali sad kada smo odrasli (ne sasvim, ali toliko da mozemo da razumemo neke stvari) brinemo samo za sutra, svima je u glavi samo novac, telefoni, kompijuteri, u tome vide sreću, a ne vide je u nekim sitnicama. I sigurna sam da je svaki tinejdzer, zena, devojka, momak poželeo da se makar na još jedan dan vrati u detinjstvo i da poželi da nikada neodraste i da ne gleda ovakav svet.. Ali koliko god se mi trudili da ispravimo druge ljude, ceo svet, moramo prvo da počnemo od sebe, prvo mi sebe da preispitamo, zašto smo na ovom svetu i da probamo da pronadjemo odgovor koja je naša misija ovde (to je nemoguće da znamo odgovor sta će se desiti sutra), zašto smo poslati na ovakvu užasnu planetu punu ratova, mržnje, pakosti u očima, zašto nismo poslati na planetu u kojoj uvek sija sunce, u kojoj je svako bice srećno što živi, tamo gde žive jednorozi, pa čak i vanzemaljci. Ja svaki dan živim kao da mi je poslednji, kao da se sutra neću probuditi i videti svetlo, moju sestru, mamu, tatu, brata, moje prijatelje, , kao da mi je taj dan poslednji i predlažem da svi tako žive, osećaće se bolje, neće brinuti šta će sutra obući, šta ako mu se sutra isprlja majica, šta ako ne bude mogao da kupi najskuplju torbu, a ne brinu, šta ako to sutra ne postoji....

Pitam se, da li su se takvi ljudi makar jednom zapitali kako je ljudima koji nemaju da jedu, piju, idu u školu..
Svako dete iz Afrike bi poželelo da može da uči, saznaje nešto novo, ide u školu, ali današnja deca školu vide kao puno mesto mržnje i pakosti. Vide je takvu, jer tako žele da je vide, ali ne gledaju je pravim očima.
Priznajem, i sama nekad ne želim da idem, ali, pokušajte da nađete neku svetlost u školi, kao što sam ja pronašla prijatelje, i simpatiju koja je jedini razlog što uopšte ustajem iz kreveta ujutru. Osvrnite se, i videćete da nije sve tako crno. Protrljajte oči i videćete boje..

Sve više dece se prepušta drogama, alkoholizmu, lošem društvu itd... Pitate se zašto? Zato što je njihove roditelje baš briga za njih, a i oni sami žele da budu u "trendu" i ne žele da "štrče" od mase pa se prepuštaju seči vena, opijanjima, drogiranju.... Za školu ne mare, bitno im je samo da dođu, dobiju po koju jedinicu i još se hvale time, izrugaju se nekom ko dobije bolju ocenu i ko je učio, izdominiraju, i odu kući.
Pokušavaju sebi da oduzmu život jer im tata nije dao 5000 hiljada da ode uveče sa prijateljima, ili zato što je izašao novi iPhone 7, a oni će ga dobiti tek sledećeg meseca, i osećaju se kao u praistoriji jer ga nemaju odmah sad. E pa ovako, oni nemaju prava sebi da oduzmu život, jer ga oni sebi nisu ni dali. Jedina osoba koja će im oduzeti život kada to bude trebalo je Bog, ili alkohol i droga ukoliko su upušteni u te vode.

Kako odrastam, sve više vidim ružnoću i pokvarenost u ovom svetu. Kada sam bila mala, to nije bilo tako, uvek sam mislila kako ću, kada odrastem, da budem srećna i zadovoljna. Ali izgleda da svi tako mislimo dok smo mali i dok nas još svet nije iskvario. Svako gleda kako će nekoga da prevari, da mu podvali, uvuče u nevolju, izazove... Kako će ko kome da otme devojku, kako devojčice od 11-12 godina ostaju napolju do 23h družeći se sa svojim dečkom koji je stariji 4 godine od njih, a da njihovi roditelji to ne znaju, i da misle da su one otišle da uče sa drugricom. A ne znaju šta se zapravo krije iza tog nevinog lica..
Neka deca i nisu kriva, već njihovi roditelji koji im dozvoljavaju da slušaju svakavku muziku u njhovom uzrastu, uče ih od malih nogu da psuju i misle da je to slatko, a kad odrastu, pitaju se ko ih je tome naučio.
Deci se više ne daju plišane igračke čim ugledaju svetlost dana, ili kad plaču, već se odma telefon pruža, i prvi telefon dobiju sa 2 godine, i već znaju sve na njemu. Neki roditelji deci otvaraju facebook još dok su mali i stavljaju njihove slike tamo. I onda, kad odrastu, prvi izlazak sa 10 godina, prvi dečko ili devojka i poljubac sa 11, devojka zatrudni sa 16, svadba sa 18 i ode detinjstvo.
Takva deca nikad neće osetiti čari detinjstva.
Takođe tu su i rasprave sa roditeljima zašto su im poslali zahtev na fejsu, i zašto ih blamiraju, zašto ne može da ostanu napolju do 1, nego moraju da se vrate do ponoći, a zašto ovo, a zašto ono, Ana sme dokle hoće, a vi mene držite kao u tamnici...
To je to za ovaj post. Nadam se, da ukoliko je neko bio depresivan, ili tužan, da mu je ovaj post pomogao i otvorio oči da nije sve tako crno i da uvek postoji svetlo na kraju tunela.
Iako mi ne možemo promeniti ostale osobe, promenimo sebe, jer je to najbitnije. Ukoliko imate nekih pitanja vezanih za ovu temu, obavezno mi napišite u komentarima!

Mi se vidimo za koji dan sa još jednim postom, do tada vas sve ljubim i grlim, ii do sledećeg kuckanja! ♥

Instagram- _unicorn__03
Vaša,
Željana ♥

You May Also Like

43 comments

  1. Great post dear, love your blog
    Have a great weekend

    New Giveaway on my blog, good luck :)
    www.abdelkhalekleblog.com

    ОдговориИзбриши
  2. hank for sopping by my blog
    I follow yo back dear :)

    ОдговориИзбриши
  3. Željana draga, ti si me zaista ostavila bez teksta. Ja sam zaista odusevljena ne samo ovim postom, vec tobom i tvojim jako zrelim razmisljanjem. Svaka cast, ja ti zaista skidam kapu, jer je sve manje dece (tj mladih ljudi poput nas) koji ce razumeti ove tvoje reci i koji ce se sloziti sa tobom. Ponovila bih ono sto si ti rekla, jeste da je novac svima neophodan, ali mi smo zaista izgubili pojam o sreci, pojam o vremenu i pojam o zivotu. Zivoti su nam se sveli za cekanje dzeparca, a nasim roditeljima, na cekanje prvog u mesecu, kada ce dobiti platu. Nazalost, ali tako je. Zivimo prebrzo, sve manje se druzimo, sve manje imamo vremena i za sebe, a onda kada dodjemo na ivicu svog zivota, pitamo se cime smo to zasluzili i gde nam je zivot tako brzo prosao?!! Ja krecem od sebe, kukam zato sto nemamo luksuznu vilu, iako živim u veoma bogatoj i velikoj kući, nerviram se zato sto ne vozimo neka ultra skupa kola, iako imamo sasvim okej moderna, dok drugi ljudi nemaju ni to. Zalim se sto nemam duze izlaske i vise dzeparca dok druga deca nemaju nista. A onda stavim prst na celo, i razmislim i shvatim da sam zapravo previse zasicena i srecna, jer imam krov nad glavom, parce hleba i porodicu, za koju bi mnogi dali sve samo da je poslednji put vide! Bas iz tog razloga ja sam odusevljena tvojim postom! Ovime si kupila svu moju paznju, i koliko god volela tvoj blog, sad ga volim jos vise. Jos jednom, svaka cast!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo mila na ovako divnom komentaru! Slazem se sa tobom, trebalo bi da sto vise uzivamo u detinjstvu, a ne da zivimo prebrzo. Hvala jos jednom draga! Ljubim te! ♥

      Избриши
  4. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  5. Followed you back. Thanks for inviting. Interesting article. Keep posting more.
    xoxo

    www.thezigzaglane.com

    ОдговориИзбриши
  6. I am following you via GFC, can you follow back? I'll wait in my blog! Thanks! ^_^

    Un Angolo Di Gioia

    ОдговориИзбриши
  7. Bolji post nikad nisam pročitala! Svaka čast! Ko zna kakve će generacije biti za 20-30 godina...

    ОдговориИзбриши
  8. Amazing post, I really like your blog!

    Maybe we could follow each other via GFC? Let me know on my blog! :)
    Hello, my name is Ev

    ОдговориИзбриши
  9. I agree with your opinion. Parents have no time for children so they try to compensate it, but it is not good. I think we have to live like everyday could be our last day. Love this post! I hope I could understand well what do you mean. Love!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes you understand! Thank you soo much dear, I agree with you!♥

      Избриши
  10. Oduševila si me ovim postom!
    Mnogo mi je drago što si pisala na ovu temu,jer sve manje dece ceni život.Bitne su im materijalne stvari,da budu u centru pažnje...
    Mnogo je lepše radovati se sitnicama,zato što tako cenimo sve što imamo i što nam život pruža♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisse

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post,slazem se.Sve to ne bi bilo tako strasno da,kao sto si rekla,deca koja imaju taj Iphone 7 znaju da ga cene.I da cene roditelje koji su danonocno radili da bi im to priustili,a ne da se deru na njih jer nije crne boje.Stvarno je ovaj svet upropascen,ali treba izvuci najbolje iz svega.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Great post!

    WOuld you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Have a lovely weekend <3

    ОдговориИзбриши
  14. Tuzno je sto deca danas sve hoce, i previse teze za nekim savrsenstvom koji i ne postoji. Ne mogu svi biti isti, i ne mogu svi imati sve. To sto tvoja drugarica ima neke patike ne znaci da i ti treba odmah da ih zelis. Jednostavno, budes zadovoljan svojim nacinom zivota, i svojim mogucnostima. Setis se da neki nemaju ni to. I samo treba ici kroz zivot polako, bez zurbe. :)

    Na mom blogu je novi post o tome kako devojke razmisljaju na kontrolnom, pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Koliko si me oduševila ovim postom! Sve što si napisala je poučno i svaka tvoja reč je na svom mestu!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Thanks for the follow. I am following you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  17. Svaka čast na ideji i načinu na koji razmišljaš! Apsolutno delimo mišljenje <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  18. Ćao draga, divan blog :)
    Uzvratila sam pracenje #206

    p.s. svidja mi se tvoje ime :*

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  19. Svidja mi se post, i meni fali djetinjstvo, jesmo budale bili sto smo svi htjeli da odrastemo a ustvari smo trebali da uzivamo u cinjenici da smo dijete.

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥