Make-up is all I need! |Unboxing Banggood.com+Review

by - октобар 25, 2016

Hey girls!
Dobrodošli nazad na moj blog!
Pre nekoliko meseci sam sklopila saradnju sa sajtom Banggood.com. Danas vam radim jedan unboxing paketa sa pomenutog sajta, kao i review.
*Inače, zamolila bih vas da mi u komentarima ostavite vaše mišljenje o fotografijama! ♥*
Uglavnom je sve vezano za šminku, tako da ovo možemo nazvati jednim beauty haul-om.
P.S. Ukoliko želite da pogledate neki predmet od ovih, kliknite na naziv. Mnogo mi znači i hvala svima koji budu kliknuli na linkove! <333 :*

No.1 Beauty blender

*zanemarićemo moje perfektne nokte*
Prva stvar jeste ovaj beauty blender. Ja sam uzela u ljubicastoj boji, i boja se odmah isprala tako da je sad bledo ljubicast. Mnogo je manji nego sto sam ja ocekivala, verovatno su pisale mere ali ja nisam obraćala pažnju. No, nije bitna veličina već funkcija. Mene je ovaj blender oduševio, ali jedina mana je što je već počeo da puca. Međutim sve u svemu blender je okej za cenu koja je bila presmešna.

No.2 Paleta senki


Sledeća stvar jeste ova paletica od 15 senki. Moram pre svega da napomenem da su tri pukle prilikom transporta, i da kada je paket stigao, kada sam otvorila paletu, unutra me je sacekao crni haos. Pukle su crna, i dve tamne senke, što mi je baš krivo, ali, šta je tu je. Iako je paleta bila upakovana u debeli pucketavi papir, uspelo je da se polomi. No meni to ne smeta jer je paleta odlična. Neke senke su slabije pigmentovane, tako da za njih morate prethodno naneti prajmer ili korektor. Ne znam zašto, ali i za ovu paletu sam očekivala da bude veća, i da senke budu malo kvalitetnije, ali za cenu od 6-7$( nisam sigurna za tačnu cenu) paleta je zaista odlična.

No.3 Set četkica

*moji očaravajući nokti ponovo*
Naredna stvar jeste set ovih četkica. Set sadrži 21 četkicu i sve su slične. Mogu reći da me ove četkice i nisu oduševile, jer je dlaka na nekim četkicama dosta gruba i jednostavno je neprijatan osećaj šminkati se sa njima. Imaju i neke četkice sa kojih klize senke i jednostavno neće da se zadrže na dlaci. Ima par četkica sa kojima sam zadovoljna i koje koristim, ali većinu ne. Takođe su neke četkice slične, tako da mislim da sam za tih 6-7-8$(opet nisam sigurna, ali možete otići na sajt i videti ukoliko vas zanima) mogla uzeti neki mnogo bolji set. Ukoliko planirate uzeti ove četkice, moj savet vam je da se opredelite za neke druge, jer, opet kažem, kod mene se nisu pokazale baš najbolje.

No.4 Olovka za obrve



Sa ovim sam definitivno pogrešila. Sam kvalitet olovke je vrhunski za sitne pare, međutim sa nijansom sam totalno omanula. Ovo je neksa siva boja, i više me podseća na kreon. Međutim, mojoj sestri odgovara tako da je ona koristi, i njeni utisci su prilično dobri i kaže da je zadovoljna.

No.5 Tetovažice
*tri tetovažice fale jer je ovo slikano dosta kasnije jer su mi ova stvar i sledeća stigle tek posle, a ja sam morala da prvo testiram sve*
Sa ovim sam dosta zadovoljna, i izgledao kao sa fotografije na sajtu. Jedina zamerka je ta što je stiglo izgužvano, i to što se posle 2-3 dana nošenja tetovaže okolo stvore neke crne tačkice. No, kvalitetom sam zaista zadovoljna.

No.6 One Direction narukvica

I kao šlag na sve ovo dolazi nam ova narukvica. Ovo sam bukvalno tražila na svakom sajtu, i kad sam videla da je imaju ovde, samo sam ubacila u korpu. Narukvica je vrhunskog kvaliteta i zaista me je oduševila. Ima pločicu na kojoj je urezano One Direction, dve kao zlatne pletenice, privezak sa dva srca i jedan infinity. Ne znam šta da kažem o ovom savršenstvu, slika govori 1000 reči.

I to bi bilo to! Nadam se da vam se ovaj unboxing svideo, i da vam se sviđaju stvarčice koje sam naručila.
Obavezno mi recite vaše mišljenje u komentarima, kao i vaša iskustva sa kineskim sajtovima.
Mi se vidimo za koji dan a do tada vas ljubim i vidimo see!♥♥♥

Instagram- @_dark.girl03
Vaša,
Željana ♥

You May Also Like

17 comments

  1. Sve izgleda jako zanimljivo. Senke deluju predivno, baš šteta što si ostala bez najtamnijih nijansi. Super je post, i dopadaju mi se fotografije!

    Pogledaj i moj blog i učlani se ako želiš :) smoothietglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Što se slika tiče samo tako nastavi :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Paleta mi se bas svida, steta da su se neka sjenila polomila. Imam ovakve cetkice i nisu mi dobre, bolje su neke drogerijske. Super slike.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Iako baš u potpunosti kvalitet svih prozvoda i nije na nekom zavidnom nivou, meni su ove stvarcice jako zanimljive te mi je drago da sam procitala post na ovu temu. Jako dobra recenzija, pohvale za slike, zaista su odlicne, nemam zamerki. Vidi se da napredujes i ja ti cestitam na tome.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Delimo isto misljenje, ali, tu sam da testiram. Hvala ti premnogo draga moja, bas me raduje da se primeti razlika! Ljubim te!♥♥♥

      Избриши
  5. Proširi vokabular,pazi kako slikaš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se,iskreno ni meni se ne dopada ni izgled bloga,ni same slike jer su usput pregrozne i nisu fokusirane,a i mutne... A sto se tice teksta,povraticu.

      Избриши
    2. Koliko jadno, sam/a sebi odgovaras na komentare. Iako mislim da znam ko si, bolje idi i pozabavi se sopstvenim zivotom, nemoj mene smarati. Ako mislis da me ovo pogadja, ni najmanje. Bas sam srecna sto je moj blog dobio prvog hejtera *-* Ljubim teee ♥♥♥♥♥♥

      Избриши
    3. Nije hejt nego kritika .

      Избриши
    4. Aham, ljubim te srce! ♥♥♥♥

      Избриши
  6. I'm following you. I really liked your blog. I want to be friend with you. I want to improve my English. :)
    www.dblogu.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  7. Dopadaju mi se fotografije a i haul, pogotovo ove četkice.
    naravno pratim te nazad xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥