HUGE MAKEUP HAUL! ZAFUL I GAMISS I ROSEGAL

by - фебруар 25, 2018

Heeyy!
Long time no see. Cini mi se da ovo kazem svaki put kad ne pisem jako dugo. Necu vam se preterano pravdati, jednostavno nisam imala inspiracije, niti volje za pisanjem postova dobrih mesec-dva. Nadam se da me niste zaboravili i da vam to ne smeta, jer morate shvatiti, svaka blogerka ima blokadu i to se jednostavno desava. Takodje sam poslednja godina osnovne skole, i sve osmakinje, a i srednjoskolke mogu da me razumeju.
No danas sam tu sa jednim ogromnim haulom sa Zafula, Rosegala, Gamissa. Danas cu vam pokazati beauty, odnosno, make up proizvode koje sam testirala sa ta tri sajta. Nadam se da cete uzivati ♥








Prva stvar jesu vestacke trepavice, ima ih pet pakovanja, i u svakom pakovanju se nalazi po 10 pari trepavica, odnosno ukupno 50 pari. Uz njih dolazi i ovaj mali lepak. Trepavice su zaista odlicnog kvaliteta,  i zaista mislim da ce mi dugo trajati jer zaista imam mnogo zaliha. Za cenu od svega 1$ ili 2$, trepavice su fantasticne, i zaista su za everyday. Imate moje preporuke.

KLIK OVDE*


Sledeca stvar jesu jos jedne trepavice. Medjutim ove su malo vise dramaticnije, i vise kvalitetnije ako mogu tako da kazem. Definitivno najbolje trepavice koje sam ikada isprobala. Cini mi se da su isto kostale oko 1$ tako da su zaista odlicne i po tom pitanju.

KLIK OVDE*


Naredno sto cu vam pokazati jesu olovke za usne. Mogu reci da sam zaista razocarana ovim proizvodom. U pakovanju dolazi 12 olovaka, kvalitet je odlican, ali boje dosta odudaraju od onog sto je prikazano na samom pakovanju olovke. Sve boje vuku na rozo i crveno, osim par nijansi koje su bas nude. Ostale mi se ne svidjaju, i nisu u mom fazonu sto ne znaci da nisu kvalitetne, bas naprotiv.

KLIK OVDE* 



Ovaj karmin je zaista fenomenalan. Boja je zaista tamna, cak i tamnija nego sto sam ocekivala, ali to ne znaci da mi se ne svidja. Na usnama izgleda predivno, susi se mat, mada nije toliko dugotrajan i postojan koliko bih ja htela. Cak se malo vise i lepi na usnama nego sto bih zelela, no s' obzirom da sam ga narucila sa Gamissa, odlican je.

KLIK OVDE*




Sa razlogom najvise, kada narucujem sminku, uzimam i opredeljujem se za Focallure. Focallure je jedan online brend, koji mozete naruciti sa focallure oficijalne stranice. Sto znaci da nije neki kineski pokusaj karmina ili nesto slicno. Mogu reci da su kvaliteti njihovih proizvoda prebrutalni. Ovde vam predstavljam focallure set od 3 olovke za usne. Nijanse su- 11 Nude rose, 08 Fuzzy wuzzy, 12 chestnut. Sve 3 nijanse su nude, i predivne. Imate moje preporuke.

KLIK OVDE*









I poslednji proizvod za danas je moj apsolutni favorit. Odnosno u pitanju su dva proizvoda, u razlicitim nijansama. To su hajlajteri iz focallure kolekcije BEAM. U nijansama su 03-DOUBLE GLAM, 01- PIN STEAM. Apsolutno su predivni hajlajteri, iako ja ne volim hajlajtere koji imaju sljokice, ovi mogu da prodju jer su predobri i zaista sam prezadovoljna!

KLIK OVDE*

I to bi bilo to. Mi se uskoro vidimo sa novim postom, a do tad vas ljubimm ♥♥

You May Also Like

9 comments

  1. Divan Haul. Imam druge trepavice i zaista su mi odlicne. ❤
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja,pa zar mi tebe mozemo zaboraviti,pa kakve su to rijeci,to naravno nije moguce.Zaista sam uzivala,sve o cemu si pisala.Mnogo mi se svidjaju boje,olovaka za usne,takoder i trepusske sto ja kazem,jako lepe,.I ja ih takoder imam,malo zeznuto svaki put stavit al Boze moj,u svakom slucaju dobro dosla ponovo,
    Sjajan post,bas malo da predahnem,i uzivala sam draga.
    Hvala na podijeljenom misljenju
    Ako zelis svrati do mog blog,izasao je novi post,ostavi svoje utiske, znaci mi mnogo.Jedan veliku pozdrav od mene.
    https://beautybybellablog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao boze koja si ti dusa!!♥ Hvala ti mnogo na ovako divnom komentaru lepotice!! ♥♥♥

      Избриши
  3. Woow! Divan haul! Znaci, boja karmina je prepredivna, oduševljena sam njime. Sljedeći put kada ću naručivati s tog sajta obavezno ću i njega naručiti. Također trepavice pogotovo one dramatičnije i veće su vrhh *--*
    OBAVIJEST NA MOM BLOGU -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. great haul! love these colours :))
    https://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan haul!
    Trepavice se čine odličnim,kao ovi hajlajteri koji predivno izgledaju!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥