HUGE ZAFUL HAUL!

by - јул 29, 2017

Hey babes!
Danas vam pišem jedan veeeliki haul sa mog omiljenog saja- ZAFUL! Svi proizv
odi su pretežno beauty tako da verujem da ćete uživati u današnjem postu!
Zamolila bih vas da mi u komentarima napišete kako vam se dopadaju fotografije iz ovog posta jer sam se zaista potrudila oko uređivanja, i nadam se da se i vama dopadaju koliko i meni!
Hajde da krenemoo ↓↓↓






Prva stvar jeste ovaj kačket koji sam zapravo naručila za vas za jedan giveaway koji možete očekivati uskoro. Kvalitet mi se mnoogo svidja, i iskrena da budem, razmišljala sam sebi da ga ostavim, ali to je za vas. On je crni sa natpisom LOVE koji je ispisan srebrnim slovima. Na kačketu takođe imaju i ove alkice i ova kao mirror kuglica tako da izgleda baš otkačeno i lepo!

Potražite ga OVDE/HERE


 Naredna stvar jeste jedan kompletić koji sadrži:
~ Set od 3 četkice
- Beauty blender
- Brush egg



Prva stvar iz ovog seta koju ću vam reprenzovati iz ovog tria jeste ovaj brush egg. Ovo je prvi brush egg u mojoj kolekciji i već ga obožavam! Mnogo je praktičan i na sajtu imate pojedinačne u raznim bojama, medjutim u ovom setu je dolazio samo u ovoj pink nijansi, što meni odgovara jer se prljavština koja se zadržala na vašim četkicama može jasno videti. Napravljen je od silikonske gume i dole ima otvor kroz koji možete provući prste kako biste imali potpunu kontrolu nad njime. Ne oštećuje četkice ni u jednom obliku i čišćenje istih je mnogo lakše i efektnije. Zaista ne znam kako sam živela bez ovog, ali imate moju puunu preporuku!



 Naredna stvar jeste beauty blender koji još nisam testirala jer ga čuvam za početak školske godine. Ne znam iz kog razloga, ali eto želim da imam jedan neoštećen i čist sunđerčić. No da se vratimo na njega. Kad god mi nešto što ide u dodir sa kožom stigne sa ovakvih sajtova, uvek operem. Ne znam jel navika ili šta, ali tako se osećam sigurnije.  Dosta je tvrd, ali verujem da će se razmekšati vremenom. Kada sam ga oprala nije se mnogo povećao, ali veličina je bila vidno veća tako da.. Ne znam još ništa da vam kažem za njega, ali verujem da će biti odličan kao i dosadašnji. 




I poslednja, mada ne i manje važna stvar iz ovog kompleta jeste set od tri ovalne četkice. Ove četkice su trenutno mnoogo popularne na instagramu, i poželela sam i ja da ih posedujem. Nisam se pokajala ni najmanje što sam ih uzela jer je dlaka gusta i kvalitetna. Jedine mane su im što skupljaju prašinu i drška nije baš najkvalitetnija. No dlaka je odlična i ostavlja flawless efekat na koži. Blendanje sa njima je fantastično! Iskreno ako me pitate da li da naručite ovaj komplet, imate moje tople preporuke jer svaka stvar je mnogo kvalitetna!


Ceo set potražite OVDE/HERE








Naručila sam još jedan set četkica iz prostog razloga- njih nikad dosta, i one uvek trebaju. Trebale su mi nove četkice, ali ove nisam naručia zato što su mi bile neophodne, već zato jer njihova drška podseća na rog od jednoroga. Ovo je savršenstvo na zemlji! Nisam se pokajala jer je svaka četkica odradjena kvalitetno i ništa ne fali. Drške su, pored toga što su divne, mnogo dobro odrađene. Vlasi su mnoogo mekane i prijatne na koži. Kada sam ih oprala, nijedna dlaka nije ispala i to je jedan veliki plus jer je meni to zaista bitno.  Set se sastoji iz 5 četkica za lice i 7 za oči. Koristila sam par njih za oči i mnogo dobro blendaju i nanose senku. Sve pohvale za ovaj preeeedivan set! 

Potražite ga OVDE/HERE





 U poslednje vreme sam opsednuta vintage prstenjem. Ovaj set je više nego ispunio moja očekivanja. Set sadrži 11 prljavo zlatnih prstenja u vintage stilu. Ima raznih dizajnova i svaki je divan na svoj način. Svaki od njih mi se dopada i ne znam koji bih izdvojila. Ukoliko tražite neko jeftino prstenje a opet lepo, preporučujem vam ovaj set.

Potražite ga OVDE/HERE




I poslednja, ali svakako ne i manje  važna stvar jeste ovaj držač za četkice. Nešto ovakvo mi je bilo više nego potrebno s obzirom da više nisam znala gde ću sa četkicama. Napravljen je od jaako čvrste plastike koja podseća na staklo. Sastoji se iz tri dela koja su povezana tako da ga možete lako pomerati. Od velike je pomoći posebno ako imate mnogo četkica kao ja. 

Potražite ga OVDE/HERE

I to bi bilo to! Mogu slobodno reći da mi je ovo bila od uspešnijih porudžbina s obzirom da mi se sve dopada i da je sve vrhunskog kvaliteta. Ne zaboravite da na zafulu možete pronaći još dosta ovako divnih stvari.

Obavezno mi recite kako vam se svideo post i da li vam se dopadaju stvari iz moje porudžbine kao i kako vam se dopadaju fotografije iz današnjeg posta! Mi se vidimo uskoro sa novim postom, a do tada vas ljubim sve i vidimo se! ♥


Instagram- @krazyzeyzey

You May Also Like

35 comments

  1. Ove unicorns četkice su nešto wowowowowowow 😍 Ostalo isto izgleda odlično, ali ove cetkice obaraju sve to haha. Inače odličan post i svida mi se tvoj blog!




    Zapratila sam te! 😊
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Great items. I love it.
    http://www.easys-tyle.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. јул 2017. 21:51

    Hello lovely!!
    Thanks for the visit and for such a nice comment :)
    I am following your beautiful blog!!
    That's Amore Blog🎈🎈🎈🎈🎈

    ОдговориИзбриши
  5. Rings are beautiful.
    You have a great blog.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. 289. izleyici oldum
    fırçalara da bayıldım

    www.lerzankaradan.com

    ОдговориИзбриши
  7. grazie di essere passata!
    http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post,bas mi se dopadaju stvari!Cetkice u predobre!♥

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. zaful offers really great pieces!
    i have a similar cap from them dear, but in pink and it says "keep the faith" :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  10. Hello, these are so many and so really great items. Now, I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    ОдговориИзбриши
  11. Beautiful postand great blog design.
    I am following you, follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. All the items are so cute and I love the rings so much ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Surprise Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, jako mi se dopada! ^_^
    Da ne zaboravim da napomenem, izgled tvog bloga je predivan! ^^

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post❤
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam☺
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=0

    ОдговориИзбриши
  15. Mnogo mi se dopadaju stvarčice koje si poručila, posebno ovaj predivan set četkica! Odlične fotke *--------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ajme malo je reci da je ovaj haul sjajan! Odlican izbor stvari, sjajna recenzija.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  17. Super post,stvari su prekrasne sve do jedne,posebno mi se sviđa prstenje i četkice! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  18. WooW! Odlične stvari si naručila :) Četkice su vrh!

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  19. Love the brushes and rings :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥