Zaful haul+review!

by - октобар 23, 2017

Hey girls!
Danas vam pisem jedan haul/recenziju odece sa sajta zaful. Narucila sam tri stvarcice i nadam se da ce vam se svideti ♥
 
Prva stvar jeste ovaj crveni dzemper. Mnogo je tanji nego sto sam mislila, ali kada sam ga obukla promenila sam misljenje jer je zaista preudoban i moze se kombinovati uz dosta stvari. Dobila sam mnostvo komplimenata na racun ovog dzempera, i svaka osoba me je pitala gde sam ga kupila. Mislim da vam to sve govori. Jeedan veliki plus za ovaj dzemper..

OVDE*
Druga stvar jeste majci za kojom, kao clan zquad fandoma, sam odlepila. U pitanju je obicna bela pamucna majica sa natpisom ''lol you're not zayn malik'' koji me je odusevio i apsolutno je cool. Narucila sam je u M velicini, jer sam zelela da mi bude malko veca, medjutim oni su mi poslali u velicini S i bas sam se razocarala, medjutim to mi nista ne smeta jer je majica svakako predivna.

OVDE*

I poslednja, ali ne i manje vazna stvar jeste kacket sa jedim vrlo cool natpisom- ''i hate school''. Klasican crni kacket koji mi je trenutno jedan od omiljenih upravo zbog tog cool natpisa.

OVDE *


Takodje, mozete upotrebiti kod- ZafulChen  za 10%-20% popusta♥
I to bi bilo to,  nadam se da ste uzivali ukoliko jeste obavezno komentarisite, a mi se vidimo u sledecem postu ♥


Instagram-  @itsmezeljana

You May Also Like

2 comments

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥