Chick-chat!

by - јун 13, 2017

Hey girls!
Danas sam i zvanicno zavrsila sa ovom skolskom godino i sutra cu vec lagano koracati ka 8 razredu.
Mogli ste da primetite da sam u poslednje vreme objavljivala uglavnom sponzorisane postove. Verujrm da je i vas smorilo da citate a iskreno i meni je postalo tesko da sve fotografisem i pisem postove o dobijenim proizvodima. Ja ne krijem nista od vas pa tako ni ovo.
Ali zaista dosta paketa sam morala da recenzujem i da napisem post o njima i zato sam odlucila da sve to odradim u prethodnoj nedelji, sto da vas stalno ne bih smarala, sto zbog stranica kojima sam duzna iste postove.

Posto se skola zavrsila, vremena cu imati dosta da pisem tematske postove, da se posvetim malo sebi, kao i blogu, prijateljima i porodici.
Zato sam odlucila da do kraja juna, objavljujem mnogo tematskih postova kako bih vam se iskupila za prethodne mesece.
Zelela bih da cujem vase zelje i predloge za naredne postove. Ja imam zaista dosta, za koje mislim da bi vam se dopali, ali zelim da cujem i vas. Izjasnite se hahah..

Ukoliko imate bilo kakav predlog sta bih mogla da pisem, sta da promenim na blogu itd. recite mi. Svaki savet i kritiku cu uvaziti i pokusati da primenim, Zelim da i vama kao citateljima a i meni bude lepo dok sam na mom blogu. Ovog meseca cu pokusati da objavljujem postove svakog dana.
Naravno ne garantujem nista, a takodje, to bude ovisilo i o vasoj aktivnosti.
Ukoliko budete zeleli iskreno cu se potruditi da objavljujem svaki dan, ali otom potom.

Upravo mi je sinula ideja da odradim neke tagove ili postove o mom misljenju koje sam vec pisala. Cisto da vi i ja vidimo koliko sam se promenila i sazrela za 2 godine od kako imam blog.
Za 2 godine bloga nisam nista specijalno radila, niti sam pisala post, ali zaista mi je bilo krivo jer sam taj period zaista imala privatnih problema tho.... Zbog toga, cu vam povodom 2 rodjendana bloga i jos mnogo stvari, u bliskoj buducnosti napraviti jedan giveaway tj darivanje. Recite mi i sta mislite o tome.

Moguce je da vecina ne znate, ali proslog meseca sam pocela da nosim naocare, Iskreno u pocetku sam bila skepticna kako ce mi stajati, ali sad sam zadovoljna i totalno naviknuta na njih. Ostavicu vam par slicica jer zelim da cujem vase misljenje kako mi stoje.. Ukoliko me ne pratite, a trebalo bi, ove slike ste vec mogli videti na mom instagramu- @preradoviczeljana.


Recite mi sta mislite kako mi stoje! heheh...
Inace, ukoliko vam se dopadaju slike iz ovog posta, zapratite profil moje sestre @arrtistic_photo
za jos fantasticnih slika. Naravno zapratite i mene ahahahh

I etoo to je to.. Iskreno osecala sam potrebu da napisem ovaj post i nadam se da vam nije bilo dosadno. Ne zaboravite da mi kazete da li se radujete letu i koje predloge za postove imate za mene!

Mi se vidimo za koji dan do tada vas ljubim i vidimo se ♥♥

Instagram- @preradoviczeljana




You May Also Like

8 comments

  1. Summer vacations are great time to readreadread)

    ОдговориИзбриши
  2. Hi dear. Lovely post. Thank you for visiting my blog, now I also follow you. let's be friends!)
    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, draga. Jedva čekam nove tematske postove. I ja sam odlučila da pišem svakog dana jer ću imati više vremena, a i meni se škola završila danas. Naočare ti predivno stoje. Što se tiče ideja ni sama ne znam šta da ti predložim jer i meni samoj ponestaje inspiracije.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, i naočale ti sjajnoo stoje, i trebaš biti zadovoljna :))

    Naravno, zapratila sam te, pa ako možeš i ti da posjetiš moj blog :) <3

    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  6. Naočare su ti super. Prelepo ti stoje i mnogo si kjut sa njimma. :) A blago vama što imate ideje za blog. Meni baš sada, kad treba, ništa ne pada na pamet. :( Meni se škola takođe juče zavrila i presrećna sam zbog toga. Želim ti da se prelepo provedeš ovog leta, i da tvoj blog doživi još mnooogo rođendana! <3

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,veoma lepo ti stoje naocare i izgledasbas slatko sa njima!!

    http://vjovana2.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥