My dream job...?

by - јануар 24, 2017

Hey loves!
Danas vam pišem jedan, pa po meni zanimljiv post, za koji se nadam da će se i vama dopasti.
Naime, odlučila sam da vavm pišem o   mom poslu iz snova. E sad, dok sam bila mala, uvek sam menjala profesije kojima bih volela da se bavim. Medjutim, jedna profesija se nikad nije menjala i uvek je bila na mojoj listi, a to je- modeling.
U jednom od prethodnih postova govorila sam baš o ovoj temi, i kako bih volela da postanem model, medjutim, tamo sam vam samo pokazala neke fotografije
. Zato ću danas da vam malo opširnije pričam o tome zašto želim da postanem baš model.
Još od malena volim kameru, poziranje, šminkanje i oblačenje. I svi su mi uvek govorili kako sam kao model. Najviše me bodri moj teča, koji mi još od malena govori kako ću ja jednog dana iti svetski model,
Kako sam odrastala, tako sam sve više počela da se interesujem za tu profesiju. Počela sam da istražujem o raznim agencijama, kako da me nekiiii scout primeti na ulici, odlazila sam na razne forume i čitala iskustva devojaka koje su bile na kastinzima u raznim agencijama.
Razlog zašto baš želim da budem model jeste taj  da želim da budem poznata, da moje lice krasi naslovnice modnih časopisa, da proputujem svet i upoznam mnogo novih prijatelja i modela.
Modeling je jako zahtevan posao, koji zahteva puno odricanja i ulaganja. Ne govorim iz ličnog iskustva, već govorim iz onoga što sam "naučila" iz intervjua od svetskih modela. A i sama sam imala priliku da stanem ispred profesionalnog fotoaparata, i slikam se za konkurse raznih takmičenja.
Prepričaću vam kako je izgledalo moje prvo fotografisanje sa sestrom. Pre nego što počnem, moram da naglasim da ovo nije bilo nikakvo profesionalno fotografisanje, već samo fotkanje za neki konkurs za koji je moja sestra terbala da pošalje par fotki,
Morala sam se probuditi u 7 ujutru, našminkati se za 30 minuta, i obući laganu letnju košuljicu i neki kao kardigan na hladan jesenji dan i izleteti napolje. Lutanje, i smišjanje prave pozadine i mesta fotkanja je trajalo nekih 15 minuta. Dok je moja sestra bila obučena u topao duks, trenerku, jaknu, i dok je njoj bilo hlllladno samo po licu i rukama, meni je bilo hladno po celom telu. Bukvalno, model je kao lutka fotografa. Moraš ispozirati kako on zapovedi, a na vama je da slušate i ćutite.
Trenutno me interesuje MSO agencija, koju vodi Jelena Ivanović. Par puta sam ih i kontaktirala za neke informacije koje su mi trebale. Moram priznati da su osobe koje su zadužene da odgovaraju na    poruke mnogih devojaka na fejsu i  mailu, vrlo učtive i zaista vam kažu sve što vas interesuje. Obzirom da sam ja visoka 160cm, a njihovi modeli moraju biti visoki najmanje 170cm, trenutno ne mogu otići na njihov kastsing. Medjutim, za koju godinu, možda i mesec, ću otići, i možda vam pisati baš iskustvo.
Slediću svoje snove, dokle god ne odem na jedan kastsing MSO agencije, i ne čujem njihove kritike i poohvale i savete. Isto teba i vi da radite.

Uvek sledite svoje snove, i jurite ih dok ne stignete do njih i dooook ih ne ostvarite. Nikad ne odustajte. Nadam se da vas post nije smorio, i da vam se dopao.

Obavezno mi napišite koji je vaš posao iz snova, i da li ste ga možda već počeli ostvarivati.
To bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se svideo, obavezno mi komentariišite i mi se vidimo u sledećem postu. Do sledećeg kuckanja..... ćao ♥

Instagram- @_preradovic_z
Vaša,
Željana ♥

You May Also Like

12 коментара

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥