#BTSwithzeljana| DIY school supplies!

by - август 20, 2016

Hello people!

Škola je za 12 dana, što znači tačno iza ugla, pa sam zato odlučila da vam danas napišem još jedan DIY za ovu nedelju. Jedna devojčica me je zamolila da pravim više DIY projekata, pa sam zato odlučila da vam danas prikažem nekoliko DIY projekata, ali za školu. Kako ne bih dužila, hajde da počnemo! ♥

No.1Pencils

Potrebno vam je:
-Olovke
-Akrilne boje
-Caša sa vodom
-Podloga na koju ćete staviti boje
-Lepak, četkice, šljokice
-Štipaljke

-Farbanje-



-Ukrašavanje-







Na kraju obe olovke izgledaju ovako:
Meni se olovke mnogo dopadaju i baš su onako tumblr.

No.2 Heart paperclip
Potrebno vam je:
-Spajalice

Ovo je jedan od najprostijih DIY projekata koje sam ikada videla, ali opet, izgleda ultra slatko. Sve što treba da uradite jeste da iskrivite spajalicu kao što sam ja to uradila, nadam se da možete da vidite i da skontate. Na kraju bi trebalo da vam ispadne kao ovo moje gore, a kada zakačite za papir ovako:


Ovo je nešto preprepredivno i preslatko. Sigurna sam da bi još lepše izgledalo sa spajalicama u boji.

No.3 Zig-zag stapler

Potrebno vam je:
-Akrilne boje
-Četkice
-Podloga za boje
-Čaša sa vodom
-Heftalica (stapler)

-Farbanje-



-Ukrašavanje-
Kada se osuši, uzmite i ukrasite ako želite, i kako želite. Možete da napravite tačkice, ali ja sam se odlučila za zig-zag bele linije. Mislim da je ovo mnogo slatko, i da je lepši nego pre jer je pre bio klasičan sivi.

No.4 Notebook
Potrebno vam je:
-Sveska
-Papir
-Marker, makaze, lepak, olovka



Na kraju samo ispišite neke random reči na papir, i obojite pojedine delove. Meni se mnooogo dopada kako je ispala sveska.

Na kraju, svi DIY projekti izgledaju ovako:
Nadam se da se i vama sve sviđa kao i meni, i da ćete pokušati nešto da napravite. Obavezno mi recite šta mislite o svakom DIY-u, i napišite mi šta želite da uradim za sledeći DIY.

Mi se vidimo za koji dan, do tada vas ljubim i grlim iii vidiimo se! ♥♥♥

Instagram- _zeljanap_

Vaša,


You May Also Like

30 comments

  1. Joj, sve tako slatko izgleda. Kreativno! :)xx


    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Sve izgleda apsolutno preslatko, pogotovo zato što je u vidu 1D-ja. :) Opsednuta sam secicom i zelenom olovčicom, moraću da probam nešto slično tome. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Marsa! Drago mi je da ti se sviđa, obavezno javi kako je ispalo! :) ♥

      Избриши
  3. Bas si kreativna i originalna,sveska je jakoo,jako lepa. ♥
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. sve je jako slatkoo, divan blog
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Diy-evi su prekrasni i preslatki i moram da probam :)

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i ostavi komentar: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post!Stavrno si bas kreativna!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post.Sigurno cu probati makar jedan od ovih DIY-eva.Moracu da ti ,,ukradem" ideju za ovu olovku One Direction♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Presavrsen post draga moja Zeljana,svi diy projekti su preeeslatki moracu da napravim neki od njih zasigurno,a kad se to desi poslacu ti sliku <333 :)!

    ОдговориИзбриши
  9. Skroz simpatično! xx
    Vesna - Chic Home Club
    new post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  10. sve je preslatko, a posebno ove spajalice srceta i još ih nije teško napraviti :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlične ideje. Najviše mi se sviđa kako si ukrasila svesku. :)
    Učlanila sam se na tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  12. Slušam 1D i naiđem na tvoj post i pogledam šta si napisala na olovkama i lol :) inače sve je predobro i jako lako ♥ DIY sa spajalicama je prelak i već sam ga videla na yt i baš mi se sviđa ♥

    Kampanja na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svaki DIY mi je odličan, a posebno spajalice u obliku srca! :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Stvarno odličan post, sviđa mi se! :) Svaki DIY mi je presuper jer i ja volim One Direction. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. OMG ZADNJI DIY *-*
    Toliko savršeno , i vidim da voliš 1D <3 Yeeeaaah girl !!

    PS. Pratim te,ako želiš uzvrati....I pišem knjigu,jako bi mi značilo tvoje mišljenje o kratkom uvodu <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥