BIG ZAFUL, GAMISS AND ROSEGAL CHRISTMAS WISHLIST! 2017 EDITION!

by - новембар 30, 2017

Hejj devojke!
Decembar kuca na vrata, i mislim da jedina stvar koja nas sve asocira na Decembar jeste sneg, praznici i dekorisanje vase sobe. Ja kao da poludim u ovo doba godine, jer su mi ovi praznici omiljeni, i zaista sam sva u bozicnoj euforiji od pocetka Novembra.
Na mojim omiljenim online sajtovima odavno sastavljam listu za Bozicnu kupovinu, i zato sam odlucila sa vama da podelim jednu veeliku wishlistu sa tri razlicita sajta- Zaful, Gammis i Rosegal!
Hajde da pocnemo ♥

2017 About Zaful Christmas Special Promotion


HERE
HERE
HERE

Gammis winter clothes 2017 special promotion


HERE
HERE
HERE

I to bi bilo to. Nadam se da vam se svidela moja veelika praznicna wishlista. A sada, evo nekih kupona pomocu kojih mozete da spanjite iznos od 10%-20% ♥
Zaful: ZafulChen
Rosegal: RosegalChen
Gamiss: GamissChen

Ljubim vas, i vidimo se uskoro ♥

Instagram-  @itsmezeljana

You May Also Like

4 comments

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥