Truth or dare challenge?

by - новембар 26, 2016

Hey guys!


Ovo će biti kratak post, nešto slično Q&A, ali neće biti klasičan Q&A jer, je ovo Truth or dare challenge...
Dakle, u komentarima mi postavljajte neka pitanja, i neki izazov, ukoliko se meni to pitanje ne svidi, ili ne želim da odgovorim na njega, moram da uradim izazov koji ste mi vi zadali.. Naravno, nemojte neke ne primerene stvari da zadajete i da pitate.. Budite kreativni ;)

P.S. Ukoliko već niste, možete glasati za mene, ili za nekog drugog blogera kog želite da vidite na Balkan Blog Festu ovde*.

To bi bilo to za ovaj kratak postić. Rok za pitanja i izazove imate 2 nedelje.. Mi se vidimo za koji dan, do tad vas ljubim iii do sledećeg kuckanja! ♥

Instagram- _unicorn__03
Vaša,
Željana ♥

You May Also Like

8 коментара

  1. Pitanje:U koje si zemlje sve do sada putovala?
    Izazov:Pomešaj kečap i majonez,zagrej ih u mikrotalasnoj,i po tome pospi biber.

    Sjajna ideja,originalno 😁.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična ideja, veoma originalno.

    Pitanje: Jesi li nekada dobila više od dve jedinice u jednom razredu?
    Izazov: Uzmi papir, napiši na njega ime osobe koja te nervira, zgužvaj ga i počni da ga žvakaš pa ga ispljuni.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Divna ideja :)

    Pitanje - Da li si nekada, u svom životu, pomislila da osoba za koju si spremna bila dati sve, ne zaslužuje toliku ljubav od tebe ?

    Izazov - Možeš prosuti jaje u čašu i popiti to . :)

    Odlučila sam da ipak ne budem toliko zlobna, nadam se da ti se pitanje dopada :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Lep post! Mnogo mi se sviđa slika koju si postavila!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. love it! your blog is amazing ;*
    I've followed you and I hope that you give me follow back
    have a nice day!
    http://justemsi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥