First GIVEAWAY! (CLOSED)

by - октобар 11, 2016

Well hello my friends!
*izvinite zaboravila sam da napravim thumbnail za ovaj post...*

Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste dobro i da ste spremni za novi post.
Ja vama ne mogu da opišem koliko mene danas mrzi da idem u školu. I još predčas iz informatike....Bez reči sam... Ali dobro..
Kako ovaj post ne bi bio moje žaljenje na školu, hajde da pređemo na temu posta!
 U pitanju je......tntntntntnttntntntntntnnnt(ne znam zašto ovo radim, svejedno ste prvo pročitali naslov) PRVI GIVEAWAY na ovom blogu! Dobro, imala sam jedan prošle godine, ali pobednica mi se nije javila na mail tako da je taj giveaway propao. No, nadam se da ce ovaj biti mnogoo uspešniji. Pre nego što pređemo na poklone, želim da vam se zahvalim za sve. Da vas nije bilo, ovaj blog ne bi bio što je sad. Hvala svima koji su prijavljeni na moj blog, koji ga redovno čitaju, posećuju, komentarišu postove itd.. Čak 153 osobe dok ja pišem ovaj post prati moj blog, i čak 26.000+ pregleda. Možda nekom to nije mnogo, ali meni jeste, i znači mi mnogo. Svaki novi član me podjednako oraspoloži i usreći, kao da je prvi. Niste svesni koliko ovo sve meni znači. Hvala vam mnogo što me volite i što vam se sviđam ovakva kakva sam, a ne da glumim neku upeglanu damu koja uvek pazi da svaku reč napiše ispravno, i sve ostalo. Ovaj giveaway je za sve moje uspehe do sad, 100 pratilaca, godišnjica bloga, 10.000 pregleda, 20.000 pregleda, 1.300+ komentara, ma za sve! Kako vas ne bih zamarala, hajde odmaah da pređemo na poklončićee, a na kraju vas očekuju i pravila ovog giveaway-a!

No.1 Set za kupanje
Prva stvar jeste ovaj set za kupanje. Unutra se dobije body splash, shower gel, body lotion i pufnica sa kupanje. Sve je sa mirisom Rasberry&Berries.

No.2 Gabrini lak

Druga stvar jeste ovaj Gabrini Matt lak u nijansi Nude Matte 09. Ova nijansa je neka kao boja mesa. Boja mi se svidela, tako da sam odlučila da i to ubacim u GW.

No. 3 Gumica/narukvica

U poslednje vreme su dosta popularne ove gumice za kosu kao spirala ili onaj kabl od starih fiksnih telefona. Ja imam ovakvu rozu, a za vas sam uzela plavu jer mi je plava u poslednje vreme jedna od omiljenih boja. :)

No.4 Mindjuše
Naredna stvar jesu ove ljubičasto-plavo-zelene mindjuše. Meni su ove minđuše lično bile preslatke, i svidja mi se to što su različite boje. Tako da to...

No.5 Narukvica
Predposlednja stvar je ova neon narukvica koju sam sama napravila. Nisam mogla lepo da vam prikažem izgled i tu šaru jer je baš neon, i slika ispadne mutna, ali eto, nadam se da sam koliko-toliko uspela da vm prikažem.

No.6 Vaš portret
I daaa.. Ovog poklona nemam fotografiju, jer je poslednji poklon portret pobednice. Oni koji me duže prate znaće da moja sestra ide u umetničku školu i bla,bla,bla.... Tako da sam odlučila da obradujem jednu od vas vašim portetom.

Iiiii to je to što se tiče poklona. Nadam se da vam se sviđaju. A sada pravila učešća:
~Morate biti član mog bloga. Ukoliko već niste, to možete učiniti već sad a potpuno je besplatno.
Možete zapratiti moj blog kliknuvši na plavu gumb prati.
~(Nije obavezno) Ukoliko imate profil na instagramu zapratite mene i moju sestru koja će crtati portret. Moj instagram- @_dark.girl03, sestrin instagram-@_njanjara, Ponavljam ovaj korak nije obavezan,ali ko ima profil na ig i ako želi neka nas zaprati :)
~(OBAVEZNO!!!) Napišite u komentarima šta volite kod mog bloga, kao i vašu e-mail adresu i naravno korisničko ime na instagramu ukoliko ste nas zapratili.

*GIVEAWAY VAŽI SAMO ZA SRBIJU!!!*
Giveaway traje do 21.10.2016, a proglašenje je 22.10.2016.
I to bi bilo što se tiče ovog posta. Nadam se da su vam se svideli poklončići. Žao mi je što je GW samo za Srbiju, nadam se da ću u budućnosti slati i u druge države.

Nadam se da ste uživali, mi se vidimo za koji dan a do tada vas ljubim ii vidimo seee!

Instagram- @_dark.girl03
Vaša,
Željana ♥

You May Also Like

20 comments

  1. Divni pokloni. ☺
    Cestitam ti na 150+ clanova,zasluzujes i vise.
    Sto se tice tvog bloga,volim tvoj nacin pisanja i teme! ♥ Takodje imas jako lep izgled bloga.
    e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    GIVEAWAY---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Pokloni su prelepi!Mnogo mi se dopada lak!♥Uradila sam sve korake.
    Instagram _indigo_banana
    ksenija.kekica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pokloni su sjajni! :)
    I ja ti čestitam na 150+ čitalaca! ♥
    Tvoj blog volim najpre zbog toga što lepo izgleda, a zatim jer pišeš postove na jako zanimljive teme i slike iz tvojih postova su kvalitetne i divne.
    e-mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

    I na mom blogu je giveaway------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Cestitam ti na +150 clanova :* Ja na zalost ne mogu sudjelovati jer nisam iz Srbije, ali zelim svima ostalima sretno!

    Giveaway na mom blogu- beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo! I meni je mnogo zao, nadam se da cu u buducnosti praviti i internacionalne giveaway-e! :* ♥

      Избриши
  5. Sve korake sam odradila! Apsolutno volim sve kod tvog bloga i ništa ne bih menjala da sam na tvom mestu. :)

    Instagram: @kreativnavila
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve volim kod tvog bloga.Od banera pa do stila pisanja.
    E-mail:tijanastanojcic48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Kod tvog bloga volim što imaš zanimljive teme ☺❤
    Gmail: milicaraca333@gmail.com
    Instagram: @milica_raca

    ОдговориИзбриши
  8. Kod tvog bloga mi se najvise dopada izgled i nacin pisanja postova!
    E-mail:jovanavukicevic2@gmail.com
    Instagram:vukicevic.jovana

    ОдговориИзбриши
  9. Tvoj blog mi se svidja zato sto je unikatan i veoma zanimljiv. Dizajn bloga je fenomenalan! Samo napred:)) Zasluzujes mnogo vise clanova i sigurna sam da ces ih imati u buducnostii<3
    E-mail:anabundalo3@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Tvoj blog je veoma zanimljiv. Krasi ga tvoj neverovatan dar za pisanje, kao i predivne slike. Izgled bloga je neverovatan.

    E-mail:sehadaljajkoharrypotter@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥