ZAFUL SUMMER HAUL!

by - јул 23, 2017

Hey girls!
Danas sam vam pripremila jedan haul sa sajta- zaful. Ovaj post mi je dugo na radnoj verziji i nikad da ga dovrsim tako da eto... Hahah.. Nadam se da cete uzivati, i krenimooo


Prva stvar jeste ovaj kupaći. Dvodelni je i u nežnoj pink nijansi. Ovim kupaćem sam oduševljena, medjutim nosim samo donji deo jer mi je gorni preveliki iako sam ga narucila u S veličini. Materijal je odličan i zaista prijatan na koži.

Pogledajte OVDE

Ovim odevnim komadom nisam zadovoljna uopšte. Prvenstveno jer sam promašila veličinu, ali ono što me je još više razočaralo je to što vam zadnjica viri od nazad i to ne izgleda uopšte lepo i nije moj stil, tako da sa ovim nisam zadovoljna.

Pogledajte OVDE


To bi bilo to za danas! Nadam se da ste ućivali, ne zaboravite da posetite jedan od mojih omiljenih sajtova kao i stvari koje sam naručila.

Vidimo se uskoro ♥♥


Instagram- @krazyzeyzey

You May Also Like

5 comments

  1. Super su obje stvračice! Kupaći mi se baš jako sviđa,a hlačice isto-nešto što bih i sama nosila! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvarčice! Žao mi je što ti se šorc nije dopao na kraju, ni ja ne volim te na kojima mi zadnjica viri. :P

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super je kupaci, ni ja ne volim prekratak sorc..https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Šteta zbog ovoga gornjeg dijela, ali je donji prelijep :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  5. Kupaći je predivan, isto kao i hlače, ali šteta što ti nisu dobre..♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥